• Gegroet, Quizletters.

    Na zelf een aardige handvol meetings bezocht te hebben, leek het me wel leuk om zelf een meeting te organiseren (want leuke mensen + geen rib uit mijn lijf te hoeven betalen aan de reis leek me ook wel eens leuk, ter afwisseling). Nou weet ik dat het een beetje een long shot is, want Alkmaar ligt nou niet echt op de route voor veel mensen, maar na het succes van de Groningenmeetings, heb ik nog hoop. :'D

    (deze layout heb ik schaamteloos gejat van Inge, tnx Inge)

    Waar?
    Alkmaar dus, die ene stad in Noord-Holland die waarschijnlijk nog het bekendst is om de wekelijkste kaasmarkt (waar mannetjes in kostuums kazen rollen - dat is letterlijk alles), een huis waar ooit een kogel doorheen is gegaan en de muzieklegende Bertje Doperwtje, een vent die zich al 10+ jaar in groene shirts en overalls verkleedt en dan met een ruige countrystem kinderliedjes zingt op straat. :W
    We zouden gewoon kunnen afspreken bij het treinstation, want ik neem aan dat als dit niet totaal flopt, de meeste mensen met de trein zullen komen.

    Wat?
    Dit hangt een beetje af van het kopje hieronder (het altijd lastige 'wanneer'), maar we zouden het standaard meetingding gewoon kunnen doen. Alkmaar heeft een Hema en een McDonalds, dus die opties hebben we altijd, maar we hebben ook een mooi (of ach, acceptabel) park dat aan de singel ligt waar we in principe prima zouden kunnen picknicken, mocht het weer dat toestaan. Als iemand verder nog ideeën heeft, zijn die natuurlijk van harte welkom. :Y)

    Wanneer
    Dit hangt volledig van jullie wensen af. Op dit moment heb ik zelf niet eens een voorkeur voor een maand, dus roep maar wat.

    Wie?

    Zeker:
    Wiarda - Jip - 17 - Geen voorkeur voor datum
    Vaisey - Aviva - 18 - Na 21 februari
    Mommy - Sarah - 18 - Geen voorkeur voor datum

    Misschien:
    Amphibian - Natas - 25 - Liefst na april
    Wanheda - Kelly - 19 - Liefst na 21 februari
    Square - Inge - 19 - Geen voorkeur voor datum
    Inagua - Wendy - 18 - Liefst niet voor mei
    Anemoia - Celine - 18 - Voor 26 maart of na 20 juni
    Sonyora - Shirly - 26 - Als het beter weer is
    Meiiore - Ezra - 17 - Liefst niet tijdens examenperiode en met mooier weer
    Bellaen - Laura - 17 - Liefst niet tijdens examenperiode en met mooier weer
    Sandberg - Margot - 21 - Geen voorkeur voor datum
    Krull - Emma - 22 - Geen voorkeur voor datum

    Als je wilt komen, zou je dan dit (wederom keurig gejatte) lijstje in willen vullen?


    Naam:
    Leeftijd:
    Ik kom: zeker/misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2016 - 22:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meh, Alkmaar gaat niet lukken.

    Heave funt!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zat laatst nog eens te bedenken dat een meeting in Alkmaar wel leuk zou zijn. :')
    Op zich wil ik dus wel, als ik kan. (:


    Naam: Natas
    Leeftijd: 25
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Het liefst na april.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 21:10 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jaaa! Zet mij op misschien!
    Kelly - 19 - Na de Utrecht meeting het liefst/ Meivakantie

    Ik zat er laatst nog aan te denken om er een in Alkmaar te houden, omdat ik die ene in Amsterdam toen had afgelast c:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 21:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, een poging om mensen naar Noord-Holland te lokken. Als het Groningen lukt, moet het voor Alkmaar ook mogelijk zijn. *O*

    Mij heb je in ieder geval al overgehaald met die prachtige, voortreffelijke, wondermooie topic lay-out. Mijn naam staat al twee keer in de beginpost, ik ben nog steeds negentien en ik heb geen voorkeur voor een bepaalde periode. De kans is heel groot dat ik kom, maar zonder datum is dat nog een beetje lastig te zeggen, dus zet me voorlopig nog maar onder misschien. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    oh mijn god ja alkmaar is mijn baby i am IN
    Maakt niet uit wanneer.


    i put the fun in funeral

    Beginpost is weer bijgewerkt. :Y)

    @Jarne, spijtig, maar zo'n gevoel had ik eigenlijk al wel. :'D Toch maar wachten tot een dappere dodo weer een meeting organiseert op een plaats dat voor zowel de noorderlingetjes als de zuiderburen te doen is. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'd like to come, if you don't mind ^^

    Naam: Wendy
    Leeftijd: 18
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Liefst niet voor mei.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    I'd like to come, if you don't mind ^^

    Naam: Wendy
    Leeftijd: 18
    Ik kom: misschien
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Liefst niet voor mei.


    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naam: Celine
    Leeftijd: 18
    Ik kom: Ligt aan de datum
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode?: Het liefst voor 26 maart of na 20 juni (ben in de tussentijd namelijk naar Engeland op stage)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Naam: Aviva
    Leeftijd: 18
    Ik kom: misschien. Het hangt net van de datum af.
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode? Kan het na 21 februari?


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Naam: Shirly
    Leeftijd: 26 (28-07-1989)
    Ik Kom: Misschien.. Hangt een beetje van de datum, dag, af.. En of ik op tijd geld heb kunnen aanvragen voor de reis ect...
    Heb je al een voorkeur voor een bepaalde periode: Wanneer het weer wat mooier/warmer is?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 20:50 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Namen: Ezra (dat ben ik) en Laura (Bellaen op Q).
    Leeftijd: 17.
    Eerste reactie bij zien titel topic: omygosh dat is zo dichtbij daarmoetenweheen!
    Wij komen misschien, afhankelijk van de datum. Voorlopig nog geen voorkeur, hoewel warmer weer altijd fijn is. (En liefst voor of na de examens (die zijn voor ons begin mei).

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 21:21 ]


    For those I love, I will sacrifice

    Shawn_Mendes > Wanheda

    ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BUMB


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    BUMB


    Het kostte me drie beschamend lange secondes voordat ik besefte dat BUMB geen nieuwe hippe afkorting is waar ik als negentienjarige bejaarde niets van weet, maar bump in caps en met een b. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan