• Hoi allemaal,

    Ik vind het akelig stil geworden in het meeting-subforum (behalve het awesome Efteling meeting topic van Peralta), dus ik ga maar eens wat organiseren. ^^

    Uit onderstaande poll is gebleken dat Utrecht de grootste voorkeur heeft, dus de meeting zal daar plaatsvinden!
    De datum is, aan de hand van een datumprikker, zondag 21 februari geworden. We spreken om 12:00 uur voor de Starbucks bij spoor 21!

    Dus... wie heeft zin om af te spreken?^^

    Zeker:
    Amphibian || Natas || 25 || Schiphol ||
    Shawn_Mendes || Kelly || 19 || Purmerend ||
    Dodeka || Filiz || 22 || Den Haag ||
    Ninuturu || Relinde || 19 || Monnickendam ||
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort ||
    Ewijn || Belle || 18 || Zeist ||
    Charbonneau || Annemarije || 18 || Assen ||
    Briseis || Veerle || 18 || Amersfoort ||
    Shego || Sofie || 20 || Veghel ||
    Krull || Emma || 21 ||
    JamesPotter|| Femke || 18 || Dronten ||
    Lazar || Fay || 15 || Arnhem ||
    Inagua || Wendy || 18 ||
    AutumnStorm || Danique || 22 ||
    IronFoot || Nánouk || 20 || Zeeland ||
    LzzyHale || Jennifer || 20 || Leiden ||
    HANAYA || Samantha ||
    Tubbietoost II Irma II 23 || Roermond ||
    SonOfGondor II Marleen II Groningen ||
    Knaptoet || Julia || 15 || Amsterdam ||
    HalfBloodPrince || Sharon || 21 ||
    Vaisey || Aviva || 18 || Heiloo
    Laleah || Leah || 20 || Ede-Wageningen
    Glitterdonut || Eva || 14 || Laren
    SPECS || Jolijn || 18 ||
    Burnley || Xantha || 15 || Almere of Apeldoorn
    Achievement || Mehri || 19 ||
    Tabai || Laura || 21 ||
    Clace || Sarita|| 18 ||
    Trikova || Shania || 15 ||

    Misschien
    KyloRen || Laura || 19 || Hengelo ||
    Einar || Margot || Groningen ||
    calypso || Floor || 14 || Utrecht ||
    Hooverphonic || Sarah || 19 ||
    Dinkleberg || Sophie || 18 ||
    Colossus || Ahlam || 20 || Utrecht

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 10:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het scheelt dat ik van een aantal wel al weet hoe ze eruit zien haha. Ik heb wss een zwarte jas en een lichte broek en zwarte laarzen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 22:05 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ehm ja ik heb er nog niet echt over gedacht. Sowieso een zwarte jas, wsl ripped jeans en skateschoenen. Of misschien laarzen, ligt eraan of ik op mn longboard kom.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Woehoeee. Ik kom wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga dit ook even in sit topic gooien:

    Aangezien deze meeting zo mega is, zat ik erover te denken er een verslag over te schrijven voor op Q. Vinden jullie dat een leuk idee?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik ga dit ook even in sit topic gooien:

    Aangezien deze meeting zo mega is, zat ik erover te denken er een verslag over te schrijven voor op Q. Vinden jullie dat een leuk idee?


    Ja, super!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Inagua schreef:
    Ik ga dit ook even in sit topic gooien:

    Aangezien deze meeting zo mega is, zat ik erover te denken er een verslag over te schrijven voor op Q. Vinden jullie dat een leuk idee?

    Ik had dat ook al aan Kelly gevraagd voor Q-magazine. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ik had dat ook al aan Kelly gevraagd voor Q-magazine. :')


    Aaah okay


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh damn, ik was vergeten antwoorden op je bericht, Natascha. ^^ Ik kan dus niet komen, want ik heb aagain veel te veel werk tegen volgende week, dus right, dat wordt gene Utrecht morgen voor mij.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    Oh damn, ik was vergeten antwoorden op je bericht, Natascha. ^^ Ik kan dus niet komen, want ik heb aagain veel te veel werk tegen volgende week, dus right, dat wordt gene Utrecht morgen voor mij.

    Ah, jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Inagua schreef:
    (...)

    Aaah okay

    Ik vind het ook best als jij dat doet hoor, of dat er twee komen, maar ik denk ik zeg het even. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ik vind het ook best als jij dat doet hoor, of dat er twee komen, maar ik denk ik zeg het even. :'P


    Twee lijkt me ook wel heel erg dubbelop ;p Dus bedankt voor het melden c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik kom morgen wel wat later. Ik moet tot half 12 trainen, maar als mijn trainer in een goede bui is laat hij ons ook al gauw tot 12 uu door gaan. Deze training is in Nieuwegein dus als ik klaar met trainen dat neem ik de tram en dan ben ik er zo. Kan ik misschien iemands nummer hebben zodat ik kan vragen waar jullie ergens zijn?

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 10:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Ik kom morgen wel wat later. Ik moet tot half 12 trainen, maar als mijn trainer in een goede bui is laat hij ons ook al gauw tot 12 uu door gaan. Deze training is in Nieuwegein dus als ik klaar met trainen dat neem ik de tram en dan ben ik er zo. Kan ik misschien iemands nummer hebben zodat ik kan vragen waar jullie ergens zijn?

    Je mag ook in de groepsapp (vind het ook prima om je daar morgen in toe te voegen als je niet van spam houdt xD), dan weet je zeker dat iemand het leest haha.
    Leuk dat je komt. Mijn nummer is 0625376437, maar ik geef eerlijk toe dat ik de helft van de tijd mijn telefoon niet hoor of voel, dus vandaar de optie van de groepsapp, dan heb je dertig nummers. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hai, ik denk dat ik toch niet kom..
    Ik moet werken morgen... Dus ik red het denk ik niet om op tijd in Utrecht te zijn. ):

    Veel plezier allemaal morgen!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heb zojuist gehoord dat ik morgen toch ingeroosterd sta :\ Dus helaas, maar heel veel plezier!


    Tijd voor koffie.