• Hier het praattopic voor relaties en shit (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Belmont schreef:
    (...)

    Prima c: Nichtjes dan?


    Is goed ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Als iemand enige familie relaties ofzo met Gaia wilt dan hoor ik het wel. c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Al die Griekse namen hahahha


    Spinning around, I'm weightless.

    Jamie zijn innerlijk is er, dus nu kunnen mensen eens kijken over de relatie met hem ^^

    Overigens dealt hij in drugs, dus misschien heeft hij wel klantjes of zo? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe zit het tussen Jamie en Josh? En @ Magari, zal zo even doorlezen voor misschien een dingetje tussen hen c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Shawn_Mendes schreef:
    Jamie zijn innerlijk is er, dus nu kunnen mensen eens kijken over de relatie met hem ^^

    Overigens dealt hij in drugs, dus misschien heeft hij wel klantjes of zo? c:


    Misschien mijn perso wel :3 Ik ga nu een fc zoeken, maar hij word vast een joch met problemen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    katsjoepiek schreef:
    Hoe zit het tussen Jamie en Josh? En @ Magari, zal zo even doorlezen voor misschien een dingetje tussen hen c;


    Misschien kunnen ze wel met elkaar overweg? c:

    Raccoon schreef:
    (...)

    Misschien mijn perso wel :3 Ik ga nu een fc zoeken, maar hij word vast een joch met problemen ^^


    Okee, ik zie het straks wel (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoveel verleiding om nog een jongen te willen, ook al weet ik dat ik meer te doen heb dan alleen RPG'en...

    Ik maak sowieso 'relatie lijstjes' straks/morgen, met een eerste indruk van ieder personage, aangezien ik dat voor mezelf ook fijn vindt en ik op die manier ook minder het gevoel heb dat ik mensen oversla/vergeet :') maar als iemand een idee heeft voor hun personages en Elin en Agathe hoor ik het graag ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Shawn_Mendes schreef:
    Jamie zijn innerlijk is er, dus nu kunnen mensen eens kijken over de relatie met hem ^^

    Overigens dealt hij in drugs, dus misschien heeft hij wel klantjes of zo? c:


    Heeeel misschien Thalia, maar dat weet ik nog niet zeker, ik maak eerst even dr rol af ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Um, ummm... Ik zou graag ook een goede of beste vriend en een goede of beste vriendin voor Jamie willen, any volunteers?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Um, ummm... Ik zou graag ook een goede of beste vriend en een goede of beste vriendin voor Jamie willen, any volunteers?


    Ik denk dat Jamie en Gaia goede/beste vrienden zouden kunnen zijn. Als je haar wilt lezen, ze staat op pagina 3.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Shawn_Mendes schreef:
    Um, ummm... Ik zou graag ook een goede of beste vriend en een goede of beste vriendin voor Jamie willen, any volunteers?


    Ik heb Agathe? Dat zou passen als beste vrienden. Ik denk niet dat Elin zou passen... Beide pagina drie

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 19:25 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daggers schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jamie en Gaia goede/beste vrienden zouden kunnen zijn. Als je haar wilt lezen, ze staat op pagina 3.


    Dan verkies ik Gaia voor beste vriendin.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb Agathe? Dat zou passen als beste vrienden. Ik denk niet dat Elin zou passen... Beide pagina drie


    Ik denk dat Jamie alleen interesse heeft in de dronken Agathe, omdat ze dan veel losbolliger is en zo. Hij vindt haar denk ik een beetje te zoetjes als ze dat niet is, ofzo. Ze gaat namelijk gewoon naar school en zo en is er altijd netjes, maar Jamie is iemand die alleen gaat als hij er zin in heeft of helemaal niet ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, Jensen :o, al is ie een klein beetje oud, maar wel incredibly handsome.

    @Shawn_Mendes, is er dan een anders sport relatie dat je voor ogen ziet voor Agathe en Jamie? Waarschijnlijk dan iets met feestjes en dronken zijn ga ik op gokken.


    We've lived in the shadows for far too long.