• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Shawn schreef:
    Iedereen heeft het tegenwoordig over The 100 en dan realiseer ik me weer dat er veel te weinig uren in een dag zitten

    Kun je geen tijd maken in het weekend, of tussen uren door? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, ik heb er weer een nieuw profiel uit kunnen wringen, woohoo. Nu weet half Q direct niet meer wie ik ben en ga ik overkomen als een creepy stalker :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    To do or not to do.
    Ik heb het geld en ik wil hem heel graag, hmmm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    To do or not to do.
    Ik heb het geld en ik wil hem heel graag, hmmm.


    Hai, ik ben dat duiveltje op je schouder dat zegt "JUST DO IT"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Hai, ik ben dat duiveltje op je schouder dat zegt "JUST DO IT"


    Haha, jaa! Ik heb de Engelse, maar dat is zó anders dan die andere twee die ik in het Nederlands heb ;'D
    Ik wil dus graag de trilogie in het Nederlands en later helemaal in het Engels ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    To do or not to do.
    Ik heb het geld en ik wil hem heel graag, hmmm.


    NATUURLIJK


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    Kun je geen tijd maken in het weekend, of tussen uren door? :c


    Maar dan hebben we ook nog zaken zoals boeken die gelezen moeten worden en series die bij moeten blijven omdat ik anders alle spoilers te horen krijg en dan vergeet ik het weer cx Maar ik heb als het goed is dit weekend tijd en ga dan seizoen een maar eens af kijken ^-^

    En koop. dat. boek.
    Vriendin van me had hem en blijkt een ontzettend gaaf boek te zijn! Loopt wel compleet anders dan de serie.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Alright. Ik dacht al.

    Oke en trouwens, ik zie nu dat er een serie komt en dat Scofield ook weer leeft. Hiep hoi :d

    Jaa! Ik las het! ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken, maar ik ga hem zeker weer kijken. Ik bedoel. ik mis mijn dosis Michael en Lincoln!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Haha, jaa! Ik heb de Engelse, maar dat is zó anders dan die andere twee die ik in het Nederlands heb ;'D
    Ik wil dus graag de trilogie in het Nederlands en later helemaal in het Engels ;p


    Oeh, nu ben ik wel een beetje jaloers haha. Maar goed, ik zeg gewoon doen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn schreef:
    (...)

    Maar dan hebben we ook nog zaken zoals boeken die gelezen moeten worden en series die bij moeten blijven omdat ik anders alle spoilers te horen krijg en dan vergeet ik het weer cx Maar ik heb als het goed is dit weekend tijd en ga dan seizoen een maar eens af kijken ^-^

    En koop. dat. boek.
    Vriendin van me had hem en blijkt een ontzettend gaaf boek te zijn! Loopt wel compleet anders dan de serie.


    Ikr, dit is het derde boek :W
    Je moet deze boeken echt niet vergelijken met de serie, ze zijn een serie op zich c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm tired of being alone.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vraag me af of ik legitiem mijn vriend via whatsapp kan vragen of hij eerlijk tegen me wil zijn over zijn drugsgebruik.

    Concentratie, blijf hier!


    Stenenlikker

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Ikr, dit is het derde boek :W
    Je moet deze boeken echt niet vergelijken met de serie, ze zijn een serie op zich c:


    Snap ik ^-^ Wil de boeken zelf ook nog gaan lezen, maar dan moet ik er eerst nog aan komen. Ondertussen nog zat te lezen :9~

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 19:44 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Uugh, stop met zo lief en schattig zijn :c

    En ik vraag me af waarom zowat iedereen op school denkt dat ik niet van Nederlandse afkomst ben. Ik ben 100% Nederlands okay.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."