• Hier het praattopic voor relaties en shit (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Jayden is klaar op pagina 4 (?), Wie wil er een of andere relatie met hem?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    Jayden is klaar op pagina 4 (?), Wie wil er een of andere relatie met hem?


    Ik heb Elin en Agathe? Jij enig idee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mirin schreef:
    Jayden is klaar op pagina 4 (?), Wie wil er een of andere relatie met hem?


    Sam?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Ik zocht eigenlijk nog iets vijandigs met Josh en iets met beste vrienden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik zal zo even een relatielijstje maken met de eerste indrukken die Jayden waarschijnlijk zal hebben..


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Jaa!
    Ik zoek ook nog mensen die ene hekel aan Jamie hebben en andersom! Wie o wie ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayden's eerste indrukken lijstje. Let me know what you think!

    Georgia Rosé West - Jayden zou zeker goed met haar overweg kunnen. Ze zijn beide kinda flirty en houden van een feestje. Misschien vrienden met soms wat flirterige opmerkingen of friends with benefits?
    Joshua 'Josh' Williams - Hmm lastig. Ik denk dat Jayden niet zo goed met hem overweg kan omdat hij erg onbetrouwbaar en onbeleefd is.
    Jamie Allen - Jayden vindt hem niet aardig. Hij heeft een afkeer van drugs en vandaar dat hij niet met Jamie om kan gaan.
    Clarice Souiza Kennedy - Ze zijn beide erg sportief. Misschien dat ze weleens samen gaan sporten?
    Agathe Maeva Lyon - Lastige, geen idee eigenlijk. Ik denk dat Jayden haar een beetje lastig te peilen vindt en niet zo goed weet hoe hij met haar om moet gaan.
    Elin Artemis Lyon - Jayden en Elin zijn best wel verschillend maar ik denk dat ze best goed met elkaar kunnen. Vrienden?
    Gaia Olivia-Claire Damron - Geen idee..
    Wyre Julian Kaine - Jayden zou het moeilijk vinden om hoogte van hem te krijgen omdat hij zo stil en gesloten is maar zou wel aardig tegen hem doen omdat hij benieuwd is wat er nou echt in Wyre schuilt.
    Thalia Nyssa Angelopoulos - Jayden en zij hebben vrijwel hetzelfde innerlijk. Misschien goede vrienden of friends with benefits?
    Tyler Michael Jefferson - Ze lijken best veel op elkaar. Beste vrienden maybe?
    Samantha North McAlister - Ik denk dat Jayden zeker goed met haar overweg kan. Misschien een ex of zo?
    Micheal Ashton King - Jayden en Micheal kunnen denk ik wel goed met elkaar overweg. Misschien dat ze weleens samen naar een feestje gaan?

    Misschien kan je trouwens een link van het praattopic in het rollentopic posten, want ik denk dat veel mensen nog niet weten dat er een praattopic is.. Ik vond hem net ook bij toeval.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Et voila, thanks! En had de link eigenlijk al een keer in het rollentopic gestuurd dus heb hem maar even in de beschrijviskje gezet.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    @Mirin Ik vind het helemaal goed! (:

    Ik zoek nog best friends voor mijn 2 perso's?


    El Diablo.

    Mirin schreef:

    Thalia Nyssa Angelopoulos - Jayden en zij hebben vrijwel hetzelfde innerlijk. Misschien goede vrienden of friends with benefits?


    Misschien eerst goede vrienden, die later eventueel overlopen in fwb? Dat t langzaam een beetje oploopt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Elin's eerste indrukken:

    Joshua Williams - Elin zou hem waarschijnlijk echt niet mogen, gewoon om hoe hij is.
    Clarice Souiza Kennedy - Elin zou Clarice wel aardig vinden, al zou ze het waarschijnlijk aardig oneens zijn met sommige charactertrekken van het meisje.
    Jamie Allen - Dit is een jongen die waarschijnlijk het tegenovergestelde van Elin is. Ze zou het in eerste instantie dan ook totaal niet met hem kunnen vinden.
    Tyler Michael Jefferson- Elin zou hem op zich wel cool vinden, al is ze niet zo van de alcohol en de sigaretten.
    Gaia Olivia-Claire Damron - Ze zou misschien een beetje te zijn voor Elin.
    Wyre Julian Kaine - Elin zou hem aardig vinden, maar misschien moeite hebben met zijn gesloten en stille Character, waardoor ze niet echt snel vrienden zouden worden.
    Thalia Nyssa Angelopoulos - Nichtjes.
    Samantha North McAllister - Elin zou haar heel aardig vinden, al zouden ze een beetje botsen.
    Micheal Ashton King - Elin zou het wel met haar kunnen vinden, aangezien ze beide sportief zijn.
    Jayden Dean Smith - Elin zou hem misschien een beetje over haar heen laten lopen, maar op zich zouden ze wel goede vrienden konden zijn?
    Georgia Rosé West  - ik weet eerlijk gezegd niet goed wat Elin van haar zou vinden. Ik denk wel Okay.


    Agathe's eerste indrukken:
    Joshua Williams - Agathe zou hem in eerste instantie wel aardig vinden, maar zich gaan irriteren aan sommige van zijn trekjes. Misschien exen die nog steeds bevriend zijn? (des noods iets te goed bevriend zijn)
    Clarice Souiza Kennedy - Agathe zou Clarice een aardig en leuk persoon vinden. Vrienden?
    Jamie Allen - Agathe zou waarschijnlijk wel door hoe hij is, Jamie heel interessant vinden.
    Tyler Michael Jefferson- Agathe zou Tyler zeker wel een heel leuk en charmant persoon vinden, al zou ze het jammer vinden dat hij verslaafd is.
    Gaia Olivia-Claire Damron - Agathe zou haar tot op een bepaalde hoogte wel aardig vinden
    Wyre Julian Kaine - Agathe zou Wyre heel aardig vinden, waarschijnlijk ook wel leuk om mee om te gaan omdat zij ook niet zo'n open en druk persoon is.
    Thalia Nyssa Angelopoulos - Nichtjes.
    Samantha North McAllister - Agathe zou Sam in eerste instantie hartstikke irritant vinden, maar misschien als ze elkaar langer zouden kennen dat veranderd.
    Micheal Ashton King - Agathe zou het wel met hem kunnen vinden, ze zouden niet te erg botsen.
    Jayden Dean Smith - Agathe zou het een knappe en charmante jongen vinden.
    Georgia Rosé West  - Agathe's girl crush probably, maar se zou haar ook met gemak als een goede vriendin kunnen zien.


    Dit Is hoe Agathe en Elin de andere een beetje zouden zien.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 12:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Beide eerste indrukken (bij Jayden sport buddies en bij Agathe vrienden) is goed! Ik zal later vandaag nog een paar eerste indrukken/relatievoorstellen maken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    @Magari Ik vind het goed maar je bent volgens mij Georgia vergeten (:


    El Diablo.

    Santanico schreef:
    @Magari Ik vind het goed maar je bent volgens mij Georgia vergeten (:


    Nu staat ze er wel bij, sorry, ik ben echt een ster in dingen vergeten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mirin schreef:

    Samantha North McAlister - Ik denk dat Jayden zeker goed met haar overweg kan. Misschien een ex of zo?


    Jaa, zou leuk zijn.


    nothing like the rain, when you're in outer space