• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Jezus fucking Christ, school. Oké, dus gym vervalt sowieso, maar gym staat wel op magister. En Nederlands zou het vierde uur zijn, maar nu vervalt Nederlands dus wel? En gaat Frans nou verplaatst worden? Want als Frans nu wordt verplaatst en het wordt verplaatst naar het derde uur, ben ik nu al zes minuten te laat. :'D

    Update: Mijn Nederlandse docente Whatsappt me net dat we dus het vierde uur in het tekenlokaal les hebben. ??? Oké, goed, jij bent ziek, maar we hebben daar wel les. Dit is echt een roostertechnisch trainwreck.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 10:36 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil niet! Dit is maar een minorvak, maar toch weet ik niet of ik het wel kan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Soms is sociaal zijn zo moeilijk voor me... zelfs online.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh hey, vandaag mijn derde verjaardag op Q ^,^

    Die trailer voor de Suicide Squad asldfjsldfjsldjf <333

    En ik heb een 10 voor mijn Engels examen hahaha. Oke mijn dag kan even niet meer stuk.

    Ik ga gewoon vragen of ik die jurk mag kopen. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yay, een plankje doormidden geslagen ^^

    Wiarda schreef:
    Jezus fucking Christ, school. Oké, dus gym vervalt sowieso, maar gym staat wel op magister. En Nederlands zou het vierde uur zijn, maar nu vervalt Nederlands dus wel? En gaat Frans nou verplaatst worden? Want als Frans nu wordt verplaatst en het wordt verplaatst naar het derde uur, ben ik nu al zes minuten te laat. :'D

    Update: Mijn Nederlandse docente Whatsappt me net dat we dus het vierde uur in het tekenlokaal les hebben. ??? Oké, goed, jij bent ziek, maar we hebben daar wel les. Dit is echt een roostertechnisch trainwreck.


    Zo zat ons rooster gister ook zo ongeveer in elkaar


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Trees schreef:
    Oh hey, vandaag mijn derde verjaardag op Q ^,^


    Congrats. *O*

    Waarom is mijn kamer altijd de koudste plek in huis, ook al staat de chauffage 24/24 op? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ecosysteemdiensten


    What would Emma do?

    waarom doet mijn hoofd zo'n pijn


    i put the fun in funeral

    Nia schreef:
    Soms is sociaal zijn zo moeilijk voor me... zelfs online.


    <3

    Laat mijn fantastische houding alsjeblieft zo geweldig zijn dat ik het kan maken donderdag tijdens kwt aan eco te werken ipv vrijdag. Ik hou van uitslapen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laatste tentamen gehad. Nu alleen nog verslagen maken en dan kan ik ene weeks niets doen :'D! (en wachten op cijfers)


    Seasons will change, but I shall remain

    Dan zit je 4 op een rij met jezelf te spelen om maar niet te hoeven beginnen met leren. Ik ben hopeloos x'D


    Stenenlikker