• Shadowhunters      -      The Mortal Instruments


    Shadowhunters, ook wel bekend als de Nephilim, zijn een geheimzinnig ras van wezens die de mens geboren met engelachtige bloed. Zij zijn de aangewezen krijgers op Aarde van de Engel Raziel. Ze zijn speciaal aangesteld om te controleren en voorzitten van de Shadow World, evenals over de demonen en Downworlders die het bewonen. Zij hebben de demonische krachten sterk zijn voor zowel uitgevochten over de spanwijdte van een duizend jaar, het creëren van hun eigen cultuur en beschaving in de menselijke samenleving. Hun mandaat is om de vrede in de schaduwwereld houden en verborgen te houden uit de alledaagse wereld, terwijl de bescherming van de bewoners van beide werelden. Er is een kleine groep shadowhunters die deze wereld veiligstelt en vele avonturen beleefd naast hun dagelijkse zorgen die ze moeten bevechten.

    In welke wereld pas jij?


    (Dit verhaal staat geheel apart van de serie en de film! Originele karakters mag, maar zelfverzonnen zijn ook van harte welkom in deze wereld!)

    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Soort: (Mens, Shadowhunter, Warlock ect.)
    Uiterlijk: (liefst met foto en beschrijving)
    Karakter: (Een tip; hierin kan je hun onzekerheden neerzetten en waar ze juist in uitblinken. We zijn ten slotte niet perfect)
    Geschiedenis:
    Extra informatie: (Hierin kan je bijvoorbeeld allergiën, hobby's of bijzonderheden neerzetten)


    Rollen: STOP OP (SHADOWHUNTER) MEIDEN!!
    Meiden:
    - Clarissa "Clary" Fray - Fairchild || Shadowhunter || 18 || HarleyQuinnx
    - Kamilia Sofia Petry || Shadowhunter || 20 || Polovina
    - Gaia Thalassa Blackthorn || Shadowhunter || 18 || Malec
    - Melusina Theresia Beyen || Shadowhunter || 19 || Kelmeckis
    - Arabella Grace Scott || Vampier || Lijkt 16/17 || Pebble
    - Nora Harrison Grey || Shadowhunter || 16 || _patch

    Jongens:
    - Jonathan "Gabriel" Longford || Shadowhunter || 19 || Nacht
    - Arnaud Leopold Johnson || Warlock || Lijkt 25 || SecondStar
    -
    -
    -


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 1 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 22:05 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daggers schreef:
    @Nacht, ik heb Gaia voor Gabriel als Parabatai? Ik ben van plan om haar al heel haar leven te laten weten dat ze een Shadowhunter is en misschien kan hij haar een beetje de Mundane wereld en zo laten zien..


    Vind ik goed. Haar gulle en beschermende kant kunnen er voor gezorgd hebben dat gabriel haar vertrouwd, maar hij ziu het zeke leuk vinden dat ze ook eigenweis en inteligent is. Ik denk dat zij dan de enige persoon is die hij echt vertrouwd.


    Carpe Noctem

    Melusina Theresia Beyen










    Naam

    Melusina ~ Donker gekleurd ~ Frans
    Theresia ~ Zomer, oogster ~ Duits
    Beyen ~ Familienaam ~ Duits

    Leeftijd

    19 Lentes jong

    Soort

    Shadowhunter


    Uiterlijk

    {Faceclaim: Sara Sampaio}


    Karakter

    Aardig ~ Mel is aardig tegen iedere onbekende die ze tegen komt. Of dit nu een andere shadowhunter, downworlder of mundane is, maakt haar niks uit. Ze zal iedereen netjes gedag zeggen en bijvoorbeeld de deur voor iemand anders open houden. Een deel komt voor uit beleefdheid, maar een deel ook omdat ze iedereen behandelt zoals ze zelf behandelt wilt worden.

    Liefdevol ~ Ze is ervan overtuigd dat als ze zelf positief is, dat ze dan ook positiviteit zal ontvangen. Tegen over dierbaren is ze heel liefdevol, dit bewijst ze doordat ze probeert om er voor hen altijd te zijn als zij haar nodig hebben. Ze is er ook van overtuigd dat iedereen op zijn/haar eigen manier gelukkig kan zijn. Zolang dit anderen niet schaadt, vind ze dit geen enkel probleem.

    Moedig ~ Mel is vrij moedig, hoewel ze zich ook vaak moediger voordoet dan ze daadwerkelijk is. Toch is ze niet snel voor dingen bang en ziet meestal de positieve kant van een lastige situatie. Als het om haar dierbaren gaat, zal Mel zich altijd voor hen gooien in een gevecht, ongeacht hoe bang ze zelf is. Ze is banger dat hen iets zal overkomen, dan bang wat er met haar kan gebeuren.

    Achterdochtig ~ Ze is aardig en beleefd tegen over vreemden en iedereen die ze niet goed kent, maar ze is ook erg wantrouwig tegen over hen. Ze wil graag iemand leren kennen en weten dat ze diegene kan vertrouwen voordat ze persoonlijke dingen met iemand deelt. Ook haar vertrouwen is niet makkelijk te winnen en is voor haar iets kostbaars.

    Teruggetrokken ~ Mel is ook redelijk in zichzelf gekeerd. Ze heeft geleerd op zichzelf te bouwen en te vertrouwen. Hoewel ze haar dierbaren onvoorwaardelijk vertrouwt en nooit zal twijfelen aan hun loyaliteit, vind ze het belangrijk om dingen zelf te kunnen. Ze heeft het idee dat er niet altijd iemand zal zijn die haar kan redden en dat ze dus zichzelf moet kunnen redden.

    Eigenzinnig ~ Ze heeft haar eigen manier van doen en houdt dit graag zo. Zo heeft ze haar ochtendroutine en avondroutine, waar ze niet graag van af wijkt. Er moet dus iets groots gebeuren om haar hiervan af te laten wijken.

    Sociaal ~ Ondanks haar wat meer niet sociale karaktertrekken, is ze wel sociaal. Ze praat graag met anderen en is vaak benieuwd naar iemand anders zijn/haar verhalen. Ze kan goed luisteren, maar kan wel snel afgeleid raken als ze iemand niet interessant vind. Ook vind ze het leuk om dingen te doen met een groep, ze probeert de sfeer in de groep dan ook goed te houden.

    Woede ~ Hoewel het ontzettend moeilijk is om Mel boos te maken, moet je niet in haar buurt als ze het is. Ze heeft zichzelf dan niet onder controle en staat niet voor zichzelf in.


    Geschiedenis

    Mel's moeder, Blanche Beyen, ging in Amerika studeren en is hierna blijven wonen. Ze had een korte relatie met de vader van Mel, die later een shadowhunter bleek te zijn. Nadat Blanche engelenbloed van hem moest drinken, is ze bij hem weg gegaan en heeft hem nooit vertelt dat ze zwanger was van hem. Ze wist toen niet dat dit engelenbloed was en dacht dat dit dierenbloed of mensenbloed was. Hierdoor dacht ze dat de vader van Mel een vampier wilde zijn en aangezien ze niet wist dat vampieren echt bestaand, dacht ze dat hij gek was.

    Mel werd geboren en kon van jongs af aan al dingen zien die haar moeder en andere mensen niet konden zien. Haar moeder dacht dat het haar fantasie was en stuurde haar op latere leeftijd naar een psycholoog en nog later naar een psychiater. De psychiater schreef pillen voor en Mel heeft die nooit ingenomen. Blanche vond later een heleboel pillen, is hier enorm boos over geworden en heeft knallende ruzie hier over gehad met Mel. Vanaf die tijd werd Mel heel rebels tegen over haar moeder, het heeft pijn gedaan dat haar moeder haar niet geloofde.

    Op een avond kwam ze uit een club, in een steegje zag ze dat iemand werd vermoord. Toen is ze naar het dichtstbijzijnde politiebureau gegaan en toen de politie een kijkje ging nemen, zagen ze niks. Hierdoor gingen ze ervan uit dat Mel misschien wel gek was en dat ze zou moeten worden na gekeken. Mel is daarna gevlucht en liep recht in de armen van de twee shadowhunters die ze eerder die avond iemand had zien vermoorden. Uiteindelijk hebben ze haar alles vertelt en haar mee genomen naar een plaatselijk instituut. Mel was toen 16 en heeft haar moeder nog een brief gestuurd nadat ze naar het plaatselijke instituut was gebracht. Voor de rest heeft ze geen contact meer gehad met haar moeder.

    Blanche is half Duits en half Frans, maar is op gegroeid in Duitsland. Haar vader is Duits en haar moeder oorspronkelijk Frans, maar haar beide ouders wonen in Duitsland. Haar moeder is nu ook een Duitse.

    Relaties

    Volunteers?

    Extra informatie

    ~ Ze is Amerikaans, Duits en Frans
    ~ Ze spreekt Engels, Duits en Frans, hoewel haar Duits beter is dan haar Frans
    ~ Mel is haar bijnaam en zo stelt ze zich altijd voor

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 19:00 ]


    Physics is awesome

    Iemand die vrienden wilt zijn met Mel?


    Physics is awesome


    Naam:
    Arabella Grace Scott. Afgekort heet ze Bella, maar omdat ze die naam lelijk vindt, wordt ze liever Belle genoemd.
    Leeftijd:
    255 jaar oud. Toch ziet Belle er uit als een meisje van 16/17. Ze werd geboren op 5 mei 1760.
    Groep:
    Downworlders / Vampiers
    Uiterlijk:
    Belle heeft lange, lichtblonde haren met slagen die langs haar gezicht tot halverwege haar rug vallen. Haar grote, felblauwe ogen kijken je altijd recht aan en vallen op in haar kleine, popachtige gezichtje en bij haar hele blanke huid. Toen ze nog mens was had ze natuurlijke blosjes op haar wangen, maar sinds ze vampier is, gebruikt ze hier blush voor. Hierdoor krijgt Belle een onschuldig uiterlijk, wat een clash is met haar karakter.
    Belle is ongeveer 1,50 meter lang en is erg tenger. Ze heeft dan ook bijna geen vrouwelijke vormen. Belle draagt altijd jurken en vaak ook haar oude jurken uit haar jeugd. Ook doet ze er alles aan om deze vrouwelijke vormen te krijgen en draagt ze hiervoor speciale bh's.
    Karakter:
    Arrogant:
    Belle gedraagt zich alsof ze een koningin is, hoewel ze dit voor sommige vampiers uit haar clan dan ook daadwerkelijk is. Ze speelt de baas over iedereen, beveelt vampiers alsof iedereen haar persoonlijke slaaf is en geeft het gevoel af dat ze boven iedereen staat. Ze komt dan ook erg intimiderend over.
    Manipulatief:
    Belle weet altijd haar zin te krijgen, door de juiste woorden te gebruiken of haar charmes in de strijd te gooien. Dit gebruikt ze het vaakst bij andere Downworlders, Shadowhunters en mundanes, omdat de meeste vampiers in Londen bij haar clan horen en toch al naar haar luisteren.
    Toneelspelend:
    Hoewel er niemand is die dit zou kunnen bevestigen, is Belle eigenlijk een heel gevoelig meisje. Ze heeft nog steeds pijn en verdriet over wat er gebeurt is op de avond van haar verandering en de dood van haar familieleden, maar dit zal ze nooit laten zien aan de buitenwereld.
    Geschiedenis:


    Belle komt uit een rijk gezin in de buurt van Londen, waardoor ze in haar jeugd veel mee moest naar diners, vergaderingen en was ze wekelijks te vinden op een ball. Dit zorgde ervoor dat ze altijd bezig was met haar uiterlijk en vloeiend is in verschillende talen, zoals frans, italiaans, spaans en latijns.
    Op een avond, tijdens een bal in Londen, ontmoette Belle een jongen waar ze meteen stapelgek op was. Hij nam haar mee naar buiten, maar in plaats van een romantische wandeling door de kasteeltuin nam deze jongen haar mee naar een tuinhuisje, verkrachtte haar daar en beet haar, waardoor ze in een vampier veranderde. Tegen haar ouders vertelde de jongen, George, dat ze van de brug gevallen was en daardoor verdronken is, maar eigenlijk nam hij haar mee en gebruikte haar als slaaf in zijn clan. Na deze avond was Belle nooit meer hetzelfde.
    Rond het jaar 2000 had Belle er genoeg van om als slaaf en onderdaan te dienen en vermoorde ze George, die het hoofd van de clan was en nam zijn plaats in.
    Extra info:Belle is het hoofd van de vampierenclan in de stad waar het zich af speelt. Ze is heel snel, behendig en lenig doordat ze een vampier is. Veel mensen vinden haar een van de mooiste dingen die ze ooit gezien hebben, waardoor ze erg veel gedaan krijgt en dit vaak tegen haar slachtoffers gebruikt.
    Belle heeft twee menselijke slaven (of te wel subjugates); Travis en Lily. Dit gebeurt wanneer ze teveel bloed van dezelfde mensen drinkt, waardoor ze een soort levende zombies worden en alleen maar naar haar luisteren. Toch is de hoofd van het vampierenclan soms een groot mysterie en weet niet iedereen hoe het hoofd eruit ziet. Daarom wordt Belle soms aangesproken als een normaal meisje of vampier, omdat velen haar niet herkennen.


    Even mijn rol reposten, zodat iedereen hem kan zien.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 20:07 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mijn rol komt er zo snel mogelijk aan ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    _patch schreef:
    Mijn rol voor als het mag :)


    Naam: Nora Harrison Grey

    Leeftijd: 16 jaar

    Soort: Shadowhunter

    Uiterlijk: fotography emily soto- blonde meisje met krullen

    Nora heeft blonde krullen die altijd vrolijk om haar gezicht heen dansen, ze houdt ervan om haar haar iedere dag anders te doen de ene keer heeft ze het gestijld de andere keer juist heel krullend, ook verft ze het vaak in een ander kleurtje ze houdt wel van een beetje variatie. Met haar helder groene ogen die zwart omrand zijn doorziet ze iedere leugen. Op haar wangen hangt altijd een rode blos die nogal afsteekt tegen haar gezicht omdat ze nogal bleek is. Nora heeft klein maar volle lippen en een smalle neus met het wel bekende eierhoofdje. Nora is heel slank en heeft een perfect zandloperfiguurtje. Met een lengte van 1,78 meter. Nora houdt wel van een uitdaging dus heeft ze een neuspiercing laten zetten, deze heeft ze er alleen al weer snel uitgehaald omdat het niet echt haar ding was van het gaatje is helemaal niks meer te zien.


    Karakter: Nora is heel vriendelijk en vertrouwt mensen veel te snel, waarmee ze vaak de mist ingaat. Nora is heel erg populair maar dit komt omdat ze altijd aardig is tegen iedereen. Ze is niet snel bang, en gaat dan ook graag op een avontuur af. Nora heeft altijd overal plezier in als ze met de dood bedreigd zou worden zou ze daarna er toch nog wel een grapje over kunnen maken.[/left]
    Ze is heel nieuwsgierig en gooit zich dan ook vaak in zaken waar ze zich niet mee zou moeten bemoeien. Nora’s fantasie is nog steeds als die van kleine meisjes haar grootste droom is dat ze ooit zal kunnen vliegen, of mensen te kunnen hypnotiseren oftewel gewoon iets wat niemand anders kan en ze zich dus met iedereen zou kunnen onderscheiden
    Geschiedenis: Nora weet niet waar ze vandaan komt want haar ouders beweren dat ze haar hebben gevonden bij een afgelegen rivier, haar ouders hebben haar daar waarschijnlijk ten vondeling gelegd. Nora zelf weet niet waarom maar als er iets is wat ze graag te weten wil komen is wie haar ouders zijn. Nora gelooft wel dat ze niet zomaar ten vondeling is gelegd, want ze weet zeker dat haar ouders haar ten vondeling hebben gelegd omdat er anders iets met haar zou gebeuren en ze niet wouden dat ze erin betrokken raakte.

    Extra: Met haar groene ogen kan Nora zien of iemand liegt of niet. Ook heeft Nora soms voorspellende dromen. Verder heeft Nora suikerziekte maar ze heeft er echt een hekel aan en neemt daarom haast nooit haar medicijnen in. En dan overvalt duizeligheid haar op de naarste momenten. Verder is Nora helemaal in love met een (ik weet ni of da mag maar (een gevallen engel?))
    .



    Het spijt me om te zeggen, maar je model lijkt meer pixie dan shadowhunter. Ook in dit verhaal komen geen gevallen engelen voor..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Daggers went Malec


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    Daggers went Malec


    DAMN I SHIP THEM!!! DYING IN THE NEW EPISODE!!!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    DAMN I SHIP THEM!!! DYING IN THE NEW EPISODE!!!!


    SAME! Ik was verbaasd dat de username nog vrij was c:

    OT: Ik zal Gaia zo snel mogelijk af proberen te maken, alleen denk ik dat het pas vrijdag of dergelijke wordt. Sinds ik proefwerken heb en nog wat moet regelen voor stage.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je mag mij wel van de lijst halen.


    take me back to the basics and the simple life

    Malec schreef:
    (...)

    SAME! Ik was verbaasd dat de username nog vrij was c:

    OT: Ik zal Gaia zo snel mogelijk af proberen te maken, alleen denk ik dat het pas vrijdag of dergelijke wordt. Sinds ik proefwerken heb en nog wat moet regelen voor stage.


    Wow daar ben je dan echt lucky en snel mee!! ^-^

    Ach het begin is er en dat is al een mooi begin :) Kijk er naar uit! Ik heb ook veel dingen te doen hoor, dus ik begrijp je situatie


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Deamus schreef:
    Je mag mij wel van de lijst halen.


    Bedankt voor het melden.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Gaat er hier nog iets gebeuren of loopt het nu al dood?


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Gaat er hier nog iets gebeuren of loopt het nu al dood?


    Het is een beetje wachten tot iedereen zijn rol inlevert


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Het spijt me om te zeggen, maar je model lijkt meer pixie dan shadowhunter. Ook in dit verhaal komen geen gevallen engelen voor..


    Ik heb de personage veranderd
    Zie de oude spoiler


    "The stars replaced the emptiness of my heart."