• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Hebben jullie ook dat als je wilt gaan schrijven, maar liedjes op YouTube op gaat zoeken, dat je dan eindigt op filmpjes en sites die je helemaal niet van plan was te gaan bekijken? Als ik andere dingen moet doen dan schrijven, wil ik alleen maar schrijven, maar als ik er tijd voor vrij maak laat ik me constant afleiden :')


    For those I love, I will sacrifice

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik kijk ook al echt uit naar je verhaal. Vampieren en jouw schrijfstijl... dat is gewoon een veel te goede combo en niet bepaald iets wat je aan je voorbij moet laten gaan :3
    Maar dat online willen zetten, dat ken ik. Ik heb daar dus ook echt last van :'D

    Zelf ben ik van plan voorlopig gewoon één hoofdstukje per week te posten, met een woordenaantal van 800 tot 1K. Dit is wat afhankelijk van hoeveel woorden ik nodig heb met het netjes 'afronden' van een deeltje.

    Lief! ^^ Nouja ik ben ook heel blij dat ik eindelijk weer eens over vampiers schrijf. Ah, grootste obsessie ooit haha.

    Op zich is dat helemaal geen slecht idee... één keer per week en dan gewoon wat meer woorden. Ik denk dat ik dat waarschijnlijk ook wel ga doen. Dan weet ik tenminste zeker dat ik ook genoeg tijd heb om al mijn teksten te controleren en eventueel aan te passen. Anders moet het telkens zo gehaast.

    Meiiore schreef:
    Hebben jullie ook dat als je wilt gaan schrijven, maar liedjes op YouTube op gaat zoeken, dat je dan eindigt op filmpjes en sites die je helemaal niet van plan was te gaan bekijken? Als ik andere dingen moet doen dan schrijven, wil ik alleen maar schrijven, maar als ik er tijd voor vrij maak laat ik me constant afleiden :')

    Jaaa, dat ken ik. Daarom heb ik nu een vaste playlist op YT zodat ik die enkel hoef aan te klikken en verder niets. Anders blijf je bezig haha.

    Ik luister nooit naar muziek als ik schrijf, dat leidt me allemaal veel te veel af haha.


    She's imperfect but she tries

    Holyshit ik heb vandaag meer dan 2k geschreven. Opeens superveel motivatie en inspiratie haha.

    Gaan er nog meer mensen aan hun verhaal schrijven vandaag?

    Ik ben nogal inspiratieloos de laatste dagen.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    KyloRen schreef:
    Gaan er nog meer mensen aan hun verhaal schrijven vandaag?


    Ik heel misschien


    all because i liked a girl

    Ik mag ook weerrrr. Ik heb net alles van school afgekregen wat ik voor vandaag wilde doen, dus ga ik weer puzzelen. :)


    She's imperfect but she tries

    Nice! ^^
    Ik heb sinds gisteren en vandaag 4k kunnen schrijven. Belachelijk veel - voor mijn doen haha. Ik ga nog wel door met schrijven vandaag, maar mag morgen echt wel even alles met een frisse blik gaan bekijken. Zal me niets verbazen als er wat fouten in staan door al mijn enthousiasme.

    Ik doe je het ook niet na hoor, super fijn dat het zo vlot! Ik zou willen dat ik dat kon. : P Elk woordje en zinnetje moet minstens tien keer op een gouden weegschaaltje worden afgewogen, en dan nog ben ik er niet tevreden mee.


    She's imperfect but she tries

    Yay! Ik zit nu grofweg op de 10 000 woorden en heb vandaag nog mooi 0,5K erbij geschreven, ondanks dat ik maar drie kwartiertjes had. Mja, dat moet wel nog een keer nagekeken worden, helaas.


    For those I love, I will sacrifice

    Meiiore schreef:
    Yay! Ik zit nu grofweg op de 10 000 woorden en heb vandaag nog mooi 0,5K erbij geschreven, ondanks dat ik maar drie kwartiertjes had. Mja, dat moet wel nog een keer nagekeken worden, helaas.
    Teach me, master. O:


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik doe je het ook niet na hoor, super fijn dat het zo vlot! Ik zou willen dat ik dat kon. : P Elk woordje en zinnetje moet minstens tien keer op een gouden weegschaaltje worden afgewogen, en dan nog ben ik er niet tevreden mee.

    Dat deed ik eerst ook. Maar dat onderbrak mijn gedachtegang ook telkens, daarom ben ik daar nu mee gestopt. Tuurlijk ga ik nog wel terug om wat zinnen aan te passen, maar ik typ nu het liefst zo ver mogelijk door tot ik weer terug ga om alles over te lezen en te corrigeren. Werkt stukken beter. ^^

    Mignon schreef:
    (...)Teach me, master. O:


    Het is eigenlijk heel simpel. Niet teveel nadenken over je zinnen de eerste keer als je ze schrijft. Bedenk dat - zeker als je aan SOTY meedoet - het doel een beetje NaNo-achtig is: rond iets af. Het hoeft niet per sé perfect te zijn, je kunt daarna altijd nog herschrijven.
    Op alle sites over schrijven hebben ze het er wel over dat je niet moet gaan herschrijven terwijl je aan het schrijven bent. Eerst gewoon lekker typen, een dag of nog langer daarna de boel nakijken en eventueel overschrijven. Het hoeft niet allemaal perfect, dan wordt je alleen maar helemaal gestoord van je eigen perfectionisme en maak je veel minder gemakkelijk iets af ^^


    For those I love, I will sacrifice