• Northvale High for the talented
    “Everyone has talent. What's rare is the courage to follow it to the dark places where it leads"




    “Talent is a wonderful thing, but it won't carry a quitter”




    “Talent is a gift, but character is a choice.”




    “Every artist was first an amateur.”


    Northvale High is een bijzondere middelbare school in San Fransisco. De school is puur gericht op de talentontwikkeling van de leerlingen. Natuurlijk worden de doorsnee vakken als talen, wiskunde en geschiedenis ook gegeven, maar de leerlingen krijgen allemaal een aangepast rooster om tijd te besteden aan hun talent. Echter is dit geen school waar iedere puber heen kan. Je moet er auditie voor doen. Alleen de allerbeste worden toegelaten. De school biedt genoeg faciliteiten voor de leerlingen zoals dansstudio's, sportvelden, muzieklokalen en dergelijke. Iedere jaar werken de leerlingen samen om hun school op een creatieve en interessante manier op de kaart te zetten om de aandacht te trekken van producers, coaches en andere personen die de leerlingen een mooie toekomst kunnen bieden. In het schooljaar van 2015/2016 gaan enkele leerlingen die met film bezig zijn de activiteiten van de andere leerlingen opnemen en verwerken tot een soort reallife soap om te laten zien hoe de school het talent van de leerlingen ontwikkelen. Kan iedereen wel tegen die live aandacht van de camera's om hun heen?


    Talenten
    Sporten
    De school biedt sportvelden, hallen en overige ruimtes voor verschillende sporten. Hierbij wordt gedacht aan voetbal, hockey, honkbal, zwemmen, cheerleading etc.

    Muzisch
    Dans, kunst, muziek, zang, drama

    Overig
    Technische creativiteit zoals film en fotobewerking


    Leerjaren
    Jaar 1: 12 tot 13 jaar
    Jaar 2: 13 tot 14 jaar
    Jaar 3: 14 tot 15 jaar
    Jaar 4: 15 tot 16 jaar
    Jaar 5: 16 tot 17 jaar

    Regels
    Schoolregels
    • Leerlingen zorgen zelf voor kleding
    • Leerlingen melden zich tijdig af bij afwezigheid
    • Pesten is ten strengste verboden
    • Alle normale lessen (niet talentgerelateerd) worden te allen tijde bijgewoond
    • Te laat komen betekent nablijven

    RPG-regels
    • Maximaal twee personages per persoon (beide geslachten)
    • Geen perfecte personages
    • Houd talenten, geslacht en leeftijd gelijk
    • Heb je een origineel idee voor een talent: let me know
    • Posts bevatten minimaal 300 woorden
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Leerlingen van 15 jaar zien er niet uit als 20
    • Er worden GEEN liefdesrelaties afgesproken om één-op-één-rpg'en te voorkomen


    Personages
    Naam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Naam - Username - Talent - Jaar - Faceclaim - Pagina
    Vrouwen TIJDELIJKE STOP
    • Nikolina Nadia Anderson - Belmont - Muzisch - 4 - Zoey Dutch - 1.4
    • ? - Surrexit - Cheerleading - 5 - Nicola Peltz - ?
    • Anwen Pascal Camelot - Psychopaths - Voetbal - 4 - Cara Delevinge
    • Avalanté Melanie Kennedy Sociopaths - Gymnastiek - ? - Chloe Bennet
    • Zara Alyssa Macey - Deamus - Atletiek - 5 - Aly Henry - 1.4
    • Lucienne Claire Andrews - JudithSuzann - Dans - 5 - Alexis Ren - 1.3
    • Ariana Corinne Sadowski - Dysthymia - ? - Schrijven - Scarlett Rose Leithold - 1.2
    • Ophelia Elodie O'Brea - Sempre - Make-up - 5 - Elsa Rhae - 1.2
    • Reyna North Ambrosio - Santanico - zingen - ? - ? - 1.4
    • Lerika Kamilia Zablotskaya - Polovina - Zang - 2/3 - Sofiya Tarasova - 1.2
    • June Delilah Olson - Vellichor - Creatief schrijven- 4 - Gigi Hadid - 1.4
    • Amelia fraise Diacions - Flowerpowers - Dansen - 3 - ? - 1.7
    • Eva Lana Bonciars - Floraflor - Muziek - 3 - ? - 1.7
    Mannen
    • ? - Belmont - Overig - 5- Lucky Blue Smith - ?
    • Jackson Nathaniel Montgomery - Ziegler - Voetbal - 5 - Colton Haynes - 1.6
    • Dyaxo Samuel Laike - Psychopaths - Muziek - 5 - Josh Dun - 1.4
    • Julian Brenton Reyes - Poppys - Kunst - 4 - 1.3
    • ? - Inclination - Acteren - 5 - ? - ?
    • Wyatt Rhys Monaghan - Dysthymia - Basketbal - 5 - Neels Visser - 1.3
    • ? - Sonder - Ijshockey - 5 - ? - ?
    • Tyler Damario Lopez - Santanico - Voetbal - Francisco Lachowski - 1.3
    • ? - nautik - Martial arts - 5 - Aaron Johnson - ?
    • Romano Neves - Vellichor - Muziek - 5 - Alex Pettyfer - 1.4
    • Santiago 'Santi' Eloy Garcia - Mirin - voetbal - ? - Paulo Dybala - 1.4
    •
    Links
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:


    Note
    Deze RPG zal pas over een tijdje beginnen omdat ik iedereen de tijd wil geven om personages aan te maken. Op die manier hoeft niemand te haasten vanwege toetsen of andere belangrijke (school)zaken. Ik weet nog niet precies wanneer het geopend wordt, maar dat zal ik gauw laten weten

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 21:02 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alexis is volgens mij al taken ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    Alexis is volgens mij al taken ^^


    Oh ^^ Laat dan maar.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Oh ^^ Laat dan maar.


    Of jij hebt r al eens bij je rol gezet maar twijfelt daar nu over, dat kan ook, maar ik heb r ergens voorbij zien komen ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Z A R A      A L Y S S A      M A C E Y
    “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”


    NAAM
    Zara • Blooming Flower • ZAHR-á
    Alyssa • Noble, Type or 'To cure madness' • á-LIS-á
    Macey • Form the France town Massy • MAY-see

    Zara's naam is aan haar gegeven omdat haar ouders een voorliefde van taal hadden, en het dus een leuk idee leek hun dochter met zowel de laatste als de eerste letter uit het alfabet een naam te geven. Haar tweede naam, Alyssa, bloeit overigens in de familie, wat haar ouders goed uit kwam. Zara vindt haar naam zelf prima, en vindt het voornamelijk fijn dat hij zo lekker kort is, en de meeste mensen dan ook geen problemen hebben met het uitschrijven van haar naam, al wordt deze soms wel met een s geschreven in plaats van een z. Door vrienden wordt Zara ook wel Zaar/Saar genoemd, al staat ze op school ook wel bekend met haar achternaam, en wordt ze in de hallen dan ook vaak aangesproken met Macey. Hier ergerde ze zich vroeger altijd heel veel aan, maar tegenwoordig vindt zij het niet zo erg meer.

    LEEFTIJD
    16, Zara is geboren op 19 april, wat haar het sterrenbeeld ram geeft. Ze zit nu in haar vijfde jaar op Northvale.

    TALENT
    Atletiek, Zara is een 400 meter loopster, en doet dit sinds haar veertiende. Voordat zij op haar veertiende haar eerste 400 meter liep, deed het meisje al lang aan atletiek, maar was zij nog altijd een beetje zoekende met waar ze nou écht goed in was. Ze was snel op de sprint, maar ook op de middellange afstanden. Op aanraden van haar trainer heeft ze toen een keer een 400 gelopen, en sindsdien traint ze hier hard voor, en wilt zij proberen limieten voor internationale toernooien te lopen. Zara staat hoog in de jaarranglijsten van haar leeftijdscategorie, vijfde om precies te zijn. Zara probeert iedere week vijf keer te trainen, waarvan drie keer op de baan en twee keer kracht. Haar PR staat momenteel op een rappe 52.87 seconden.

    INNERLIJK
    • Onafhankelijk
    • Zelfverzekerd
    • Doorzetter
    • Energiek
    • Vrolijk
    • Eigenwijs
    • Dominant
    • Vrij
    • Chaotisch
    • Prikkelbaar
    • Competitief
    • Ambitieus
    • Jaloers
    • Zichzelf
    • Kritisch– op zichzelf

    UITERLIJK
    [FC: Aly Henry]
    Lengte — 172 cm
    Haarkleur — Donkerbruin
    Haarlengte — Lang, net tot over haar borst
    Huidskleur — Zongebruind
    Oogkleur — Donkerbruin
    Bouw — Atletisch, slank en gespierd
    Make-up — Over het algemeen enkel wat oog make-up en zo af en toe nog wat subtiele make-up

    FAMILIE
    Mark Macey — Vader — 45 — Archeoloog
    Brianna Andrews-Macey — Moeder — 43 — Tuinierster
    Aaron Macey — Broer — 19 — Opleiding Architectuur
    Nina Macey — Zusje — 14

    Zara is opgegroeid in een liefdevolle familie, en heeft het nooit echt slecht gehad. Thuis werd de persoonlijke en talentontwikkeling altijd erg gestimuleerd, en waren de kinderen dan ook allen verplicht om aan een sport te doen. Doordat Zara's broer Aaron aan atletiek deed, is Zara besmet met dit virus, en is zij op jonge leeftijd op atletiek gegaan. Haar jongere zusje, Nina, koos er voor om op dansen te gaan, en hoewel zowel haar broer als zusje niet zo getalenteerd en goed zijn in hun sport als Zara, doen zij het allen met plezier. Zara's ouders waren nooit de armsten, en het meisje is dan ook opgegroeid met een zekere luxe die voor haar normaal was. Ze is nooit echt wat tekort gekomen, al zou ze de laatste tijd haar ouders meer willen zien. Aangezien leerlingen die toegelaten worden op Northvale daar door het jaar heen ook verblijven, ziet ze haar familie minder, wat ze erg jammer vindt.

    OVERIG
    Sexuality: Hetero
    Likes: Running, Training, Sports, Sunset, The Sea, Forests, Traveling, Freedom, Culture, Reading, Friends, Family, The Beach, Chocolate, Baby Animals, Dogs, Recognition, Championships and Matches, Fire, Popcorn, Movies, Apples,
    Dislikes: Spiders, Insects, Hateful people, Bullying, Trains, Busses, Arrogant people, Religion, War, People who think of her as someone who can't do anything, Biology & Science
    List of Relationships on Northvale:


    • • • • • 
    "Remember that you can be the living example of one who became much more than he ever thought he could, than others ever thought he was able to."
    • • • • •



    Alvast een begin ^^

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 15:31 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Nina staat op pagina 4! Eventuele vriendschappen voor haar?


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    Nina staat op pagina 4! Eventuele vriendschappen voor haar?


    Ik heb Romano en June? Ik zal Nina zo even doorlezen :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Waar staan ze?


    Spinning around, I'm weightless.

    Pagina 4 ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Belmont schreef:
    Nina staat op pagina 4! Eventuele vriendschappen voor haar?


    Ik heb Lerika op pagina 2 voor je.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik wilde net vragen of het de bedoeling was dat we relaties etc al afspreken?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Ik wilde net vragen of het de bedoeling was dat we relaties etc al afspreken?


    Er staat geen liefdesrelaties :3, maar aangezien iedereen naar dezelfde school gaat neem ik aan dat de meeste elkaar wel kennen, zeker aangezien het allemaal ongeveer dezelfde jaren zijn...


    We've lived in the shadows for far too long.

    June - Ik denk dat de twee goede vriendinnen zouden kunnen zijn, omdat ze beiden aardig wat problemen lijken te hebben en hier samen over kunnen praten?

    Romano - Iets te dick-ish misschien, dus tenzij hij een goede vriendin nodig heeft waarvoor hij een soort "uitzondering" maakt, denk ik niet dat de twee elkaar erg leuk vinden ?

    Lerika - Nina kan haar als een klein zusje zien?

    Ariana - Kan beide kanten op, Nina is misschien ietwat "luid" voor Ariana, suggesties?

    Ophelia - Best friends / partners in crime?

    Wyatt - De twee zullen waarschijnlijk een beetje botsen

    Tyler - Friends who flirt a lot?

    Julian - Kind of competitive but friends?


    Spinning around, I'm weightless.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Er staat geen liefdesrelaties :3, maar aangezien iedereen naar dezelfde school gaat neem ik aan dat de meeste elkaar wel kennen, zeker aangezien het allemaal ongeveer dezelfde jaren zijn...


    Inderdaad, geen liefde enzo maar gewone relaties wel c:

    Onder de spoiler hierboven, mijn suggesties.


    Spinning around, I'm weightless.

    Vriendschappen mogen uiteraard wel afgesproken worden! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sanne, ik denk dat Jackson en Nina een beetje botsen?


    Spinning around, I'm weightless.