• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Whahahahah. Wat een logica weer in de Sims. Je settled in een buurt en voor je het weet komt er een welkomstcomité. Niet zomaar een, nee, een groep spierbundels en losgedraaide dj's die alleen maar willen gamen. Ze maken niet eens kennis, nee, alleen maar gamen en dan gaan ze weer weg. Wat een welkomstcomité zeg.


    26 - 02 - '16

    Jezus, kan je niet even 10 minuten zonder sigaret? Ga weg met me te vergiftigen

    Je hebt WAT gedaan?!!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh gosh, lachen tot je er van moet huilen, lang geleden.


    16 - 09 - '17



    :W


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:


    :W


    Wat.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Het is morgen al dinsdag, yay :'D


    <3

    This guy makes me cry.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I know my sister like I know my own mind / You wil never find anyone as trusting or as kind / I love my sister more than anything in this life / I will choose her happiness over mine every time / Put what we had aside / I'm standing at her side

    Er zijn zoveel hartverscheurende momenten in deze musical (er worden mensen neergeschoten, kom op) maar dít is het moment waarop ik na twintig keer luisteren nog steeds heftig zit te knipperen, damn it.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En toen was je down en voelde je je zwaar klote...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal mij altijd afvragen waarom mensen afspreken dat hun personages elkaar leuk gaan vinden, terwijl de personages elkaar nog nooit ontmoet hebben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shawn_Mendes schreef:
    En toen was je down en voelde je je zwaar klote...


    Ik deel even jouw gevoel, denk ik..


    26 - 02 - '16

    Um, Jip, was het niet de bedoeling om de hoofdpersoon een persoon met meerdere kanten tot zijn persoonlijkheid te maken? Want ik geloof dat een persoon met meerdere kanten tot zijn persoonlijkheid er niet voor kiest om op ieder cruciaal moment te gaAN JANKEN ALS EEN BABY WTF. Dat is niet eens meer "in touch" zijn met je emoties, dat is gewoon een vrouw in de overgang die vastzit in het lichaam van een homoseksueel jochie.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fuck off anxiety.


    kindness is never a burden.

    Shandy, jij bent mijn schatje <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.