• Hoi mensen, ik vroeg me af welke school niveau je eigenlijk doet zoals: Praktijk, lwoo, vmbo, mavo, havo, vwo, universiteit. en/ of slim genoeg bent voor welke niveau je eigenlijk kan. Laat het weten in de reacties

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 16:37 ]


    nobody say it was easy

    lollul

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 16:59 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik doe universiteit en ik vind dat ik niet slim genoeg ben, maar anderen zeggen van wel, dus dat laat ik even in het midden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een havo diploma en ik had vwo kunnen doen, maar daar had ik geen zin in. Nu volg een moeilijke HBO opleiding en ik haal redelijke cijfers.


    Seasons will change, but I shall remain

    In België zijn de niveau's anders. Ik heb ASO gedaan (humane wetenschappen) en studeer nu geschiedenis aan de universiteit.


    The soul needs autumn.

    Ik woon ook in België, dus daar zit het anders :') Ik zit in het vijfde jaar ASO, Latijn-wiskunde^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb een havo diploma met 2 vwo certificaten en ben nu bezig met twee andere vwo certificaten op de vavo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben ook Belg en heb ASO gedaan (Latijn-Wiskunde) en ik studeer nu burgerlijk ingenieur aan de universiteit.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb bijna mijn MBO4 diploma en begin volgend schooljaar aan HBO. Eerlijk - ik zou best ver kunnen komen (had ook allang op het HBO kunnen zitten), maar ik ben gewoon donders lui en steek er geen energie in.
    En dat is niet om op te scheppen. :'D Het is echt een feit dat ik mijn school verwaarloos soms. Heb ook de havo niet afgemaakt.

    Ledecky schreef:
    Ik ben ook Belg en heb ASO gedaan (Latijn-Wiskunde) en ik studeer nu burgerlijk ingenieur aan de universiteit.


    wat voor niveau is dan aso?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik zit in mijn tweede jaar van de havo. Ik zou het vwo gemakkelijk aankunnen aangezien mijn cijfers uitstekend zijn, maar ik wil tijd voor mezelf hebben.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    wat voor niveau is dan aso?


    Hangt ervan, ASO is heel breed. In ASO zit zowel alles met Grieks/Latijn, als bijvoorbeeld talen of economie. Het is echt ruim. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hangt ervan, ASO is heel breed. In ASO zit zowel alles met Grieks/Latijn, als bijvoorbeeld talen of economie. Het is echt ruim. ^^


    okee, is aso hetzelfde als vmbo havo en vwo?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik zit nu in het eerste jaar van een MBO opleiding. Ik zou wel Havo aankunnen, heb ik ook gedaan, maar door wat persoonlijke problemen was de conclusie dat het makkelijker / beter was om af te gaan stromen naar TL. Dus ben ik van 3 havo naar 4TL gegaan. En merk ik nu toch wel dat ik een havo-instelling heb, en het erg vervelend is dat de rest van mijn klasgenoten dat dan niet heeft.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 16:50 ]

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    okee, is aso hetzelfde als vmbo havo en vwo?


    Van de eerste twee weet ik eigenlijk niet wat ze inhouden. :p Maar vwo zit zeker bij ASO. (:
    Qua studierichtingen zelf zit het ook anders dan bij jullie, geloof ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit in het tweede jaar van mijn hbo-opleiding. Ik doe de lerarenopleiding Nederlands, maar wil waarschijnlijk hierna nog iets anders gaan doen. Ben ik er slim genoeg voor? Ik denk het, maar ik moet er wel hard voor werken.


    Big girls cry when their hearts are breaking