• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Naz schreef:


    :W

    Markimooo <3

    Die toets is pas over anderhalve week en ik weet nu al dat ik keihard ga falen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    How... how does this make me sad? Echt... het zijn die kleine dingen die het doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waar maak ik me eigenlijk druk om ):


    26 - 02 - '16

    I was perfecly fine, totdat mensen me gingen vertellen dat ik niet gelukkig zou moeten zijn met dit leven. * sigh *


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    I was perfecly fine, totdat mensen me gingen vertellen dat ik niet gelukkig zou moeten zijn met dit leven. * sigh *


    Anderen hebben niets te zeggen over jouw geluk. Als jij het prettig en fijn vindt, fuck them.


    I'm your little ray of pitch black.

    Fock that. IT'S MY LIFE, IT'S NOW OR NEVER. I AIN'T GONNA LIVE FOREVER!

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nia schreef:
    (...)

    Anderen hebben niets te zeggen over jouw geluk. Als jij het prettig en fijn vindt, fuck them.


    Oh I know, maar het is toch andere koek als je zoiets te horen krijgt van zorginstanties e.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Keeee, ik begin bang te worden. Was het maar 24 uur later.


    Caution first, always.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:


    I love that song.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Oh I know, maar het is toch andere koek als je zoiets te horen krijgt van zorginstanties e.d.


    Dat meen je niet. . . dat gaat al helemaal nergens over. x: Sorry hoor, maar wie zijn zij om te oordelen over hoe jij gelukkig kan zijn. . .

    Tamir schreef:
    Keeee, ik begin bang te worden. Was het maar 24 uur later.


    Awe, it's coming? Good luck sweetie, you can do it. Hier gaat een kaarsje branden voor je, hoe laat precies? <3


    I'm your little ray of pitch black.

    This ain't the first time you felt like this
    This ain't the first time, this ain't the first time
    This ain't the last time you'll feel like this
    But it'll be fine
    If you can just, smile

    Nia schreef:
    (...)

    Awe, it's coming? Good luck sweetie, you can do it. Hier gaat een kaarsje branden voor je, hoe laat precies? <3

    <33 Om 13:30, maar ik moet er 12:30 al zijn. ._.


    Caution first, always.

    Nia schreef:
    (...)

    Awe, it's coming? Good luck sweetie, you can do it. Hier gaat een kaarsje branden voor je, hoe laat precies? <3


    I agree. Het is dat ik geb aangegeven in dat ggd gesprek dat ik wel al naar genoeg dingen gestuurd ben, anders had ik weer ergens gezeten :/ Ze dacht dat ik door de dingen die me op dit moment gelukkig maken (aka goede cijfers halen en mensen helpen) mezelf alleen maar opzij schuif en het dus gebruik om mijn eigen gevoelens te onderdrukken o.i.d. en net was er dus een andere gast die zich geloof ik enigszins zorgen maakte om mijn ambitieuze kant ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."