• Welkom bij Story of the Year 2016!

    Altijd al een boek willen schrijven? Dat kan! Story of the year helpt je daarmee. Elk jaar heb je keus uit verschillende genres; dit jaar heb je de keus tussen twee thema's en je kan een leuke Quizlet-prijs winnen.
    Waar wacht je nog op? Werk een idee bij het bijbehorende thema uit en schrijf je in! c:

    Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 4.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Jily, Dumbledory, Vikings, Wiarda of Square.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 150 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.


    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 20.000 – 30.000 – 40.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Bij deelname, de mijlpaal van 20.000 woorden, de mijlpaal van 40.000 woorden (het minimumaantal) en het afronden van je story, wordt een badge uitgereikt ter ere van je inspanningen.
    • Iedere deelnemer die zijn story op tijd weet af te ronden, zal 50 credits krijgen.
    Hoe ziet mijn inzending er uit?
    - (Boekcover)
    - Korte samenvatting
    - Thema
    - Link naar geactiveerde story
    Voorbeeld:
    Catch me if you can is een verhaal geschreven door Square



    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.

    Genre: Fantasy


    Lees meer


    Om de wedstrijd ordelijk te houden worden lege stories twee weken na aanmelding van de lijst geschrapt wegens inactiviteit. Het is mogelijk om je story weer in te dienen als deze weer actief is.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Dumbledory de winnaar met haar story Schimmenspel.
    (Archief)

    Deelnemers binnen het thema Oorlog
    Clarick met De Oorlog in het Verschiet
    488/488 [0 woorden geschreven]
    Asriel met Masks, Capes and Undies
    1284/3210 [1926 woorden geschreven]
    Cuttlefish met H_NGM_N
    62/1204 [1142 woorden geschreven]
    Froyo met The Ereption.
    3619/4619 [1000 woorden geschreven]
    xBloem met Warheroes
    14.909/19.036 [4127 woorden geschreven]
    Obi_Wan_Kenobi met And yet we die
    5774/8940 [3166 woorden geschreven]
    Monesi met Shalom
    3319/3319 [0 woorden geschreven]
    Blyton met Mijn hart nog bij het zomerhuis
    4405/4405 [0 woorden geschreven]
    Flace met De voorspelling
    5526/9190 [3664 woorden geschreven]
    Vikings met Beasts
    6608/10.654 [4046 woorden geschreven]
    Scribe met Kroon van bloed
    13.812/15148 [1336 woorden geschreven]
    Founder met How to kill death
    4849/4849 [0 woorden geschreven]
    Ewijn met Russisch Terracotta
    8379/14541 [6162 woorden geschreven]
    Hella met Zoals het klokje thuis tikt...
    25.553/25553 [0 woorden geschreven]
    Monkey_Business met The case of Mr. Bennett
    4420/4420 [0 woorden geschreven]
    Shireen met In Boxes
    1135/1995 [860 woorden geschreven]
    Semantiek met Timbavati
    544/2166 [1622 woorden geschreven]

    Deelnemers binnen het thema Alternate Universe
    MagicInOurHeart met De 5 spirit wachters van de light
    1868/1868 [0 woorden geschreven]
    Atrox met Verblind door liefde
    10131/13733 [3602woorden geschreven]
    Meiiore met Stroomafwaarts
    12210/14459 [2249 woorden geschreven]
    T_Rex met The Unseen World
    6964/27992 [21.028 woorden geschreven]
    View met Gaia
    3771/3771 [0 woorden geschreven]
    Dumbledore met Tattooed Savages
    3267/3267 [0 woorden geschreven]
    Mignon met Noneem
    895/895 [0 woorden geschreven]
    Unrequited met Blue; The Queen of Minds
    3671/3671 [0 woorden geschreven]
    SAWFT met Gyppsha
    5127/5127 [0 woorden geschreven]
    _Rapunzel_ met Elementos, de vier verlossers | De heks van vuur
    8680/8680 [0 woorden geschreven]
    PluviophiIe met The Apocalypse
    703/3643 [2940 woorden geschreven]
    Blackwolfiex met Wolvesworld at war
    2959/2959 [0 woorden geschreven]
    Mortaliam met Black Stars
    1114/1114 [0 woorden geschreven]
    LittleBrego met De strijd om de eeuwige sneeuw
    1744/1744 [0woorden geschreven]
    Saorsa met Schemering
    1413/2548 [1135 woorden geschreven]
    Mattel met Het Spel
    3555/3555 [0 woorden geschreven]
    Josiah met A Thousand Words
    1779/1779 [0 woorden geschreven]
    IJsvogel met Schroef
    1099/1099 [0 woorden geschreven]
    Krolock met Her voice
    6826/13099 [6271 woorden geschreven]
    Valkyries met Vloek der Draken
    890/890 [0 woorden geschreven]
    DunkeIheit met Dunwich
    276/2743 [2467woorden geschreven]
    NeverTouchMe met Impassioned Water
    3639/5105 [1466 woorden geschreven]
    Bjergsen met De dag dat ik recht de zon in keek
    0/0 [0 woorden geschreven

    [center]Winnaar van de maand
    Januari - Hella
    Februari - Hella
    Maart - T_Rex


    (Aangepast tot Hella pagina 15 topic 2)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2016 - 22:28 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 april 2016 - 11:15 ]


    De officiële crewpagina

    Mattel schreef:
    MT. Binnenkort maar eens mijn story opgeven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Therizinosaurus schreef:
    Hmm, ik twijfel om ook mee te gaan doen. Ik heb in ieder geval een idee.

    Doe gewoon mee, ik heb het ook gedaan (': (ik ben te lui te kijken hou oud je bent, maar ik bedoel er doen ook mensen van 20 mee. Ik vind het al een persoonlijke overwinning dat ik het durf :D. )Van je fouten valt altijd te leren en veel mensen zullen er plezier aan bleven als je het online zet. Zoals vele mensen zeggen gaat het niet over het winnen van deze wedstrijd, maar over je persoonlijke doelen bereiken, trots op jezelf zijn! Dus waarom niet?

    P.s ik neem een kijkje bij elke story hier dus ja... (;


    i wanna die with you once or twice.

    Even MT :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben ook twijfelende. Ook of ik oorlog of alternate reality neem.


    Overigens had ik nog een vraag: Is het toegestaan om beide thema's te combineren? :Y)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 17:16 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Lucens schreef:
    (...)
    Doe gewoon mee, ik heb het ook gedaan (': (ik ben te lui te kijken hou oud je bent, maar ik bedoel er doen ook mensen van 20 mee. Ik vind het al een persoonlijke overwinning dat ik het durf :D. )Van je fouten valt altijd te leren en veel mensen zullen er plezier aan bleven als je het online zet. Zoals vele mensen zeggen gaat het niet over het winnen van deze wedstrijd, maar over je persoonlijke doelen bereiken, trots op jezelf zijn! Dus waarom niet?

    P.s ik neem een kijkje bij elke story hier dus ja... (;


    Ga zo door met motiveren!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Saturnine schreef:
    Ik ben ook twijfelende. Ook of ik oorlog of alternate reality neem.


    Overigens had ik nog een vraag: Is het toegestaan om beide thema's te combineren? :Y)


    Ik had dit ook al gevraagd, ja het mag, zolang er maar een "hoofd"thema is haha. Die het meeste erboven springt, om het zomaar te zeggen.


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    (...)

    Ik had dit ook al gevraagd, ja het mag, zolang er maar een "hoofd"thema is haha. Die het meeste erboven springt, om het zomaar te zeggen.


    Ah, hartstikke bedankt! Dan weet ik wat me te doen staat!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    (...)

    Ah, hartstikke bedankt! Dan weet ik wat me te doen staat!


    En als ik toch weer slecht gelezen - like always (cat) - dan sorry hahahaha. Maar dan moet ik mijn idee ook gaan aanpassen dus als iemand mijn woorden even kan bevestigen. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik doe dit jaar ook mee! c: blugh Mijn cover ziet er hier in een reactie niet mooi uit. :c





    Ivy leeft in Neria een rustig leventje. Ze woont samen met haar vader, moeder en zus Maren in een knus dorpje, genaamd Adin. Op een dag vallen er troepen van de koningin binnen en nemen Ivy mee. Ivy blijkt haar lang verloren dochter te zijn. Helaas gaat de hereniging niet zonder slag of stoot. Dit is geen
    ''And they lived Happily ever after'' sprookjesverhaal. De koningin wordt op brute wijze vermoord en Ivy is troonopvolgster. Alleen is niet iedereen het daarmee eens en als topje op de ijsberg, breekt er ook nog de lang verwachte oorlog uit.























    ''You were born to be a Queen.''








    - Dit verhaal doet mee aan Story of The Year.
    - Hoofdthema: Oorlog.
    - Soundtrack: Klik.
    - Aanmoediging en motivatie zijn meer dan welkom en worden dan ook zeer gewaardeerd! :-)
    - Dit verhaal mag gerecenseerd worden -> op Quizlet.nl



    IVY

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 9:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sycia schreef:
    (...)

    En als ik toch weer slecht gelezen - like always (cat) - dan sorry hahahaha. Maar dan moet ik mijn idee ook gaan aanpassen dus als iemand mijn woorden even kan bevestigen. :Y)

    Excuus, ik had het laatste niet gelezen: het klopt helemaal wat je zegt. ^^


    Deep inside, I've never felt alive


    De vredige vallei van Draganon gaat ten onder wanneer onbekende ruiters het gehucht binnenvallen en denken iedereen vermoord te hebben. Per toeval overleeft de kleine Storm en wordt hij opgevoed door de oude Bald, die eveneens overbleef. Ze vormen een onafscheidelijk duo, tot op de ochtend dat Storm een raaf op het hekwerk ziet zitten.
    Storm is razend op de dood, omdat hij hem alles heeft ontnomen. Hij vertrekt uit Draganon met als doel de dood voor eeuwig te verslaan, en op die manier alle overledenen terug uit de onderwereld te halen. Maar hoe in hemelsnaam start je een oorlog tegen de dood hemzelf?
    Op zijn reis merkt Storm dat er veel meer is in de wereld dan enkel Draganon. Het wordt moeilijk voor hem om goed en kwaad te kunnen scheiden, wanneer de dood niet zijn enige vijand blijkt te zijn.


    'Each soul is connected to a raven. Whenever daylight slowly fades, the raven draws near.
    And when the dark bird finally touches you, he takes you upwards, to a place far away from here.'


    X Doet mee aan Story of the Year
    X Cover door Pads
    X Gestart op 13-01-'16


    - Thema: Oorlog
    - Link naar de story.


    I wanna be a wizard!

    Zo, ik heb getwijfeld, maar heb hem toch al geactiveerd, omdat ik volgens mij meer doorzettingsvermogen krijg als hij al online staat. (;


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Zo, ik heb getwijfeld, maar heb hem toch al geactiveerd, omdat ik volgens mij meer doorzettingsvermogen krijg als hij al online staat. (;


    Wauw, klinkt heel leuk!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga het toch ook maar proberen :')



    Ieder mens heeft zijn wensen: sommigen willen gewoon een goed bestaan, anderen willen meer. De mensen die belust zijn op zoveel mogelijk macht zijn het gevaarlijkst. Normaal hebben zij niet echt de kans om te komen tot hun grootste wens: de hele wereld overheersen. Maar wat als één zo'n macht belust persoon een machtige bondgenoot en dus de uitgelezen kans krijgt om de wereldheerschappij te kunnen veroveren? Het resultaat is angst en chaos in de wereld.
    Maar er zijn ook mensen die zich verzetten tegen dit soort machtswellustelingen. Totaal verschillende personen komen tegenover elkaar te staan, maar ook oude vrienden raken verenigd. In deze chaos proberen enkelen de wereld nog te redden.
    Dit is het verhaal van Afanas Sergei Rudavin, een Rus die de wereld wilt veroveren, maar ook het verhaal van Rogier Brooks, een man die zo graag de wereld die hem dierbaar is wilt redden van zijn ondergang.

    Thema: Oorlog

    Russisch Terracotta

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 22:50 ]


    Stenenlikker

    Therizinosaurus schreef:
    Ik ga het toch ook maar proberen :')



    Ieder mens heeft zijn wensen: sommigen willen gewoon een goed bestaan, anderen willen meer. De mensen die belust zijn op zoveel mogelijk macht zijn het gevaarlijkst. Normaal hebben zij niet echt de kans om te komen tot hun grootste wens: de hele wereld overheersen. Maar wat als één zo'n macht belust persoon een machtige bondgenoot en dus de uitgelezen kans krijgt om de wereldheerschappij te kunnen veroveren? Het resultaat is angst en chaos in de wereld.
    Maar er zijn ook mensen die zich verzetten tegen dit soort machtswellustelingen. Totaal verschillende personen komen tegenover elkaar te staan, maar ook oude vrienden raken verenigd. In deze chaos proberen enkelen de wereld nog te redden.
    Dit is het verhaal van Afanas Sergei Rudavin, een Rus die de wereld wilt veroveren, maar ook het verhaal van Rogier Brooks, een man die zo graag de wereld die hem dierbaar is wilt redden van zijn ondergang.

    Thema: Oorlog

    Russisch Terracotta


    Je link werkt niet!


    Rest in Peace, Son of Gondor