• Hoi mensen, ik vroeg me af welke school niveau je eigenlijk doet zoals: Praktijk, lwoo, vmbo, mavo, havo, vwo, universiteit. en/ of slim genoeg bent voor welke niveau je eigenlijk kan. Laat het weten in de reacties

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 16:37 ]


    nobody say it was easy

    Ledecky schreef:
    (...)

    Van de eerste twee weet ik eigenlijk niet wat ze inhouden. :p Maar vwo zit zeker bij ASO. (:
    Qua studierichtingen zelf zit het ook anders dan bij jullie, geloof ik.


    Vmbo is: voorgezet middelbaar beroep onderwijs middelbaar niveau havo is hoog algemeen voorgezet onderwijs. Toen ik je zin las dacht ik dat aso hetzelfde was als vwo, maar het zit er waarschijnlijk erbij.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Vmbo is: voorgezet middelbaar beroep onderwijs middelbaar niveau havo is hoog algemeen voorgezet onderwijs. Toen ik je zin las dacht ik dat aso hetzelfde was als vwo, maar het zit er waarschijnlijk erbij.


    Ik ben het gaan opzoeken en vmbo komt bij ons overeen met BSO (dus niet ASO). Ik denk dat havo wel bij ASO zou zitten. Maar de profielen die jullie kunnen kiezen, dat hebben wij ook helemaal anders, dus ik weet het niet zeker. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit momenteel in mijn laatste jaar VWO en ga hierna waarschijnlijk verder met een HBO pedagogiek. (Er staat trouwens een pittige grammaticale fout in zowel de titel als het bericht.)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik ben het gaan opzoeken en vmbo komt bij ons overeen met BSO (dus niet ASO). Ik denk dat havo wel bij ASO zou zitten. Maar de profielen die jullie kunnen kiezen, dat hebben wij ook helemaal anders, dus ik weet het niet zeker. :')


    Als ik me niet vergis heb ik ooit ergens gelezen dat VWO bij zowel ASO als TSO hoort, havo bij TSO en vmbo bij BSO. (:
    Anyway, om op je vraag te antwoorden: Ik doe ASO (Moderne Talen - Wetenschappen - (Wiskunde)). En ik vind dat ik mijn niveau mooi aankan.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 17:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Als ik me niet vergis heb ik ooit ergens gelezen dat VWO bij zowel ASO als TSO hoort, havo bij TSO en vmbo bij BSO. (:
    Anyway, om op je vraag te antwoorden: Ik doe ASO.


    Volgens Wikipedia is VWO vergelijkbaar met ASO, maar ik weet er ook het fijne niet echt van. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe geen opleiding en ik kan het prima aan ;-)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zit nu in 4HAVO (:


    El Diablo.

    Ik zit in het vierde jaar ASO, Latijn wiskunde. Ik kan het nu wel aan, maar misschien dat ik volgend jaar stop met Latijn :3


    <3

    Ik zit in het Belgische TSO, Technisch Secundair Onderwijs in de richting Toerisme.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik doe nu een HBO opleiding, haal redelijke cijfers. Niet dat ik het niet aankan, ik doe alleen geen kut. Net zoals nu, aankomende week tentamenweek, en mijn samenvatting ligt naast me, alleen ben ik te lui hem te pakken en kijk ik liever Netflix (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tweede jaar HAVO. Ik zou VWO kunnen doen alleen om eerlijk te zijn, daar ben ik veel te lui voor. Ik leer nu al nauwelijks.


    United we stand, divided we fall.

    Ik zit in mijn laatste jaar TSO en ik studeer Taalkunde. Voorheen deed ik een opleiding als grafisch ontwerper maar dat waren jeugddromen :') En ja, ik kan dit wel aan.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 18:19 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Ik zit in mijn laatste jaar ASO en ik studeer Taalkunde. Voorheen deed ik een opleiding als grafisch ontwerper maar dat waren jeugddromen :') En ja, ik kan dit wel aan.


    Hé? Een richting Taalkunde binnen het ASO? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Probie schreef:
    (...)

    Hé? Een richting Taalkunde binnen het ASO? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord, haha.


    Zo heet het bij mij haha; Secretariaat-Talen/Taalkunde


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    In het eerste jaar van een hbo opleiding, ik heb hiervoor een mbo opleiding afgemaakt. (:

    Oh pfoe of ik slim genoeg ben? Ik hoop het, ik ben de eerste tentamenweek zonder een herkansing doorgekomen, dus daar was ik erg trots op. Maar de afgelopen tentamenweek was verschrikkelijk en ik heb helaas nog geen cijfers terug. Ik vind de opleiding wel erg moeilijk, maar dit komt meer door de enorme hoeveelheid dan door de stof.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 18:14 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.