• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Square schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! ^^ Suggestie voor volgende doel: een kasteel.


    Nou, ik ben 23, dus dat moet vast te doen zijn. En anders bouw ik gewoon torens om mijn huis


    Sarah = ongewoon sexy

    "What's with you and that unicorn?" (Knuffeltje)
    "Mike gave it to me.."
    "A guy gave you a unicorn?"
    "What's wrong with that?!"

    Ik ga stuk HAHAHA

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 23:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar 1 op 1 contact met jou is zo ongemakkelijk nu


    i put the fun in funeral


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Werknemer van de maand geworden. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Trikova schreef:



    And I hug you. <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    HAHA ;'D



    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Das pech topic weg. Ik wou nou net een vals paspoort om illegale teddyberen te importeren :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Das pech topic weg. Ik wou nou net een vals paspoort om illegale teddyberen te importeren :c


    En toen konden ze ineens wel topic verwijderen :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "I don't know what's scarier. Being chased by a demon or seeing you in your undies." :')

    //
    Ik hoorde heus wel dat jullie een discussie hadden hoor... jullie hoeven niet vrolijk te gaan doen tegen mij als jullie dat niet willen. Eerlijk zijn mag ook, zeggen jullie ook altijd tegen mij.
    Ik ga maar slapen, morgen school...

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 23:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    En toen konden ze ineens wel topic verwijderen :')


    Jammer hoor. Like, welke Quizletter wilt er nu geen vervalsde huwelijksakte? Dan kan ik zeggen dat ik getrouwd ben met Dylan O'Brien :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Jammer hoor. Like, welke Quizletter wilt er nu geen vervalsde huwelijksakte? Dan kan ik zeggen dat ik getrouwd ben met Dylan O'Brien :')


    En ik met Devon Bostick :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Soms heb ik echt zin om iets heel gemeens te reageren op mensen, maar ik hou me altijd weer in omdat ik geen ruzie wil. Ik zou me beter wat minder inhouden, want sommige mensen hebben echt een te grote mond en een te hoog zelfbeeld.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gisteren had niet beter kunnen eindigen, eens kijken of dat gelukkige gevoel vandaag vast te houden is :Y)

    Nomnom, wat is vloeibaar voedsel toch fijn ^^ lang leve ovarit babyvoeding.