• Hallo allemaal! Ik heb besloten om covers te gaan maken, dus vraag gerust een cover aan en vergeet niet de regels te lezen!




    • AANVRAGEN •
    Manipulatie, Vectorisch** of overig?
    *Titel:
    Auteur:
    Andere tekst voor op de cover:
    *Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    *Samenvatting:
    *Genre:
    Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
    Iets anders?

    * = verplicht
    ** Vectorisch is bijvoorbeeld de stijl van de "Fearful Silence" cover, of de "Survivor" cover.


    • REGELS •
    • Ik maak ALTIJD covers MET titel.
    • Ik maak alleen verticale covers van 512 x 800 px.
    • Geef mij minstens 3 ideeën of 3 foto's. Je mag ook 2 ideeën opschrijven en één foto toevoegen.
    • Meld het als je jouw cover niet gaat gebruiken.
    • Vul bij 'iets anders' je lievelingskleur in, om te laten zien dat je de regels hebt gelezen.
    • Ik kan soms nogal uitstellerig zijn - neem hier genoegen mee.


    • WACHTRIJ •
    • Leeg


    • AFGERONDE COVERS•
    • Polovina // Playing with Fire


    • ...


    • RECENTE COVERS •
    Gemanipuleerd (veel lagen)








    Anders (alle covers zonder grote manipulatie)










    Ik ben gesloten/open.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 16:48 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Je hebt me toch overgehaald er eentje aan te vragen cx

    Manipulatie
    *Titel: Hilde (die moet erop)
    Auteur: Liever niet mijn username, maar "Ava" mag er wel op (:
    Andere tekst voor op de cover: Sleutelbewaarder (De naam van de serie)
    *Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    Ik gebruik voor mijn hoofdpersoon (Hilde) op het moment Rachel Rose Mitchell, hier zijn niet veel foto's van, maar ik heb er toch twee gevonden:
    Klik
    Klik
    Nu weet ik niet of ze nu zo heel bruikbaar zijn, dus als je gewoon een meisje van de achterkant met licht haar laat zien is het ook oké. (Zoiets
    Ik zou er graag een sleutel op willen, zoals dit. Dit is wel lastig uit te knippen, dus iets simpeler is ook oké.
    Het is een verhaal over sprookjes, dus iets wat dat aangeeft, een sprookjesboek of zo, zou ik tof vinden! Als dit niet uitkomt is het geen probleem. Het sprookje van Peter Pan is één van de belangrijkste, dus als je iets weet wat dat aanduidt zou dat leuk zijn, maar het hoeft niet!
    *Samenvatting:

    Hilde is een doodgewoon meisje in een doodgewoon stadje met andere doodgewone mensen. Maar Hilde draagt wel iets met zich mee wat veel anderen daar niet hebben: Fantasie. Dit zorgt ervoor dat een soort demon, verstopt in een sleutel, gemaakt om een bewaarder en bewaker van een wereld uit te zoeken, haar kiest om deze wereld te beschermen tegen alles wat vanuit de andere werelden komt. Werelden die wij uit sprookjes kennen.
    Eerst wil Hilde er niets van weten. En eigenlijk verandert er niet veel, tot ze op een morgen wakker wordt in een vreemd bos, midden in het Betoverde Bos, waar ze in de andere werelden naar een weg naar huis zoekt. Dit kan echter pas als ze degenen die haar portaal moeten bewaken heeft bewezen heeft laten zien dat ze de Sleutelbewaarder is, en daarvoor moet ze zeven opdrachten doen. Zeven iets gevaarlijkere opdrachten dan gehoopt.

    *Genre:
    Fantasy, avontuur, een beetje romantiek.
    Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
    Ik vind die van de beginpagina heel mooi (Why he left) en Maneria.
    Iets anders?
    Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen (:


    obsessive rage

    Normaal of collage? Normaal
    Titel: The Story Of A Wolf
    Auteur: Isa
    Andere tekst voor op de cover : Bound (serie titel; dus graag dicht bij de titel in de buurt)
    Jouw gevonden afbeeldingen:

    Deze graag goed in beeld het mag trouwens ook een ander iemand met een dier zijn het gaat om het idee dat mensen en dieren gebonden zijn

    Deze hoeft er niet perse in verwerkt te worden maar ik dacht dat het er wel mooi bij zou passen

    Dit plaatje zou ik er ook graag in verwerken omdat mens en dier door "stof" worden verbonden


    Als de afbeeldingen Gedraaid moeten worden, omdat je allemaal langwerpige covers maakt. Kan ik ook nog wel even verder zoeken (:
    Samenvatting:
    Maia is gebonden aan een wolf. Maia is de wolf en de wolf is Maia. Iedereen uit Maia’s wereld is gebonden aan een dier. De krachten tussen mens en dier worden verenigd, zo kan een mens de snelheid van een dier krijgen en het dier de slimheid van de mensen. Echter is in de wereld waarin Maia is geboren een oorlog opkomst. Zou na deze oorlog alles nog hetzelfde zijn.

    Genre: Science fiction / Fantasy
    Iets anders? Je lievelingskleur
    Welke eerdere cover wil je dat hij lijkt? Why he left vind ik er heel gaaf uitzien :3

    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 20:14 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    _patch schreef:
    Normaal of collage? Normaal
    Titel: The Story Of A Wolf
    Auteur: Isa
    Andere tekst voor op de cover : Bound (serie titel; dus graag dicht bij de titel in de buurt)
    Jouw gevonden afbeeldingen:

    Deze graag goed in beeld het mag trouwens ook een ander iemand met een dier zijn het gaat om het idee dat mensen en dieren gebonden zijn

    Deze hoeft er niet perse in verwerkt te worden maar ik dacht dat het er wel mooi bij zou passen

    Dit plaatje zou ik er ook graag in verwerken omdat mens en dier door "stof" worden verbonden


    Als de afbeeldingen Gedraaid moeten worden, omdat je allemaal langwerpige covers maakt. Kan ik ook nog wel even verder zoeken (:
    Samenvatting:
    Maia is gebonden aan een wolf. Maia is de wolf en de wolf is Maia. Iedereen uit Maia’s wereld is gebonden aan een dier. De krachten tussen mens en dier worden verenigd, zo kan een mens de snelheid van een dier krijgen en het dier de slimheid van de mensen. Echter is in de wereld waarin Maia is geboren een oorlog opkomst. Zou na deze oorlog alles nog hetzelfde zijn.

    Genre: Science fiction / Fantasy
    Iets anders? Je lievelingskleur
    Welke eerdere cover wil je dat hij lijkt? Why he left vind ik er heel gaaf uitzien :3

    Dit is wel een moeilijke hoor 0.o
    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Verloren schreef:
    Je hebt me toch overgehaald er eentje aan te vragen cx

    Manipulatie
    *Titel: Hilde (die moet erop)
    Auteur: Liever niet mijn username, maar "Ava" mag er wel op (:
    Andere tekst voor op de cover: Sleutelbewaarder (De naam van de serie)
    *Jouw gevonden afbeeldingen / je ideeën:
    Ik gebruik voor mijn hoofdpersoon (Hilde) op het moment Rachel Rose Mitchell, hier zijn niet veel foto's van, maar ik heb er toch twee gevonden:
    Klik
    Klik
    Nu weet ik niet of ze nu zo heel bruikbaar zijn, dus als je gewoon een meisje van de achterkant met licht haar laat zien is het ook oké. (Zoiets
    Ik zou er graag een sleutel op willen, zoals dit. Dit is wel lastig uit te knippen, dus iets simpeler is ook oké.
    Het is een verhaal over sprookjes, dus iets wat dat aangeeft, een sprookjesboek of zo, zou ik tof vinden! Als dit niet uitkomt is het geen probleem. Het sprookje van Peter Pan is één van de belangrijkste, dus als je iets weet wat dat aanduidt zou dat leuk zijn, maar het hoeft niet!
    *Samenvatting:
    Hilde is een doodgewoon meisje in een doodgewoon stadje met andere doodgewone mensen. Maar Hilde draagt wel iets met zich mee wat veel anderen daar niet hebben: Fantasie. Dit zorgt ervoor dat een soort demon, verstopt in een sleutel, gemaakt om een bewaarder en bewaker van een wereld uit te zoeken, haar kiest om deze wereld te beschermen tegen alles wat vanuit de andere werelden komt. Werelden die wij uit sprookjes kennen.
    Eerst wil Hilde er niets van weten. En eigenlijk verandert er niet veel, tot ze op een morgen wakker wordt in een vreemd bos, midden in het Betoverde Bos, waar ze in de andere werelden naar een weg naar huis zoekt. Dit kan echter pas als ze degenen die haar portaal moeten bewaken heeft bewezen heeft laten zien dat ze de Sleutelbewaarder is, en daarvoor moet ze zeven opdrachten doen. Zeven iets gevaarlijkere opdrachten dan gehoopt.

    *Genre:
    Fantasy, avontuur, een beetje romantiek.
    Op welke eerder gemaakte cover wil je dat hij lijkt?
    Ik vind die van de beginpagina heel mooi (Why he left) en Maneria.
    Iets anders?
    Mijn lievelingskleuren zijn rood en groen (:

    Ik weet natuurlijk niet zeker of het gaat lukken, maar voor nu ben je geaccepteerd c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    (...)
    Dit is wel een moeilijke hoor 0.o
    Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!


    Jeajj dankjewel
    Als het niet lukt kan ik kijken of ik wat anders kan verzinnen hoor
    Zolang het meisje en de wolf (deze mag evt ook in zwart wit natuurlijk) er maar op komen die zijn het belangrijkste en de titel natuurlijk :)

    Edit de auteurs namen worden Isa en Ava (ik schrijf met haar het verhaal)
    Edit 2: je kan natuurlijk ook zoiets maken als Dust alleen dan met een meisje en het "stof" hoeft niet duidelijk zichtbaar te zijn

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 13:56 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Normaal of collage? Normaal
    Titel: The Story Of A Wolf
    Auteur: Isa en Ava
    Andere tekst voor op de cover : Bound (serie titel; dus graag dicht bij de titel in de buurt)
    Jouw gevonden afbeeldingen:


    Deze als achtergrond net zoals bij dust


    Deze zou ik ook graag op de cover hebben


    Deze leek mij leuk om als een soort van schaduw in de hoek te doen, want dit kleine vogeltje is best belangrijk voor het verhaal

    Samenvatting:

    Maia is gebonden aan een wolf. Maia is de wolf en de wolf is Maia. Iedereen uit Maia’s wereld is gebonden aan een dier. De krachten tussen mens en dier worden verenigd, zo kan een mens de snelheid van een dier krijgen en het dier de slimheid van de mensen. Echter is in de wereld waarin Maia is geboren een oorlog opkomst. Zou na deze oorlog alles nog hetzelfde zijn.


    Genre: Science fiction / Fantasy
    Iets anders? Je lievelingskleur
    Welke eerdere cover wil je dat hij lijkt? Why he left vind ik er heel gaaf uitzien :3


    *Misschien dat dit voor jou iets bereikbaarder is :)
    ** Het lijkt me leuk als hij een beetje op die van dust lijkt alleen het lettertype een beetje anders :)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2016 - 14:10 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Hii ik zou graag mn aanvraag terug trekken :)


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Oh, oeps, ik was dit topic helemaal vergeten :$ Zou iedereen die alsnog een cover wil het even willen melden?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Er staat dan wel van de mensnen die wel willen maar ik laat toch maar even weten dat ook mijn aanvraag niet doorgaat :)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    Er staat dan wel van de mensnen die wel willen maar ik laat toch maar even weten dat ook mijn aanvraag niet doorgaat :)


    Dit denk ik


    obsessive rage