• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Omg, ik word hier zo blij van ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ach flikker op man, een opmerking van jou en ik ram je op je bek!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De LJH topics gaan echt snel de laatste tijd. Zo leuk om te zien. :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Haha... ha... oeps. Helemaal geen rekening gehouden dat ik dan nog eventueel school heb.. of mijn diplomauitreiking. :'D
    Oke over 5 maand ben ik ziek.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:43 ]

    Ik snap echt niet wat iedereen ineens tegen me heeft. Of ik trek het me teveel aan en was het voorheen ook al zo, of mensen beginnen zich echt tegen mij te keren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké iemand leuk vinden die een klootzak is en je niet ziet staan is niet leuk, maar iemand leuk vinden die een ziel van goud heeft en zestig kilometer met de trein reist op een zaterdag om te helpen op een open dag van zijn school puur uit de goedheid van zijn hart en zijn passie voor de school en laat me huilen laat me huilen laat me huilen en dat die je dan niet ziet staan, dat is kwelling.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omfg. Ik heb volgens mij echt een van de mooiste en leukste dagen in mijn leven beleefd. Zo'n fantastisch gevoel heb ik nu <3


    26 - 02 - '16

    Oké, I'm weird. Ik moet voor eeuwig alleen wonen, ben ik bang.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waarom kan ik niet gewoon een gezond, heteroseksueel meisje zijn? Alles bij mij is een grote mislukkig want ik ben niets wat mijn ouders wilden van mij. Dat is vandaag, en de laatste tijd, wel duidelijk geworden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Waarom kan ik niet gewoon een gezond, heteroseksueel meisje zijn? Alles bij mij is een grote mislukkig want ik ben niets wat mijn ouders wilden van mij. Dat is vandaag, en de laatste tijd, wel duidelijk geworden.

    En opnieuw ga je mij een bp sturen <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    waarom ben ik altijd jaloers, terwijl ik je niet eens leuk vind


    i put the fun in funeral

    Give me permission D:


    What would Emma do?

    Valet schreef:
    De LJH topics gaan echt snel de laatste tijd. Zo leuk om te zien. :3


    Volgens mij is het een Frankenstein die we tot leven hebben geroepen hoor


    Sarah = ongewoon sexy

    Trikova schreef:
    Waarom kan ik niet gewoon een gezond, heteroseksueel meisje zijn? Alles bij mij is een grote mislukkig want ik ben niets wat mijn ouders wilden van mij. Dat is vandaag, en de laatste tijd, wel duidelijk geworden.


    Meid je bent niet raar of "anders", Je hoeft geen hetero te zijn om "geen mislukking" of "gezond"te zijn.
    Jij bent gewoon zoals je bent, vergeet dat niet.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    En opnieuw ga je mij een bp sturen <3


    FrenchFries schreef:
    (...)


    Meid je bent niet raar of "anders", Je hoeft geen hetero te zijn om "geen mislukking" of "gezond"te zijn.
    Jij bent gewoon zoals je bent, vergeet dat niet.


    <3


    — Inner peace, it's hard to find. —