• Hoi allemaal,

    Ik vind het akelig stil geworden in het meeting-subforum (behalve het awesome Efteling meeting topic van Peralta), dus ik ga maar eens wat organiseren. ^^

    Uit onderstaande poll is gebleken dat Utrecht de grootste voorkeur heeft, dus de meeting zal daar plaatsvinden!
    De datum is, aan de hand van een datumprikker, zondag 21 februari geworden. We spreken om 12:00 uur voor de Starbucks bij spoor 21!

    Dus... wie heeft zin om af te spreken?^^

    Zeker:
    Amphibian || Natas || 25 || Schiphol ||
    Shawn_Mendes || Kelly || 19 || Purmerend ||
    Dodeka || Filiz || 22 || Den Haag ||
    Ninuturu || Relinde || 19 || Monnickendam ||
    ProngsPotter || Froukje || 15 || Amersfoort ||
    Ewijn || Belle || 18 || Zeist ||
    Charbonneau || Annemarije || 18 || Assen ||
    Briseis || Veerle || 18 || Amersfoort ||
    Shego || Sofie || 20 || Veghel ||
    Krull || Emma || 21 ||
    JamesPotter|| Femke || 18 || Dronten ||
    Lazar || Fay || 15 || Arnhem ||
    Inagua || Wendy || 18 ||
    AutumnStorm || Danique || 22 ||
    IronFoot || Nánouk || 20 || Zeeland ||
    LzzyHale || Jennifer || 20 || Leiden ||
    HANAYA || Samantha ||
    Tubbietoost II Irma II 23 || Roermond ||
    SonOfGondor II Marleen II Groningen ||
    Knaptoet || Julia || 15 || Amsterdam ||
    HalfBloodPrince || Sharon || 21 ||
    Vaisey || Aviva || 18 || Heiloo
    Laleah || Leah || 20 || Ede-Wageningen
    Glitterdonut || Eva || 14 || Laren
    SPECS || Jolijn || 18 ||
    Burnley || Xantha || 15 || Almere of Apeldoorn
    Achievement || Mehri || 19 ||
    Tabai || Laura || 21 ||
    Clace || Sarita|| 18 ||
    Trikova || Shania || 15 ||

    Misschien
    KyloRen || Laura || 19 || Hengelo ||
    Einar || Margot || Groningen ||
    calypso || Floor || 14 || Utrecht ||
    Hooverphonic || Sarah || 19 ||
    Dinkleberg || Sophie || 18 ||
    Colossus || Ahlam || 20 || Utrecht

    [ bericht aangepast op 20 feb 2016 - 10:19 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laleah schreef:
    Worden er nog plannen gemaakt voor wat we gaan doen? Of zien we dat ter plekken wel ^^

    Misschien dat we wel alvast een plan maken waar we gaan lunchen. Ik denk namelijk dat we echt vijf tafels moeten gaan claimen voor de lunch met zoveel mensen x'D
    En dan is het wel leuk om eventueel spelletjes mee te nemen die je met veel kan doen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Misschien dat we wel alvast een plan maken waar we gaan lunchen. Ik denk namelijk dat we echt vijf tafels moeten gaan claimen voor de lunch met zoveel mensen x'D
    En dan is het wel leuk om eventueel spelletjes mee te nemen die je met veel kan doen ^^


    Hahaha vijf tafels wordt het sws wel ja!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh er komen zoveel leuke mensen, ik willll :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Blugh er is die dag natuurlijk weer net werk aan het spoor op het traject wat ik moet hebben. Elke keer als ik enthousiast word dan verpest iets me enthousiasme wel weer.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Blugh er is die dag natuurlijk weer net werk aan het spoor op het traject wat ik moet hebben. Elke keer als ik enthousiast word dan verpest iets me enthousiasme wel weer.

    Dat is toch geen probleem, ik moet ook daarover (en nog een aantal meer). Het is alleen het laatste eindje en je kunt zo met twee sprinters naar Utrecht. Je hoeft geen NS-bus te nemen ofzo (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Ahh het is zo'n coole lijst, al die mensen die komen.

    Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet kan op zondag, maar misschien voel ik me toch goed genoeg om die treinreis te maken.. Hmm, dus heel misschien kom ik onverwachts toch nog haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    Ahh het is zo'n coole lijst, al die mensen die komen.

    Ik ben er vrijwel zeker van dat ik niet kan op zondag, maar misschien voel ik me toch goed genoeg om die treinreis te maken.. Hmm, dus heel misschien kom ik onverwachts toch nog haha.


    Dat zou leuk zijn! (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shego schreef:
    (...)
    Dat is toch geen probleem, ik moet ook daarover (en nog een aantal meer). Het is alleen het laatste eindje en je kunt zo met twee sprinters naar Utrecht. Je hoeft geen NS-bus te nemen ofzo (;


    Mijn traject geeft een bus aan tussen Hertogenbosch en Utrecht? Het scheelt ruim 35 minuten en aangezien ik de dag daar voor ook al plannen heb word het laat de dag daarvoor. Ik weet niet of me ouders me dan willen brengen en zo niet dan moet ik ook nog een bus nemen naar het station en zo word me reistijd alleen maar langer. En ik functioneer niet zonder voldoende slaap.(': Maar die treinkaartjes zijn te krijgen tot de 21ste dus ik zie wel wat ik doe.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Mijn traject geeft een bus aan tussen Hertogenbosch en Utrecht? Het scheelt ruim 35 minuten en aangezien ik de dag daar voor ook al plannen heb word het laat de dag daarvoor. Ik weet niet of me ouders me dan willen brengen en zo niet dan moet ik ook nog een bus nemen naar het station en zo word me reistijd alleen maar langer. En ik functioneer niet zonder voldoende slaap.(': Maar die treinkaartjes zijn te krijgen tot de 21ste dus ik zie wel wat ik doe.:3

    Oh, ik kon met de sprinter naar Geldermalsen, of iets anders en daar weer overstappen op 'n andere sprinter, kan het zo 1-2-3 niet opzoeken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Oh, ik kon met de sprinter naar Geldermalsen, of iets anders en daar weer overstappen op 'n andere sprinter, kan het zo 1-2-3 niet opzoeken.


    Oh ik bedoelde ook Geldermalsen, maar bij mij geeftie een bus aan en die doet er 40 minuten over :/


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh ik bedoelde ook Geldermalsen, maar bij mij geeftie een bus aan en die doet er 40 minuten over :/

    Ahja, kak. Dat moeten ze afgelopen week hebben verzonnen, want verleden week kon ik nog met de trein.


    Deep inside, I've never felt alive

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat zou leuk zijn! (:


    Hihi jaa!! Ik heb er ook wel echt zin in weer, een meeting. En zoveel mensen op het lijstje die ik nog een keer, of voor de eerste keer wil zien!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Shego schreef:
    (...)
    Ahja, kak. Dat moeten ze afgelopen week hebben verzonnen, want verleden week kon ik nog met de trein.


    Dus ja ipv mooi 01:53 duurt de reis nu minstens 02:26 en dat is nog als er geen vertraging is, ik de overstap op een bijna onbekend perron haal en me ouders me naar het station brengen en ik niet nog een half uur extra met de bus moet.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Shitt, dit lijkt me zo fucking awesome but i got shit to do.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Amavi schreef:
    Shitt, dit lijkt me zo fucking awesome but i got shit to do.


    Op zondag? :<
    Kommmm Arlyn.. Kom gewoon! Hehehe.

    Zeg ik terwijl ik zelf nog niet zeker weet of ik überhaupt wel kan komen


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )