• [center]Zover ik zag, was er nog geen topic over deze films. De nieuwe film lijkt populair te zijn op quizlet, en natuurlijk moeten we de oudere films niet vergeten. Dit is de plek om te praten over alle Star Wars gerelateerde dingen.

    Dus ben je een fan van de nieuwe of oude films, of zelfs de prequels (just kidding, I love the prequels)? Kom dan hier kletsen!


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pearl_Harbor schreef:
    Ja!!! :P (ik ben ook een reusachtige fan :P)


    Welkom op de lijst!

    In een slechte poging dit topic levend te houden: welke personages zijn jullie favorieten?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ben niet zo heel enthousiast over de nieuwe film... ben ik de enige?
    Komt denk ik vooral door die actrice. Ik vond haar heel erg slecht in Inferno en van de stukjes trailer die ik tot nu toe gezien heb, heeft ze telkens dezelfde gezichtsuitdrukking.

    Krolock schreef:
    Ik ben niet zo heel enthousiast over de nieuwe film... ben ik de enige?
    Komt denk ik vooral door die actrice. Ik vond haar heel erg slecht in Inferno en van de stukjes trailer die ik tot nu toe gezien heb, heeft ze telkens dezelfde gezichtsuitdrukking.


    Felicity Jones? Ja, ik geef je gelijk over Inferno, maar ach, dat was sowieso niet zo'n geweldige film. Bovendien zit de film zo vol met andere interessante personages waar ik heel nieuwsgierig naar ben, dat ik daar denk ik wel overheen kan kijken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik vind Felicity persoonlijk wel heel leuk, ook in Inferno heb ik me niet gestoord aan haar acteerwerk. Maar ja over de trailer ben ik het eens, ze heeft een hele saaie uitstraling daar, idk. Bovendien doet ze me teveel denken aan Katniss of zo.

    Dus ja, ook ik ben nog niet heel erg enthousiast, maar dat zal vast wel komen nog.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Tatooine schreef:
    (...)

    Welkom op de lijst!

    In een slechte poging dit topic levend te houden: welke personages zijn jullie favorieten?


    Anakin Skywalker !!! Obi-Wan Kenobi en Ahsoka Tano


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHaddock schreef:
    (...)

    Anakin Skywalker !!! Obi-Wan Kenobi en Ahsoka Tano


    Wow, wacht, je hebt clone wars gezien! Ahsoka is geweldig, daar geef ik je helemaal gelijk in.

    En Obi-Wan ook. En ja, Anakin ook.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    (...)

    Wow, wacht, je hebt clone wars gezien! Ahsoka is geweldig, daar geef ik je helemaal gelijk in.

    En Obi-Wan ook. En ja, Anakin ook.


    Speaking about the Clone Wars: verder vind ik Cad Bane ook geweldig en Shaak Ti en Kit Fisto


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeHaddock schreef:
    (...)

    Speaking about the Clone Wars: verder vind ik Cad Bane ook geweldig en Shaak Ti en Kit Fisto


    Ah, goede keuzes!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wie heeft Rogue One al gezien?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erso schreef:
    Wie heeft Rogue One al gezien?


    Me!!

    Het was zo goed, en het einde was hartbrekend, maar prachtig


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Chirrut schreef:
    (...)

    Me!!

    Het was zo goed, en het einde was hartbrekend, maar prachtig


    Het was echt geweldig. Ik heb echt zitten huilen aan het einde, de scene op het strand met Jyn en Cassian was echt prachtig. Ik vond ook de vader/dochter relatie tussen Jyn en Galen zo lief om te zien. 'Stardust'. EN HOLY SHIT, de andere rebels waren zo fucking awesome. "I am with the Force, the Force is with me" En de CGI vond ik best goed gedaan en vond ik niet heel storend, degene naast me vond dit wel, maar ik vond zeker Tarkin echt heel goed gedaan. Ik stoorde me wel aan dat Vader's stem anders was.

    Het was wel echt een hele donkere film, ik had hem niet zo heftig verwacht tbh. Nou ja, we wisten natuurlijk al dat er veel levens verloren zouden gaan, maar serieus, iedereen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Erso schreef:
    (...)

    Het was echt geweldig. Ik heb echt zitten huilen aan het einde, de scene op het strand met Jyn en Cassian was echt prachtig. Ik vond ook de vader/dochter relatie tussen Jyn en Galen zo lief om te zien. 'Stardust'. EN HOLY SHIT, de andere rebels waren zo fucking awesome. "I am with the Force, the Force is with me" En de CGI vond ik best goed gedaan en vond ik niet heel storend, degene naast me vond dit wel, maar ik vond zeker Tarkin echt heel goed gedaan. Ik stoorde me wel aan dat Vader's stem anders was.

    Het was wel echt een hele donkere film, ik had hem niet zo heftig verwacht tbh. Nou ja, we wisten natuurlijk al dat er veel levens verloren zouden gaan, maar serieus, iedereen?


    God ja, iedereen ging dood! Echt iedereen! Zo hartverscheurend. Ik huilde het hardst voor Chirrut (maar duh, kijk naar mijn username). Mijn vader had niet eens door dat het CGI was, en anderen die ik gesproken heb ook niet. Maar Vader's stem was niet anders? Het was dezelfde voice actor.


    Rest in Peace, Son of Gondor