• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Naz schreef:
    (...)

    En de onderste 'jou' in plaats van 'jouw'. Ugh :W

    Ja die ook haha. Sowieso Justin Bieber in de quizzentop is al een grote fout (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Ja die ook haha. Sowieso Justin Bieber in de quizzentop is al een grote fout (cat)


    Met jou kan ik praten, haha c;


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 12:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Omg. Woensdag op gesprek voor een nieuwe stageplek met uitzicht op een baan!


    26 - 02 - '16

    Kun je even gewoon duidelijk maken of je mij leuk vind of niet want deze ontwetendheid stresst me dood..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Clace schreef:
    Waarom kan jij nou echt helemaal niks, Sarita? Je kan net zo goed doodgaan niemand die je gaat missen


    Dat is niet waar en dat weet je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pontmercy schreef:
    De soundtrack van Versailles lijkt echt gewoon geschreven voor die serie MAAR KWAM AL VIER JAAR EERDER ALS SINGLE UIT?
    Het is zo perfect D:


    Die serie is met Alexander Vlahos ;3
    Ik moet die echt nog gaan kijken.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 12:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, het is een psychologisch probleem. Wat een verrassing, ik ben namelijk een lopend psychologisch probleem.
    Can someone just fix me?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Lololol dit is het niveau voor Jazz&Pop accordion aan het conservatorium? Das niet best. xd But oh well, de stukken zijn wel leuk om ook in mijn repertoire te hebben. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik geloof dat ik het punt heb bereikt waarop ik mijn maskers overal moet dragen. How long... how long?

    Ask no questions and you'll get no lies
    Turn the cheek and blind the eye (Let it go)
    Bend the knee and give away your life
    Bite your tongue and close your mind (Never know)


    // Haha omg waarom zijn al mijn vrienden zo gay :') Ik hou echt van deze mensen hahaha, maar als hij begint te giechelen wanneer ik hem kietel en ik vervolgens dood ga van het lachen is het zo oneerlijk ^^ Heeft dat kind een trap in zijn ballen gehad misschien



    Mijn twee fave Disney personages omg, Rapunzel & Beast <3

    Trees schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom het je laatste maaltijd is?

    Ik probeer een week geen vlees te eten omdat mijn vriend me daartoe uitgedaagd heeft. En zonder vlees is de maaltijd niet compleet in mijn ogen.


    // nagels lakken terwijl je zenuwachtig bent. Goed idee weer.

    // corrupte leraren zijn de ergste soort. Beetje onvoldoendes geven zonder duidelijke reden.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 13:27 ]

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Die serie is met Alexander Vlahos ;3
    Ik moet die echt nog gaan kijken.

    Zeker doen! Ik ben gisteren begonnen en nu al halverwege :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Skadi schreef:
    (...)
    Ik probeer een week geen vlees te eten omdat mijn vriend me daartoe uitgedaagd heeft. En zonder vlees is de maaltijd niet compleet in mijn ogen.


    // nagels lakken terwijl je zenuwachtig bent. Goed idee weer.

    // corrupte leraren zijn de ergste soort. Beetje onvoldoendes geven zonder duidelijke reden.


    Dus in jouw ogen eet ik al vijf jaar geen maaltijd. :'')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Skadi schreef:
    (...)
    Ik probeer een week geen vlees te eten omdat mijn vriend me daartoe uitgedaagd heeft. En zonder vlees is de maaltijd niet compleet in mijn ogen.


    // nagels lakken terwijl je zenuwachtig bent. Goed idee weer.

    // corrupte leraren zijn de ergste soort. Beetje onvoldoendes geven zonder duidelijke reden.


    Ah, op die fiets. Tja, ik als vegetariër kan wel een hele discussie hierover beginnen, maar om eerlijk te zijn vind ik dat jouw mening belangrijker is dan de mijne in deze situatie. Ga je vleesvervangers gebruiken (zou ik je wel aanraden i.v.m. voedingsstoffen)? (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt