• [center]Zover ik zag, was er nog geen topic over deze films. De nieuwe film lijkt populair te zijn op quizlet, en natuurlijk moeten we de oudere films niet vergeten. Dit is de plek om te praten over alle Star Wars gerelateerde dingen.

    Dus ben je een fan van de nieuwe of oude films, of zelfs de prequels (just kidding, I love the prequels)? Kom dan hier kletsen!


    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 18:56 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Marleen, nee toch, wat een spoiler. Ö


    Ik weet niet of namen van personages noemen als spoiler telt, maar goed:
    Ik ben extreem geneigd om te zeggen dat mijn favoriet BB-8 is, eigenlijk, maar ik denk dat ik dan toch voor Rey of Finn zou gaan, als ik een personage moet kiezen dat niet min of meer een cirkelvormige robothond is. (bloos)


    Wie zei dat je geen cirkelvormige robothond mocht kiezen? Not me.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    -staart intensief naar username-

    Ik? Een fan? Nee joh, hoe kom je daar bij?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Wie zei dat je geen cirkelvormige robothond mocht kiezen? Not me.


    Haha, dat klopt, maar als ik mezelf toesta om honden als favoriete personages te nemen, zal ik straks nooit meer iets anders doen. Laat ik dan toch maar proberen semi-serieus te blijven en voor Finn of Rey gaan. Of Poe, Poe is ook goed. Pff, never mind, ik kan sowieso niet kiezen, haha. :'D

    Ik wilde net vragen wie jouw favoriet is, maar ik geloof dat ik dat al weet. Sirius-Draco-Snape met een lightsaber. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat klopt, maar als ik mezelf toesta om honden als favoriete personages te nemen, zal ik straks nooit meer iets anders doen. Laat ik dan toch maar proberen semi-serieus te blijven en voor Finn of Rey gaan. Of Poe, Poe is ook goed. Pff, never mind, ik kan sowieso niet kiezen, haha. :'D

    Ik wilde net vragen wie jouw favoriet is, maar ik geloof dat ik dat al weet. Sirius-Draco-Snape met een lightsaber. :Y)


    Nee, dat was mijn probleem! Succes met je semi-serieuze keuze.
    Maar ja, dat heb je goed. Hoewel ik hem zelf graag "you absolute piece of shit" noem.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Yoda schreef:
    -staart intensief naar username-

    Ik? Een fan? Nee joh, hoe kom je daar bij?


    A big fan, you must be.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Spoilers voor The Force Awakens onder de link, maar hebben jullie deze edits al gezien? Dat maakt mijn leven mooier, tbh. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    A big fan, I am!
    God, wat hou ik van die films.


    Tijd voor koffie.

    Fan meld zich hier!!


    Draco dormiens nunquam titillandus

    k wil even even klagen. Ik wil al vanaf het begin dat deze film uit is, naar de bios. Iedereen die ik real life ken, wilde perse met mij mee omdat ik de hele franchise en quotes ken. Drie keer raden wat er is gebeurt? Juist ja, puntje bij paaltje wilde niemand met mij en hebben ze de film al drie keer gezien.

    sorry, this topic needs happiness.

    Wie wilt met mij gaan?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    k wil even even klagen. Ik wil al vanaf het begin dat deze film uit is, naar de bios. Iedereen die ik real life ken, wilde perse met mij mee omdat ik de hele franchise en quotes ken. Drie keer raden wat er is gebeurt? Juist ja, puntje bij paaltje wilde niemand met mij en hebben ze de film al drie keer gezien.

    sorry, this topic needs happiness.

    Wie wilt met mij gaan?


    *Checkt profiel*
    Ergens in Limburg is een beetje ver, maar ik weet wat je bedoeld... Precies hetzelfde gebeurde bij mij toen ik het laatste Hunger Games deel probeerde te kijken met iemand.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hai (bat)

    KyloRen schreef:
    Hai (bat)


    Hi

    Wat een fancy smiley weer


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Hi

    Wat een fancy smiley weer

    Ja hè. Jammer dat we geen Kylo smiley hebben of Darth Vader.

    KyloRen schreef:



    Wauw, deze zijn ook geweldig.


    Rest in Peace, Son of Gondor