• Hallo!

    aethereal en ik zijn op zoek naar een trailer. Op zich kunnen we ook wel zelf een trailer maken, maar we weten dat er hier op Quizlet mensen zijn die dat véél beter kunnen dan wij, en bovendien besteden wij deze tijd liever aan het schrijven aan ons nieuwe verhaal. De story heet Intangible en is een 5SOS verhaal betreffende Ashton Irwin en Luke Hemmings.

    Dit is de cover:



    We zoeken een zo professioneel mogelijke trailer. Hier zijn een aantal punten die in de trailer verwerkt kunnen worden. Dit hoeft dus niet per se; zolang het meeste er wel in staat, is het goed.
    > Ashton en Violeta ontmoeten elkaar als jonge kinderen (denk aan de leeftijd van 4/5/6 jaar) op het vliegveld - Violeta is haar ouders kwijt; ze hebben haar achtergelaten. Ashton neemt haar mee naar zijn moeder, die belooft voor haar te zorgen zolang zij haar ouders niet gevonden hebben. Dit laatste hoeft niet per se in beeld gebracht te worden als je besluit dit punt te gebruiken.
    > Ashton en Violeta groeien samen op en hun relatie wordt steeds hechter. Uiteindelijk krijgen ze zelfs een relatie. Hier zou men filmpjes kunnen plaatsen waarin men ziet dat ze steeds ouder worden maar wel als beste vrienden met elkaar om blijven gaan, eventueel wat versneld zodat dit niet een groot deel van de video in beslag neemt, en dan eindigend waar Ashton en Violeta zoenen, bijvoorbeeld. En dan fading out.
    > Ashton moet voor zijn studie drie maanden naar Amerika. Dit is de eerste keer dat de twee afscheid van elkaar moeten nemen, en dan wel daar waar ze ook ontmoet hebben: het vliegveld.
    > Maar Ashton keert nooit terug. Het vliegtuig raakt vermist en ze weten niet wat er aan de hand is. Iedere dag keert Violeta terug naar het vliegveld om daar op Ashton te wachten, in de hoop dat hij ooit nog terugkomt. Zelfs als Ashton's moeder, Anne-Marie, haar vertelt dat ze er achter zijn dat het vliegtuig gecrasht is, blijft ze teruggaan naar het vliegveld om daar te rouwen. Maandenlang zit ze daar wat depressief in de gate te wachten, helemaal gebroken.
    > Violeta gaat ook regelmatig naar het appartement dat Ashton deelde met zijn beste vriend Luke - de jongen die zij totaal niet kan uitstaan. Hoewel ze op het begin nog steeds ruziën, vinden ze langzamerhand troost in elkaar, en wordt hun relatie beter.
    > Maar Luke wil meer dan alleen troost in haar vinden. Al sinds hij haar heeft leren kennen, wil hij háár. Luke's aanrakingen worden steeds "ongepaster" maar Violeta trekt altijd terug wanneer hij in haar ogen te ver gaat. Ze wil immers trouw blijven aan Ashton, ook al is hij niet meer in haar leven. Luke ziet het alleen maar als een uitdaging en wil haar des te meer. Luke vraagt haar waarom zij hem haat, maar echt een oprecht antwoord weet ze niet te vinden. Luke blijft haar proberen te krijgen en uiteindelijk lukt het hem om haar te overtuigen. Ze belanden bij elkaar in bed. In tegenstelling tot de relatie met Ashton, die nogal preuts van aard was, gaat de relatie met Luke er een stuk "heftiger" aan toe en Violeta lijkt Ashton helemaal te vergeten, op die manier.
    > ... Maar wat als Ashton niet helemaal verdwenen is? Wat als hij nog verder leeft als een of ander onzichtbaar iets? Weet Violeta daar meer van af? Is het allemaal niet zo onschuldig als het lijkt? Of zijn de onverklaarbare dingen die er gebeuren ook voor haar een raadsel?

    Dit zijn de punten die er in de trailer verwerkt kunnen worden. De trailer moet minimaal een halve minuut duren en maximaal twee. De trailer mag zowel Nederlands als Engelstalig zijn, maar ikzelf prefereer Engels. De muziek laat ik geheel aan jullie over, al vind ik het mooier als er niet (zoveel) gezongen wordt in het lied. Als er ook gesproken kan worden in de video (zoals Luke's "why do you hate me?") dan zou dat helemaal super zijn! Probeer ervoor te zorgen dat de faceclaims ook een beetje op Ashton en Luke lijken, zodat het duidelijk is wie, wie is. Graag zou er ook een link naar het verhaal in de description box staan, als het kan. Verder laat ik jullie creativiteit de vrije loop. Succes!

    Als er een duidelijkere samenvatting nodig is voor het maken van de trailer, dat kan. Ik kan je in een privébericht de samenvatting van het verhaal sturen, als dit verhelderend werkt maar ik hoop dat dit duidelijk genoeg is.

    Wij kiezen de beste trailer, niet de eerste. De maker van de trailer die wij het beste vinden, ontvangt een beloning van genoeg credits om een creatie in de spotlight te zetten. Het kan zijn dat wij meerdere trailers kiezen, ook deze zullen beloond worden met wat extra credits.

    Hopelijk is er iemand die voor ons een trailer wil maken!


    Hiiiiiiiii. x

    Vanderway maakt ook mooie trailers


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    GusWaters schreef:
    Is er specifieke muziek die jullie wel of absoluut niet willen?
    Liever met tekst of zonder?


    De muziek mag een beetje een dramatische/mysterieuze sfeer geven.
    Aan het begin kan bijvoorbeeld iets van pianomuziek terwijl bij Luke mag er een wat rockier stuk muziek. En het einde... mag een klein beetje "spookachtig" zijn.
    Maar op zich maakt het niet zo heel veel uit. Liever wel iets met niet te veel tekst en áls er wisseling van muziek Is,dat het wel vloeiend overloopt.

    De tekst heb ik al eens onder een spoiler gezet maar ik kan het nog eens voor je quoten.

    Panthero schreef:
    (...)

    In principe maakt het niet heel veel uit, als het maar niet te veel is en het bij de filmpjes past. Dus het hangt er een beetje van af welke scènes je wilt gebruiken. Maar dit zijn voorbeelden:

    - Ashton (...) and Violeta (...) are growing old together
    - They are best friends
    - But sometimes...
    (- friendships (...) turn into something else)
    - But everything changes (...) when Ashton has to leave (to the USA)
    (- Ashton doesn't return)
    (- Every day (...) she waits in the gate for Ashton (...) to come back)
    (- Will he ever?)
    - Luke (Hemmings), (...) Ashton's best friend, (...) she can't stand
    (- She hates him)
    - But their grief brings them together
    - What if Luke wants more?
    (- Would he win her heart?)
    (- Or would the memorial of Ashton (...) keep on getting in the way?)
    (- And what if Ashton isn't gone for good?)
    (- Would he approve?)
    (- Would she know?)
    (- Find out in...)
    - Intangible

    Dit zijn slechts voorbeelden van teksten. Als je zelf betere denkt te weten, dan mag dat ook. Nogmaals, het hangt aan de scènekeuze af welke van deze teksten je kunt gebruiken en er moet niet te veel tekst in dus niet al deze teksten hoeven erin te staan. Het gaat zich puur om het idee. Hopelijk is dit duidelijk genoeg!

    Legenda:
    (...) = hier mag eventueel een video tussen om de tekst wat te breken
    (- tekst) = deze elementen zijn minder belangrijk dan de teksten die niet tussen haakjes staan en kunnen vaak ook al alleen m.b.v. video's duidelijk gemaakt worden
    () = dit woord dient alleen maar ter extra informatie maar hoeft er niet per se in
    - = nieuw tekstvenster


    Hetzelfde geldt voor de muziek, trouwens. Ook de muziekkeuze hangt uiteraard af van de scènes die je kiest.


    Hiiiiiiiii. x

    Shireen schreef:



    Sorry hoor, maar wat is de naam van dat lied in de trailer?
    Ik ben er erg benieuwd naar ;-;


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar wat is de naam van dat lied in de trailer?
    Ik ben er erg benieuwd naar ;-;


    Another Love - Tom Odell


    how dare you speak of grace



    Hij is klaar!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:07 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Wellicht kom ik hier ook erg laat mee maar in LOL (Laughing Out Loud) kan je evt ook Kyle (Douglas Booth) en Lola (Miley Cyrus shh) gebruiken


    I just caught the wave in your eyes

    Het heeft een tijdje geduurd haha maar hier is mijn poging:



    voor de mensen die liever op youtube zelf kijken: klik

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 18:05 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wie heeft er gewonnen?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Jaa, hebben jullie al een keuze gemaakt? C:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    Jaa, hebben jullie al een keuze gemaakt? C:


    Jaa! Sorry voor de late reactie! We vonden alle trailers erg leuk en het Was ook best wel moeilijk kiezen, maar We hebben uiteindelijk voor de trailer van GusWaters gekozen. Als dank hebben We toch ook wat credits aan de rest gedoneerd.

    Xx


    Hiiiiiiiii. x