• Halo allemaal,

    Ik ben erg benieuwd wie er carnaval viert, wat jullie motto is en hoeveel dagen jullie gaan en hoe je verkleed gaat.
    Bij ons is het motto Ok Ier Op Reis, ik ben een fanatieke carnavaller maar vorig jaar kon ik niet vanwege een operatie dus dit jaar ga ik het inhalen. Ik ga minimaal 4 dagen alleen de zondag is nog leeg bij mij. Ik heb een Dirndl jurkje, een lekker fout glitterjurk en een piraten pak


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ehm, wij hebben geen motto. Twee dagen (ik heb geen groot budget, dus ik ga liever minder met veel te besteden, dan andersom) en ik ga als piraat, denk ik.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik ga als Nathan Drake even de stad rond (:



    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 18:18 ]

    Ik doe er niet aan.


    26 - 02 - '16

    Ik hou ervan om me te verkleden... Helaas geen inspiratie....


    You dare to gaze upon me?

    Ik ga vijf dagen en ik ga verkleed als 80's girl en slechte toerist. Can't wait


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn broer is prins carnaval, maar ikzelf ben niet zo'n fan.(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Naz schreef:
    Ik doe er niet aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik vier het in Zuidoost-Drenthe, ongeveer drie dagen. Ik ga als Tinkerbell en een vriendin als Peter Pan (:


    Not all those who wander are lost.

    Debbaut schreef:
    Mijn broer is prins carnaval, maar ikzelf ben niet zo'n fan.(;
    Oh dat is echt super gaaf MIjn oude dansdocent is t Narreke voor haar tweede jaar. Mijn broer gaat maandag en dinsdag als Pinguin naar school in ROtterdam XD. HIj is meer dan 2 m lang ahahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Geen carnaval voor mij. Ik heb er geen zin in, en ik moet dinsdag weer naar school. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Alhoewel ik in Zeeland woon en half Brabants ben ga ik dit jaar geen carnaval vieren vooral omdat ik mijn pws over 2 weken moet inleveren en nog niet zo ver ben en omdat ik maandag gewoon naar school moet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ga Door "omstandigheden" niet echt carnavallen. De andere jaren wel want bij mij in de familie is het echt een thing.
    Mijn zus zit in het cor bestuur (carnavals organisatie raamsdonksveer) daarnaast is ze gisteren begonnen met vieren en stopt ze disndag pas.
    Mijn vader heeft 25 jaar optochtcommissie gedaan en is daar drie jaar geleden mee gestopt. Nu bouwt hij aan een wagen en zit hij in het bestuur van een carnavals vereniging. Ook hij is gisteren begonnen.
    Mijn moeder gaat dit jaar mee lopen same met een vriendin in de optocht. Zij is gisteren ook begonnen maar gaat vanavond niet. De rest van de dagen wel.

    En ik? Ik bouw mee aan de wagen en ga bij de optocht kijken. In dr avonden ga ik hoogstwaarschijnlijk niet weg omdat het iets anders liep dit jaar dan gepland.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan helaas maar twee dagen gaan dit jaar (no_chears) , maar ik ga er sowieso van genieten. Ik heb nog een jurk met allemaal taartjes erop, dus ik denk dat ik die aan ga trekken :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel