• Hallo mensen van Q,

    Emma en Inge komen jullie iets leuks vertellen. We zitten in de McDonalds in Zwolle en hebben net een wereldschokkende ontdekking gedaan. We konden elkaar allebei nog iets nieuws leren over Quizlet, dus komen we deze kennis nu met jullie delen. Wisten jullie dat...
    1) Quizlet een zoekfunctie heeft in de pb's?
    2) Quizlet een zoekfunctie heeft in gb's?
    Inge wist niet van punt 1, en voor Emma was punt 2 nog nieuw. Waren jullie al van deze dingen op de hoogte? Wat hebben jullie laatst nog over Quizlet ontdekt? Misschien kunnen jullie ons nog wel wat leren. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik was hier al van op de hoogte. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Waarom is me dat nooit eerder opgevallen? :'D Waar staat die van de GBs?

    Edit: gevonden.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 15:22 ]


    What would Emma do?

    Hoe is dat mij nooit opgevallen o.o?


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat van de PB's wist ik, maar de GB's... ;o


    Every villain is a hero in his own mind.

    Serenata schreef:
    Hoe is dat mij nooit opgevallen o.o?


    Dat vroeg ik mij dus ook af! Die van de gb's had ik wel door, maar die van de pb's ik juist een grote groene knop met zoeken. Het voelt zo suf dat ik die nooit heb oogemerkt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Charbonneau schreef:
    Ik was hier al van op de hoogte. (wbw)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha oké dat van de GB's is vet duidelijk. Now I feel stupid. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oké door de titel had ik iets anders verwacht, maar dit wist ik inderdaad ook niet! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Charbonneau schreef:
    Ik was hier al van op de hoogte. (wbw)


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik ben eerder door iets anders confused, weet je dat? Ik vraag me af wat jij en Emma in Zwolle doen, haha. Sinds dat niet bij jullie naast de deur ligt.
    Tot zover de vage werking van mijn brein. Interessant om te weten, zal het straks eens bekijken op mijn laptop ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Scribe schreef:
    Oké door de titel had ik iets anders verwacht, maar dit wist ik inderdaad ook niet! (:


    Wat had jij dan verwacht? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Shego schreef:
    Ik ben eerder door iets anders confused, weet je dat? Ik vraag me af wat jij en Emma in Zwolle doen, haha. Sinds dat niet bij jullie naast de deur ligt.
    Tot zover de vage werking van mijn brein. Interessant om te weten, zal het straks eens bekijken op mijn laptop ^^


    Het is halverwege tussen onze woonplaatsen. Dit leek een logische plek voor een meeting. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wat had jij dan verwacht? :'D


    Weet ik eigenlijk niet, maar dit niet. Haha komt denk ik door Mc Donald's in de titel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    (...)

    Het is halverwege tussen onze woonplaatsen. Dit leek een logische plek voor een meeting. :Y)

    Ah, gezellig!


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu gezellig bios! Wij zijn tijdelijk offline (typing)