• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    I hope you're having a great day

    Painkiller schreef:
    (...)

    Altijd zin in een feestje :Y) Maar de mensen die uitgenodigd zijn, staan me niet zo aan :'D


    Dan zal het feestje vast niet zo geweldig worden als je hoopt en zou ik niet gaan als ik jou was. Tenminste, dat is wat ik zou doen. (:

    Gewoon zelf lekkers kopen en filmpie opzetten en wat mensen die niet naar dat feestje gaan eventueel uitnodigen en je eigen feestje bouwen. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 15:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bostick schreef:
    HAHA, ik moet lachen. Ik ging eens opzoeken of Spangas ook in andere landen is, ja hoor, Zwitserland heeft het overgekocht en dit is echt geweldig om te zien ;'D


    Oh mijn God, dat Zwitserduits, haha. Ik versta maar een derde van wat ze zeggen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, dat Zwitserduits, haha. Ik versta maar een derde van wat ze zeggen. :'D


    Haha erg hé! Gelukkig is er ondertiteling! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Ga, kijk eens vuil naar die mensen, en vertrek dan zo dramatisch mogelijk weer. ^^


    Hahahaha! Het feestje is 11 maart pas. In de tussentijd zijn er nog party's, dus dan ga ik zien hoe ze dan zijn, beschermd door mijn barmhartige vriendinnen ;D Maar ik houd je wel op de hoogte ^^

    @Yo: hahaha. Jaa :'D Hey, allemaal! Kom allemaal naar mij thuis dan bouwen wij hier ons eigen feestje en ga niet naar haar feestje.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké, ik ga dit zo niet halen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Al die mooie katten die hier over de daken lopen en ik mis de mijne :')


    What would Emma do?

    Painkiller schreef:
    (...)

    Hahahaha! Het feestje is 11 maart pas. In de tussentijd zijn er nog party's, dus dan ga ik zien hoe ze dan zijn, beschermd door mijn barmhartige vriendinnen ;D Maar ik houd je wel op de hoogte ^^

    @Yo: hahaha. Jaa :'D Hey, allemaal! Kom allemaal naar mij thuis dan bouwen wij hier ons eigen feestje en ga niet naar haar feestje.


    Ja toch. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oke aflevering 2 van Shadowhunters was wel goed hoor to be honest!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Iedereen is like druk en alles en ik zit hier zo van ._.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Eindelijk van die luistertoetsen af THANK GOD


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bostick schreef:
    (...)

    Haha erg hé! Gelukkig is er ondertiteling! :Y)


    Aha! Die leraar spreekt verstaanbaar Duits. In de klas, tenminste. (nerd)
    Ook erg mooi om te zien dat "Schnauze" blijkbaar van het puntje van Duitsland tot helemaal in Zwitserland universeel wordt verstaan als "houd je klep". Ik leer dingen hier. :'D

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 16:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet niet of ik nou gevleid of bezorgd moet zijn dat drie maanden nadat ik Cambridge heb laten vallen, letterlijk omdat ik er geen ene ruk voor hoefde te doen om achten te halen en toch een ruk moest doen van de docent, dat diezelfde docent me vraagt of ik niet stiekem toch terug wil komen. Ik bedoel, je kan niet eerst duizend keer zeggen dat iedereen die niks doet voor Cambridge weg moet gaan en me dan terugvragen als ik mans genoeg ben om te zeggen dat ik niks doe en ook niks zal doen in de toekomst. Dat is een beetje, tja, triest. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Aha! Die leraar spreekt verstaanbaar Duits. In de klas, tenminste. (nerd)
    Ook erg mooi om te zien dat "Schnauze" blijkbaar van het puntje van Duitsland tot helemaal in Zwitserland universeel wordt verstaan als "houd je klep". Ik leer dingen hier. :'D

    Haha, ik kan dus helemaal geen Duits, dat is het leukste :W
    Ook grappig, leer je weer eens wat, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe moeilijk is het om vrijwilligerswerk in Purmerend te vinden, waar ik via de gemeente betaalt voor krijg? (no_chears)

    En voor de mensen die het niet snappen; Voor sommige vrijwilligerswerken krijg je via de gemeente uitbetaald, maar dat is zooo lastig te vinden. Ik wil werken, maar niet zonder geld te verdienen, dat is zonde van mijn tijd. Maar aangezien er geen werk in Purmerend is te vinden en V&D mensen straks ook op straat staan (wss Xenos ook) is er nóg minder werk te vinden straks...

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 16:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Hoe moeilijk is het om vrijwilligerswerk in Purmerend te vinden, waar ik via de gemeente betaalt voor krijg? (no_chears)

    Maar is het hele punt van vrijwilligerswerk niet, you know, het niet betaald krijgen? Anders ben je gewoon in dienst van de gemeente, lijkt me.

    Nvm las je uitleg te laat maar in dat geval vind ik het maf dat ze het vrijwilligerswerk noemen tbh

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 16:11 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.