• [center]Zover ik zag, was er nog geen topic over deze films. De nieuwe film lijkt populair te zijn op quizlet, en natuurlijk moeten we de oudere films niet vergeten. Dit is de plek om te praten over alle Star Wars gerelateerde dingen.

    Dus ben je een fan van de nieuwe of oude films, of zelfs de prequels (just kidding, I love the prequels)? Kom dan hier kletsen!


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Staaaaar Waarrsss! Grote fan meldt zich! :Y)


    The truth is out there.

    "Of zelfs de prequels", haha. :'D

    Ik moet zeggen dat ik niet zo heel veel heb met de zes oudere films (al kan dat ook zijn omdat ik vijf ervan pas één keer heb gezien), maar de nieuwe vind ik geweldig, dus yay. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes, reacties!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Oeeeeeeh. Ik meld me ook!

    Ik ben echt opgegroeid met de prequels dus ja, ik heb zelfs een klein beetje liefde voor die films. Ik weet nog dat ik Anakin onwijs leuk vond, oeps.
    Maar de originele zijn toch nog altijd de beste. En de nieuwe film, goshhhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jullie staan allemaal op de lijst (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ikke *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik! *O*


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Opgegroeit met de prequels, maar altijd episode IV,V en VI het beste gevonden.
    (ik moet de nieuwste nog wel zien, maar ik heb nauwelijks tijd:X )


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Oeh, fans met gm cheerleadersmileys! Fancy! Ik zet jullie op de lijst zodra ik bij mijn laptop kan.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    IK WIL OP DE LIJST!!!!! Ah, een schande dat hier nog geen topic van was!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    IK WIL OP DE LIJST!!!!! Ah, een schande dat hier nog geen topic van was!


    Dat vond ik nou ook!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hawke schreef:
    Staaaaar Waarrsss! Grote fan meldt zich! :Y)


    Ik heb de nieuwe film nog niet gezien maar grootste fan hier :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lijst aangepast!

    Om de discussie even op gang te brengen: wie is jullie favoriete personage?
    Spoilers voor de nieuwe film graag even onder een

    spoiler


    Rest in Peace, Son of Gondor

    JAR JAR BINKS


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SonOfGondor schreef:
    Lijst aangepast!

    Om de discussie even op gang te brengen: wie is jullie favoriete personage?
    Spoilers voor de nieuwe film graag even onder een
    spoiler


    Marleen, nee toch, wat een spoiler. Ö


    Ik weet niet of namen van personages noemen als spoiler telt, maar goed:
    Ik ben extreem geneigd om te zeggen dat mijn favoriet BB-8 is, eigenlijk, maar ik denk dat ik dan toch voor Rey of Finn zou gaan, als ik een personage moet kiezen dat niet min of meer een cirkelvormige robothond is. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan