• Northvale High for the talented
    “Everyone has talent. What's rare is the courage to follow it to the dark places where it leads"




    “Talent is a wonderful thing, but it won't carry a quitter”




    “Talent is a gift, but character is a choice.”




    “Every artist was first an amateur.”


    Northvale High is een bijzondere middelbare school in San Fransisco. De school is puur gericht op de talentontwikkeling van de leerlingen. Natuurlijk worden de doorsnee vakken als talen, wiskunde en geschiedenis ook gegeven, maar de leerlingen krijgen allemaal een aangepast rooster om tijd te besteden aan hun talent. Echter is dit geen school waar iedere puber heen kan. Je moet er auditie voor doen. Alleen de allerbeste worden toegelaten. De school biedt genoeg faciliteiten voor de leerlingen zoals dansstudio's, sportvelden, muzieklokalen en dergelijke. Iedere jaar werken de leerlingen samen om hun school op een creatieve en interessante manier op de kaart te zetten om de aandacht te trekken van producers, coaches en andere personen die de leerlingen een mooie toekomst kunnen bieden. In het schooljaar van 2015/2016 gaan enkele leerlingen die met film bezig zijn de activiteiten van de andere leerlingen opnemen en verwerken tot een soort reallife soap om te laten zien hoe de school het talent van de leerlingen ontwikkelen. Kan iedereen wel tegen die live aandacht van de camera's om hun heen?


    Talenten
    Sporten
    De school biedt sportvelden, hallen en overige ruimtes voor verschillende sporten. Hierbij wordt gedacht aan voetbal, hockey, honkbal, zwemmen, cheerleading etc.

    Muzisch
    Dans, kunst, muziek, zang, drama

    Overig
    Technische creativiteit zoals film en fotobewerking


    Leerjaren
    Jaar 1: 12 tot 13 jaar
    Jaar 2: 13 tot 14 jaar
    Jaar 3: 14 tot 15 jaar
    Jaar 4: 15 tot 16 jaar
    Jaar 5: 16 tot 17 jaar

    Regels
    Schoolregels
    • Leerlingen zorgen zelf voor kleding
    • Leerlingen melden zich tijdig af bij afwezigheid
    • Pesten is ten strengste verboden
    • Alle normale lessen (niet talentgerelateerd) worden te allen tijde bijgewoond
    • Te laat komen betekent nablijven

    RPG-regels
    • Maximaal twee personages per persoon (beide geslachten)
    • Geen perfecte personages
    • Houd talenten, geslacht en leeftijd gelijk
    • Heb je een origineel idee voor een talent: let me know
    • Posts bevatten minimaal 300 woorden
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Leerlingen van 15 jaar zien er niet uit als 20
    • Er worden GEEN liefdesrelaties afgesproken om één-op-één-rpg'en te voorkomen


    Personages
    Naam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Naam - Username - Talent - Jaar - Faceclaim - Pagina
    Vrouwen TIJDELIJKE STOP
    • Nikolina Nadia Anderson - Belmont - Muzisch - 4 - Zoey Dutch - 1.4
    • ? - Surrexit - Cheerleading - 5 - Nicola Peltz - ?
    • Anwen Pascal Camelot - Psychopaths - Voetbal - 4 - Cara Delevinge
    • Avalanté Melanie Kennedy Sociopaths - Gymnastiek - ? - Chloe Bennet
    • Zara Alyssa Macey - Deamus - Atletiek - 5 - Aly Henry - 1.4
    • Lucienne Claire Andrews - JudithSuzann - Dans - 5 - Alexis Ren - 1.3
    • Ariana Corinne Sadowski - Dysthymia - ? - Schrijven - Scarlett Rose Leithold - 1.2
    • Ophelia Elodie O'Brea - Sempre - Make-up - 5 - Elsa Rhae - 1.2
    • Reyna North Ambrosio - Santanico - zingen - ? - ? - 1.4
    • Lerika Kamilia Zablotskaya - Polovina - Zang - 2/3 - Sofiya Tarasova - 1.2
    • June Delilah Olson - Vellichor - Creatief schrijven- 4 - Gigi Hadid - 1.4
    • Amelia fraise Diacions - Flowerpowers - Dansen - 3 - ? - 1.7
    • Eva Lana Bonciars - Floraflor - Muziek - 3 - ? - 1.7
    Mannen
    • ? - Belmont - Overig - 5- Lucky Blue Smith - ?
    • Jackson Nathaniel Montgomery - Ziegler - Voetbal - 5 - Colton Haynes - 1.6
    • Dyaxo Samuel Laike - Psychopaths - Muziek - 5 - Josh Dun - 1.4
    • Julian Brenton Reyes - Poppys - Kunst - 4 - 1.3
    • ? - Inclination - Acteren - 5 - ? - ?
    • Wyatt Rhys Monaghan - Dysthymia - Basketbal - 5 - Neels Visser - 1.3
    • ? - Sonder - Ijshockey - 5 - ? - ?
    • Tyler Damario Lopez - Santanico - Voetbal - Francisco Lachowski - 1.3
    • ? - nautik - Martial arts - 5 - Aaron Johnson - ?
    • Romano Neves - Vellichor - Muziek - 5 - Alex Pettyfer - 1.4
    • Santiago 'Santi' Eloy Garcia - Mirin - voetbal - ? - Paulo Dybala - 1.4

    Links
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:


    Note
    Deze RPG zal pas over een tijdje beginnen omdat ik iedereen de tijd wil geven om personages aan te maken. Op die manier hoeft niemand te haasten vanwege toetsen of andere belangrijke (school)zaken. Ik weet nog niet precies wanneer het geopend wordt, maar dat zal ik gauw laten weten

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 21:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou het mogelijk zijn om een jongen met het talent acteren te krijgen? Of is dat geen optie? (jaar 5 if possible)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 20:41 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik een mannelijke en vrouwelijke rol? (: Voor het talent moet ik nog ff nadenken maar ik zet het bij de rol^^ Voor vrouw is de FC Scarlett Rose Leithold, voor de mannelijke rol is 't Neels Visser! (:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:29 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Ja voor jullie allebei. Nu ben ik weg, antwoord straks weer!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Is er nog plek voor een vrouwelijke rol? Dan wil ik graag een meisje in het vijfde jaar dat professioneel ballet doet. Faceclaim: Alexis Ingham

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mag ik een jongen van jaar vijf en als talent (ijs)hockey? (:


    Mhm?

    nvm

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 16:30 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okay, here for my boy (FC: Francisco Lachowski) and girl ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:41 ]


    El Diablo.

    Kan ik een meisje uit jaar 2 of 3 met als talent zang?

    Faceclaim wordt denk ik Sofiya Tarasova

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 21:32 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik ben aan het twijfelen over het geslacht, maar ik zou anders wel een karakter die een talent heeft voor martial arts of een computer whizzkid is.
    Als je dat een goed idee vindt natuurlijk, anders verzin ik wel iets anders (:

    edit: Het wordt een jongen, jaar 5, martial arts, fc Aaron Johnson

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:54 ]


    ain't no rest for the wicked.

    Ik fc Nicola Peltz. (jaar 5 als dat kan) ^^

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:29 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski
    ''quiet people have the loudest minds''

    Name:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski
    Ariana || origin ; hebrew      meaning ; silver
    Corinne || origin ; greece      meaning ; unknown
    Sadowski || origin ; poland      meaning ; unknown
    Age:
    Aria is geboren op 5 januari 2000, wat haar nu dus 16 jaar oud maakt. Ze zit in jaar 4.
    Talent:
    Aria is een schrijfster. Ze schrijft verhalen, gedichten, columns en vrijwel alles wat je je kan bedenken. Ze wil later graag een succesvolle journalist en schrijfster worden.
    Character:
    Teruggetrokken
    Scherpzinnig
    Creatief
    Eerlijk
    Eigenzinnig
    Rustig
    Nieuwsgierig
    Kalm
    Rationeel
    Kieskeurig
    Sympathiek
    Appearance:
    Hair: Aria heeft licht blond haar met wat donkere plukken er door heen. In de zomer wordt het wat donkerder door de zon, maar het blijft blond. Ze draagt haar haar meestal los, maar af en toe kun je er ook wel een staart of leuke vlecht in zien. Een knot draagt ze echter vrijwel nooit omdat ze vindt dat het haar niet staat.
    Eyes: Aria heeft grote, ronde blauwe ogen met een groen lijntje om haar irissen. Lichte wimpertjes omlijsten haar ogen, hier doet ze vrijwel altijd een laagje mascara op zodat ze beter te zien zijn. Boven haar ogen zijn dunne donkere wenkbrauwen te vinden.
    Face: Aria heeft een dunne, slanke neus waar wat sproetjes op zitten. Ook onder haar ogen en op haar wangen kan je als je goed kijkt kleine sproetjes zien. Haar lippen zijn niet dik, maar ook niet dun en hebben een mooie roze kleur. Ze heeft een poederkleurige huid met weinig tot geen oneffenheden, alhoewel ze in haar vroegere jaren vol zat met rode plekjes en puistjes.
    Height; Aria heeft een lengte van zo'n 1.66, maar ze kan ondertussen wel wat gegroeid zijn omdat het al een tijdje geleden is dat ze haar lengte heeft opgemeten.
    Body: Aria heeft niet veel vrouwelijke rondingen maar dat stoort haar niet erg veel. Ze is niet totaal plat en heeft heus wel wat heupen, borsten en billen maar veel valt er niet te zien. Ze is van nature erg dun en komt moeilijk aan.
    Fashion Style: Aria houdt van comfy kleding met zachtere kleuren. Denim draagt ze erg vaak en ze kan dan ook niet zonder haar oversized denim jacket.Ze draagt liever skinny jeans dan jurkjes maar af en toe kun je haar ook in een rokje spotten. Klik hier en hier voor voorbeelden.
    Family:
    Alexandria Zhuralev Sawdowski - mother
    Andrej Nik Sadowski - father
    Nicholas James Sadowski - brother
    Extra:
    Sexuality: Hetero
    Likes: music x photography x poems x dancing x reading x writing x being alone x observing people x coffee and tea
    Dislikes: bullies x singing x sports x judgmental people x science x tomatoes x fake people x obnoxiousness x overly-loud people

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 14:10 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Voor iedereen 'ja'!

    Vanaf nu een tijdelijke stop op meiden
    Ik werk morgen alles bij


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou graag alle rollen in het Nederlands uitgewerkt zien. Dit zodat het voor iedereen duidelijk is en het een Nederlandse RPG is. Er mogen wel wat woorden in het Engels in zitten (quotes etc) maar wel de rest graag in het Nederlands.


    Big girls cry when their hearts are breaking




    Ophelia Elodie O'Brea

    "Yes, I am an artis. No, I do not draw."

    Leeftijd:
    Ophelia is 16 jaar jong.


    Talent:
    Ophelia is op de school aangenomen omdat ze erg goed met make-up en verf overweg kan. Ze krijgt op de school vooral les in als make-up artist, maar experimenteert in haar vrije tijd met body/face paint.


    Karakter:
    • Grappig • Chaotisch •
    • Ondeugent • Artistiek •
    • Direct • Naïef •
    • Prikkelbaar • Open •
    • Impulsief • Sociaal •
    • Druk • Geconcentreerd •


    Toelichting:
          Ophelia is een heel open, vrolijk meisje. Haar ouders - twee hippies die een kunstgalerij hebben - hebben haar namelijk een vrije opvoeding gegeven, waardoor ze heel sociaal en toegankelijk is. Ze vind het belangrijk mensen in hun waarde te laten gezien ze vaak heeft meegemaakt hoe haar ouders werden veroordeeld door anderen. Hier had ze het vooral toen ze jonger was wat moeilijk mee, maar gelukkig heeft Ophelia inmiddels besloten zich hier niets meer van aan te trekken. Ja, haar ouders zijn anders dan anderen, maar zelf is ze dol op ze en dat vind ze het belangrijkste.
          Ophelia is altijd in voor een leuke grap en heeft ook zeker genoeg zelfspot, hoewel ze het niet waardeerd als mensen belachelijk worden gemaakt. Maar zolang het die grens niet overschrijdt kun je zeker zeggen dat ze humor heeft. Soms kan het meisje wel iets te direct zijn, ze heeft namelijk altijd geleerd dat eerlijkheid het langste duurt en leeft bij die woorden. Niet iedereen kan dit waarderen.
          Daarnaast is Ophelia ook vrij naïef en volgt ze bijna altijd haar gevoel, ze doet eerst en denkt dat pas na. Daarnaast kan ze erg druk zijn, hoewel dit best tegenstrijdig is met de momenten waar ze aan een project werkt. Dan is ze juist erg geconcentreerd en rustig.

    Uiterlijk:
    FC: Elsa Rhae


    Familie:
    Seth O'Brea - Broertje
    Seth is 12 jaar en heeft het syndroom van down. Ophelia is heel beschermend naar hem toe en hoewel ze het vaak over haar broertje heeft, vertelt ze nooit over zijn afwijking.

    Eleanore O'Brea - Moeder
    Ophelia's moeder is helemaal van de flower-power tijd en ook iemand die vreemd nagekeken wordt. Ze is erg bijgelovig en vrolijk. Ondanks dat ze zich weliswaar wat anders kleed, is het wel een erg mooie vrouw.

    Chris O'Brea - Vader

    Komt

    Extra:
    Komt.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 22:18 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.







    •Lerika Kamilia Zablotskaya•


    Naam:
    •Lerika||Slavic|| Unkown meaning
    •Kamilia|| Arabic || Perfection
    •Zablotskaya|| Slavic || Familyname



    Leeftijd:
    Lerika is dertien jaar oud. Ze is geboren op 3 Maart waardoor haar sterrenbeeld Vissen is. Door deze leeftijd zit Lerika in haar tweede jaar.


    Talent:
    Lerika's talent is muziek, en daarmee bedoelt ze het zingen. Ze houdt ervan en ze wilt er zeker mee veder gaan als beroep. Daarom is ze extra blij dat ze op deze school zit.


    Karakter:
    |Eerlijk
    |Aardig
    |Sacarstisch
    |Beschermend
    |Gedreven
    |Emotioneel
    |Ambivert
    |Romantisch
    |Eigenwijs
    |Dapper
    |Grappig
    |Beetje rebels
    |Creatief
    |Trouw
    |Gezellig
    |Speels
    |Rustig
    |Sociaal
    |Doorzetter



    Uiterlijk:
    (faceclaim = Sofiya Tarasova)


    Familie

    •Lidiya Eavelyn Zablotskaya|| Moeder van Lerika
    •Petrov Zablotskaya|| Vader van Lerika
    •Ekaterina Konstantinova Zablotskaya|| Zus van Lerika
    • Ruslan Zablotskaya||Broer van Lerika



    Extra:
    Lerika is Wit-Russisch en spreekt dus vloeiend Russisch.
    Lerika heeft dyscalculie en heeft dus moeite met wiskunde.



    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 21:00 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina