• Hoi,

    Ik kan het toch niet laten om een topic te openen.

    Voor de mensen die het niet kennen eerst en vooral:

    Tegen De Sterren Op [TDSO] is een programma op de Belgische zender VTM waar bekende Vlamingen en celebrities worden geïmiteerd en waar programma's worden na gespeeld. Daarnaast worden sommige dingen ook satirisch bekeken. Hieronder heb ik een aantal sketches gezet.(:

    Het is elke woensdagavond op TV, maar je kan het ook via vtm.be herbekijken en ik vind het programma echt geweldig.:'D







    Users + favoriete imitator(s) + imitaties

    Debbaut // Walter Baele, Jonas Van Geel, Nathalie Meskens // Zuster Katharina, Willy Naessens, Marc-Marie Huybrechts
    Ledecky // Nathalie Meskens, Jonas Van Geel, Guga Baul // De buurtpolitie, K3, Marc-Marie Huybrechts, Regi
    Galinda // Tine Embrechts, Ella Leyers en Guga Baul //

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 17:07 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    De Romeo's zijn ook geweldig.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Jaa, De Romeo's!

    Vanavond is het weer zover. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vraagje, bij de Tegen de Sterren van K3 zoekt K3, doet Niels nu Gerard na? Of zie ik dat verkeerd?


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    Vraagje, bij de Tegen de Sterren van K3 zoekt K3, doet Niels nu Gerard na? Of zie ik dat verkeerd?

    Ja, inderdaad :'D


    <3

    Amica schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad :'D

    Ja, ik hem dus al eens gezien en ik dacht: "Is dat...?"
    Maar lol x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    (...)
    Ja, ik hem dus al eens gezien en ik dacht: "Is dat...?"
    Maar lol x'D


    Ja, ik vond het ook hilarisch dat het Niels was.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Vroeger was het beter.
    Nathalie en Jonas worden tegenwoordig nogal uitgemolken, vind ik. Ik houd enorm van Tine, Ella en Guga tho. Ik heb niet echt favoriete imitaties, denk ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Geweldig progamma :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dat stuk met De Romeo's. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Galinda schreef:
    Vroeger was het beter.
    Nathalie en Jonas worden tegenwoordig nogal uitgemolken, vind ik. Ik houd enorm van Tine, Ella en Guga tho. Ik heb niet echt favoriete imitaties, denk ik.


    Ja, vooral Jonas vind ik de laatste tijd erg tegenvallen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, vooral Jonas vind ik de laatste tijd erg tegenvallen.


    Of de liedjes die ze coveren.
    En ze laten iedereen tegenwoordig zo lomp en dom overkomen. Ik vind het van die goedkope marginalenhumor geworden, tbh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Of de liedjes die ze coveren.
    En ze laten iedereen tegenwoordig zo lomp en dom overkomen. Ik vind het van die goedkope marginalenhumor geworden, tbh.


    Ja, ik heb ook de indruk dat er veel minder tijd wordt gestoken in het uitwerken. Wat best wel jammer is. Want vroeger kwamen er echt sterke imitaties in voor. Ik vrees dat het net zoals bij vele goede formats is dat ze een "te veilig" gevoel hebben en dus gewoon maar wat doen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Galinda schreef:
    (...)

    Of de liedjes die ze coveren.
    En ze laten iedereen tegenwoordig zo lomp en dom overkomen. Ik vind het van die goedkope marginalenhumor geworden, tbh.


    Exactly, vroeger was het inderdaad veel beter.
    Nu hebben ze schijnbaar geen inspiratie meer dus gaan ze alle afgewezen ideeën gebruiken.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Exactly, vroeger was het inderdaad veel beter.
    Nu hebben ze schijnbaar geen inspiratie meer dus gaan ze alle afgewezen ideeën gebruiken.


    Zo lijkt het wel. Ik kijk gewoon nog om te zien of er nog iets tussen zit waar ik oprecht om moet lachen.
    Ik bedoel, ik ben in mijn slaap nog grappiger dan de meeste sketches die ze nu maken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Zo lijkt het wel. Ik kijk gewoon nog om te zien of er nog iets tussen zit waar ik oprecht om moet lachen.
    Ik bedoel, ik ben in mijn slaap nog grappiger dan de meeste sketches die ze nu maken.


    Hahaa.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]