• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb zin om morgen eens een keer met zware make-up naar school te gaan, maar dat is misschien niet zo'n goede eerste indruk bij de psych :')

    Nog even en dan verander ik mijn profiel in het Walhalla van Kylo. :Y)

    KyloRen schreef:
    Nog even en dan verander ik mijn profiel in het Walhalla van Kylo. :Y)

    Waarom niet nu? (A)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo blij! Vandaag eindelijk geslaagd voor mijn autotheorie ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh man, ik ben zo friggin' trots op deze cover. o.O


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Trikova schreef:
    (...)
    Waarom niet nu? (A)

    Moet nog even wachten tot de Qverkiezingen voorbij zijn, gezien ik een genomineerde ben. Maar daarrrna.. *O* Kylo Ren overload everywhere haha

    Xenon schreef:
    Zo blij! Vandaag eindelijk geslaagd voor mijn autotheorie ^^

    Gefeliciteerd!

    Trees schreef:
    Ik heb zin om morgen eens een keer met zware make-up naar school te gaan, maar dat is misschien niet zo'n goede eerste indruk bij de psych :')


    Tijdens mijn eerste ontmoeting met mijn hulpverlener droeg ik mijn pyjamashirt.


    i put the fun in funeral

    i hate myself uhg, ik snap niet waarom ik zo irritant kan reageren


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KyloRen schreef:
    (...)
    Moet nog even wachten tot de Qverkiezingen voorbij zijn, gezien ik een genomineerde ben. Maar daarrrna.. *O* Kylo Ren overload everywhere haha

    ooooh! dan moet je inderdaad even wachten ja, veel succes! en ik ben beniewd naar je nieuwe profiel! gaat er vast en zeker geweldig uitzien! (kan ook niet ander want Kylo is amazing!)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben een chagrijnig balletje atm


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikova schreef:
    (...)
    ooooh! dan moet je inderdaad even wachten ja, veel succes! en ik ben beniewd naar je nieuwe profiel! gaat er vast en zeker geweldig uitzien! (kan ook niet ander want Kylo is amazing!)

    Danku danku! Haha ja het zal me niets verbazen als ik straks niet meer op het forum te zien ben, maar enkel nog naar mijn profiel zit te staren. :')

    Nou, mijn hond heeft genoten van die worstjes... voor zolang ze ze binnen hield. :'D
    Stom schrok-beest.

    Audacity schreef:
    (...)

    Tijdens mijn eerste ontmoeting met mijn hulpverlener droeg ik mijn pyjamashirt.


    Nice, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 18:47 ]

    When you have uitgesteld your homework, watch Netflex! :')


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys