• Hallo mensen van Q,

    Emma en Inge komen jullie iets leuks vertellen. We zitten in de McDonalds in Zwolle en hebben net een wereldschokkende ontdekking gedaan. We konden elkaar allebei nog iets nieuws leren over Quizlet, dus komen we deze kennis nu met jullie delen. Wisten jullie dat...
    1) Quizlet een zoekfunctie heeft in de pb's?
    2) Quizlet een zoekfunctie heeft in gb's?
    Inge wist niet van punt 1, en voor Emma was punt 2 nog nieuw. Waren jullie al van deze dingen op de hoogte? Wat hebben jullie laatst nog over Quizlet ontdekt? Misschien kunnen jullie ons nog wel wat leren. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    The Revenant! Hij was goed, maar de 16+ was ook wel op zijn plaats, want 50% was iets met bloed of gevechtsscènes (of beide), leek het. De andere 50% was landschappen en Leonardo DiCaprio die een minder enthousiaste versie van the worm deed over ijzige vlaktes. (krul)

    Maar is de film goed? Ik heb nog een cadeaubon liggen en wil mijn vader misschien meenemen. Of naar die andere, waarvan ik de naam even kwijt ben. Enne, zitten er ook awkward scènes tussen? Dan vermijd ik hem liever. Xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    (...)

    The Revenant! Hij was goed, maar de 16+ was ook wel op zijn plaats, want 50% was iets met bloed of gevechtsscènes (of beide), leek het. De andere 50% was landschappen en Leonardo DiCaprio die een minder enthousiaste versie van the worm deed over ijzige vlaktes. (krul)


    Dit is zo ongeveer de beste beschrijving van de film die ik al ben tegen gekomen. :'D Ik ben hem gisteren ook gaan zien en ik vond hem heel goed. DiCaprio is echt een geweldige acteur!


    What would Emma do?

    Ja, het was echt een leuke dag met Inge (flower).
    Vond de film spannend en mooi, maar heb wel regelmatig m'n handen voor mn ogen moeten doen :')

    Grappig om te zien dat veel mensen één van de twee of beide punten die voor ons nieuw waren, ook nog niet kenden.

    Yes, ik wist het. Ik gebruik het niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De eerste wist ik. De tweede is nieuw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Charbonneau schreef:
    Ik was hier al van op de hoogte. (wbw)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scribe schreef:
    (...)
    Maar is de film goed? Ik heb nog een cadeaubon liggen en wil mijn vader misschien meenemen. Of naar die andere, waarvan ik de naam even kwijt ben. Enne, zitten er ook awkward scènes tussen? Dan vermijd ik hem liever. Xd


    Ja, hij was goed! Als je met awkward scènes seksscènes bedoelt, dan niet echt. Niet uitgebreid of dat je er echt iets van ziet, in ieder geval. Ze hebben het allemaal een beetje te druk met overleven in de wildernis. :'D



    Diplodocus schreef:
    (...)

    Dit is zo ongeveer de beste beschrijving van de film die ik al ben tegen gekomen. :'D Ik ben hem gisteren ook gaan zien en ik vond hem heel goed. DiCaprio is echt een geweldige acteur!


    Danku, danku. :Y) Het is inderdaad een mooie film!



    Krull schreef:
    Ja, het was echt een leuke dag met Inge (flower).
    Vond de film spannend en mooi, maar heb wel regelmatig m'n handen voor mn ogen moeten doen :')

    Grappig om te zien dat veel mensen één van de twee of beide punten die voor ons nieuw waren, ook nog niet kenden.


    Jaaa, het was heel gezellig. (bloos)

    Ik kan maar niet besluiten of ik het leuker vind dat zoveel mensen de gb zoekfunctie nog niet hadden gezien, of dat ik blijkbaar niet de enige Q-veteraan ben die op een of andere manier jarenlang de pb zoekfunctie heeft gemist, haha. In ieder geval mooi dat onze verwarring nog nuttig blijkt te zijn. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Charbonneau schreef:
    Ik was hier al van op de hoogte. (wbw)

    Je titel bracht wel verwarring bij mij. Ik vroeg mij echt af wat je in McDonalds kan ontdekken over Q.

    Die van de pb's wist ik al, die heb ik ook vaak gebruikt. Maar dat de gb's die functie ook hadden, wist ik niet. Wel mooi dat hij er is, dat kan je aardig wat tijd besparen als je een heel volle gb hebt.


    Physics is awesome

    Ja dat wist ik al heel lang XD


    You dare to gaze upon me?