• [center]Zover ik zag, was er nog geen topic over deze films. De nieuwe film lijkt populair te zijn op quizlet, en natuurlijk moeten we de oudere films niet vergeten. Dit is de plek om te praten over alle Star Wars gerelateerde dingen.

    Dus ben je een fan van de nieuwe of oude films, of zelfs de prequels (just kidding, I love the prequels)? Kom dan hier kletsen!


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Awesome! ^


    Ik vond deze fanart (fanphotoshop?) met de caption: how I hope the new trilogy ends. Wat denken jullie?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Awesome! ^


    Ik vond deze fanart (fanphotoshop?) met de caption: how I hope the new trilogy ends. Wat denken jullie?



    Ja ik heb hier meerdere dingen over gelezen. I could see it tbh. Maar I dunno, als Kylo naar de lichte kant gaat is dat ook weer zo van, tja.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Ja ik heb hier meerdere dingen over gelezen. I could see it tbh. Maar I dunno, als Kylo naar de lichte kant gaat is dat ook weer zo van, tja.


    Ik zie het eerlijk gezegd niet meteen gebeuren, maar het lijkt me wel zo interessant. We moeten nog zo lang wachten, hoe oneerlijk is dat?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik zie het eerlijk gezegd niet meteen gebeuren, maar het lijkt me wel zo interessant. We moeten nog zo lang wachten, hoe oneerlijk is dat?


    Nog 673 dagen, volgens mijn countdown app. Maar, we krijgen wel dat Rogue One er tussen door deze december.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Nog 673 dagen, volgens mijn countdown app. Maar, we krijgen wel dat Rogue One er tussen door deze december.


    Ja, dat is waar, maar december duurt ook nog eeuwen.

    Waar haal ik die app?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, dat is waar, maar december duurt ook nog eeuwen.

    Waar haal ik die app?


    Het heet Big Day voor iPhone, weet niet of ze zoiets voor Android hebben, vast wel. Maar daar zet ik handmatig alle countdowns in voor films HAHA.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Waarom is serieus alle Star Wars merchandise op jongens/mannen gericht? Ik ben gefrustreerd.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Organa schreef:
    (...)

    Ja ik heb hier meerdere dingen over gelezen. I could see it tbh. Maar I dunno, als Kylo naar de lichte kant gaat is dat ook weer zo van, tja.


    Het is een theorie dat hij spioneert bij de Dark Side (dus dat hij zei tegen Darth Vaders masker: I will finish what you started zou betekenen dat hij de Dark Side verder wilde vernietigen en dat hij Han vermoordde (met de woorden: "Wil je me helpen" of zoiets) zodat men hem meer zou vertrouwen, want na dat incident met Rey was dat niet zo denderend meer qua vertrouwen). 'k Zou het wel wijs vinden, though.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Salam schreef:
    (...)

    Het is een theorie dat hij spioneert bij de Dark Side (dus dat hij zei tegen Darth Vaders masker: I will finish what you started zou betekenen dat hij de Dark Side verder wilde vernietigen en dat hij Han vermoordde (met de woorden: "Wil je me helpen" of zoiets) zodat men hem meer zou vertrouwen, want na dat incident met Rey was dat niet zo denderend meer qua vertrouwen). 'k Zou het wel wijs vinden, though.


    Ik vind het een leuke theorie, maar waarom zou hij dan een hele planeet opblazen?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Een nieuwe fan meld zich! (twee weken geleden or so alle films achter elkaar gekeken xd)


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik ben fan van de oude films, maar de nieuwe vond ik ook wel tof.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jullie staan erbij!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    De Bart Smit heeft echt de schattigste Star Wars knuffels. I want them.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zet mij er ook maar bij c:


    United we stand, divided we fall.

    BB8 taart!


    Rest in Peace, Son of Gondor