• Nu ik gestopt ben met mijn studie filosofie omdat ik niet zo lekker in mijn vel zit, heb ik alle tijd om mijn creatieve geest z'n gang te laten gaan haha. Ik heb 10 februari een toelatingsgesprek op de Gerrit Rietveld Academie (bekende kunstacademie) ( help ) en ze verwachten dat je portfolio zo uitgebreid mogelijk is. Dus ook 3D werk. Wat ik nooit maak. Maar ik vond dit toch erg leuk om te maken en ga zeker vaker met 3D werk aan de slag. Ik noem het 'Shut up' for obvious reasons, maar als iemand nog andere suggesties heeft, graag :Y).


    i put the fun in funeral

    Wow, dat is erg nice gedaan!


    Queer zijn is gewoon alles

    Oeh gaaaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gaaf! Mooi gedaan. Ik zou deze naam eigenlijk houden. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben totaal geen expert op dit gebied, maar dit is wel echt cool. Ik zou de naam houden, lekker pakkend.


    I'm your little ray of pitch black.

    Omg, gaaf hoor!


    Caution first, always.

    Heee, dat heb ik ook eens gedaan met mijn gipsgebit. Alleen toen zombiestyle. Nice!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 13:22 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeh, hoe heb je dat gedaan? Echt met gips en mallen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dankjulliewel allemaal! ^^

    Patholoog schreef:
    Oeh, hoe heb je dat gedaan? Echt met gips en mallen?


    Het zijn de mallen die ik ooit van de orthodontist heb meegekregen haha.


    i put the fun in funeral

    Love it!


    ars moriendi

    Dit is echt nice! Het concept, de naam! wow (:


    The soul needs autumn.

    Nia schreef:
    Ik ben totaal geen expert op dit gebied, maar dit is wel echt cool. Ik zou de naam houden, lekker pakkend.


    16 - 09 - '17

    supahcool Saar


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ziet er super mooi uit


    i wanna die with you once or twice.