• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Shawn_Mendes schreef:
    No shit dat ik zo een bitch word. Het komt door mijn omgeving. Ik merk dat ik gewoon weer veel agressiever word en veel minder kritiek en mensen kan hebben. Doe normaal tegen mij. Ik ben net weer minder agressief en boos en dan gebeurt dit allemaal -.-

    FUCKING AMEN. dit is te herkenbaar oh mijn god


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    FUCKING AMEN. dit is te herkenbaar oh mijn god


    En dan begrijpen mensen maar niet waarom je boos bent..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    No shit dat ik zo een bitch word. Het komt door mijn omgeving. Ik merk dat ik gewoon weer veel agressiever word en veel minder kritiek en mensen kan hebben. Doe normaal tegen mij. Ik ben net weer minder agressief en boos en dan gebeurt dit allemaal -.-

    Ugh precies ja, en dan vinden ze het gek ook nog als ik boos word .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ja, papa. Je hoeft niet steeds te herhalen dat homo's naar de hel gaan. Ik weet dat ik naar de hel ga. Ik weet dan tenminste dat ik bij mensen ben die me accepteren. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    En dan begrijpen mensen maar niet waarom je boos bent..

    mag ik dit aan mijn vader laten zien? misschien snapt ie dan dat het een normale reactie is?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ja, papa. Je hoeft niet steeds te herhalen dat homo's naar de hel gaan. Ik weet dat ik naar de hel ga. Ik weet dan tenminste dat ik bij mensen ben die me accepteren. ._.


    Wauw... en dan heb ik je net proberen te motiveren tot iets... lekker dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    mag ik dit aan mijn vader laten zien? misschien snapt ie dan dat het een normale reactie is?


    Van mij wel :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    Ja, papa. Je hoeft niet steeds te herhalen dat homo's naar de hel gaan. Ik weet dat ik naar de hel ga. Ik weet dan tenminste dat ik bij mensen ben die me accepteren. ._.

    Oh gosh, dat is wel heel erg : o
    Hoezo naar de hell?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Oh gosh, dat is wel heel erg : o
    Hoezo naar de hell?

    dat zeggen ze toch altijd? mijn pa is een beetje homofoob

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Wauw... en dan heb ik je net proberen te motiveren tot iets... lekker dit.

    Sorry ):


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eigenlijk is het best grappig dat ik nu een eet-topic maak terwij ik drie jaar geleden nog kampte met eetstoornissen


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    When you try you best but you don't succeed.
    You get what you want but not what you need.
    When you feel so tired but you can't sleep.
    Stuck in reverse.
    And the tears come streaming down your face.
    When you lose something you can't replace.
    When you love someone but it goes to waste.
    Could it be worse?

    Well fock that.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 0:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    Sorry ):


    Meer om je pa. Echt klote dit :/


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    Sorry ):

    Ooh Meid trek je alsjeblieft daar helemaal niks van aan, meestal denken die mensen niet verder na dan ze kunnen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Meer om je pa. Echt klote dit :/

    i know );
    morgen ga ik het mijn moeder vertellen. ik kan dit namelijk niet meer. Hopelijk kan zij met hem praten....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    i know );
    morgen ga ik het mijn moeder vertellen. ik kan dit namelijk niet meer. Hopelijk kan zij met hem praten....


    *big hug*

    Blijf contact met me houden okay?

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 0:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.