• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:18 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Inagua schreef:
    Ik heb heel veel zin om heel hard met iets te gooien of gewoonweg de behoefte om te slopen. Agressief? Naaahh


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Marcus Flint was een jaar ouder dan Percy en Oliver en moest zijn laatste jaar overdoen omdat hij zijn NEWTs niet had gehaald, oh mijn God. Dit betekent A) dat mijn allereerste Harry Potter fanfic geloofwaardiger is dan ik dacht, help, en B) dat alle Hogwarts-era fanfics die ik ooit heb gelezen waarin Flint voorkwam fout zaten, whoa. Ik had niet verwacht dat er nog dit soort essentiële gaten in mijn (vaag) Percy en Oliver gerelateerde HP kennis zaten. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Sarah = ongewoon sexy

    Hahaha ik voel me echt zo geweldig!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Er is dus verrassend veel info op het internet over hogwarts-uniformen te vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shawn schreef:
    (...)

    Ik ga zelf waarschijnlijk niet maar ik hoop met je mee (Want stiekem wil ik ook wel maar denk niet dat mijn oren en knieën het me de volgende dag dankbaar gaan zijn)


    Ik moet de volgende ochtend om 5.30 op... dus ik ga proberen te regelen met stage of ik in de meivakantie een dag kan komen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Heb je het nu al gevonden?


    Sadly... no. (cat)

    SonOfGondor schreef:
    Er is dus verrassend veel info op het internet over hogwarts-uniformen te vinden.


    Het meest verrassende aan deze zin vind ik eigenlijk dat je dat nog verrassend vindt. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    verkeerd topic ;'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 19:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg ik begin hoop te krijgen voor natuurkunde nu ik 40% van mijn SE er al op heb zitten en ik gewoon nog een 8,6 sta? Hoe??
    Anyways CE wordt hel en de komende SE's ook dus de kans is klein dat ik het volhoud, maar hé, voorlopig vier ik even feest ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wow wat heb jij ineens tegen mij?!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Valet schreef:
    Wow wat heb jij ineens tegen mij?!


    Wieee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, dit is klote.. Ik heb zoveel inspiratie om Jason Todd, Roy Harper en Koriand'r te tekenen, maar ik ben mijn tekenblok dus kwijt! SHIT.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    WHAT THE FUCK I HEB FUCKING 91 PROCENT OP VREEMDE TALEN YAS


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    WHAT THE FUCK I HEB FUCKING 91 PROCENT OP VREEMDE TALEN YAS


    Zo goed! Gefeliciteerd c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."