• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    HAHA, ik moet lachen. Ik ging eens opzoeken of Spangas ook in andere landen is, ja hoor, Zwitserland heeft het overgekocht en dit is echt geweldig om te zien ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Therizinosaurus schreef:
    Dan zit je 4 op een rij met jezelf te spelen om maar niet te hoeven beginnen met leren. Ik ben hopeloos x'D



    En, wie wint? :P


    OTOFT: Damn, dit ziet er echt heerlijk zacht uit, en nog niet duur ook. *-*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nu mijn loon vandaag niet komt - omdat jullie niet communiceren - hoop ik voor je dat ik volgende week woensdag een vette loonstrook krijg. Ik moet nu al drie weken lang met iets meer dan €3 doen en dat is niet erg, want mijn nieuwe broeken waren nodig. Maar puhleas, dit had je wel mogen communiceren. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    LIEG NIET PRINTER! Ik kan heus wel zien dat je aanstaat.


    What would Emma do?

    Zo, dit gaat ook snel met die ljh topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Verdomme hee, dit gaat echt snel met 't ljh topics.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Zijn jullie toevallig tweeling? ;')

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 14:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    ^ Zijn jullie toevallen tweeling? ;')


    Zou je bijna denken hè? Scary... O.o

    Wauw, dat het vinden van een fancy lingeriesetje je zo blij kan maken. Bijna had ik uit teleurstelling de winkel verlaten en toen vond ik 'm toch. Het is zo moeilijk om met mijn maat iets leuks te vinden, ugh. Sorry :')


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo opgelucht.


    <3

    Gaan of niet gaan naar de Sweet Sixteen? Mhh...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    Gaan of niet gaan naar de Sweet Sixteen? Mhh...


    Heb je zin in een feestje, of niet? :Y)

    OTOFT: Vanavond weer schieten, yaay! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ennn Alec is alweer het enige personage waar ik iets om geef (nou ja, hij en Isabelle). Het medium maakt echt gewoon niet uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ElfLord schreef:
    (...)

    Heb je zin in een feestje, of niet? :Y)

    OTOFT: Vanavond weer schieten, yaay! :3


    Altijd zin in een feestje :Y) Maar de mensen die uitgenodigd zijn, staan me niet zo aan :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Altijd zin in een feestje :Y) Maar de mensen die uitgenodigd zijn, staan me niet zo aan :'D


    Ga, kijk eens vuil naar die mensen, en vertrek dan zo dramatisch mogelijk weer. ^^


    What would Emma do?