• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Naz schreef:
    Awkward Erieka #42131: Naar buiten gaan met tassen vol afval om bij de containers de boel te sorteren en in de juiste bakken te gooien, maar halverwege erachter komen dat het toch wel enorm hard waait en dat een van de zakken afval weg is gewaaid de tuin in. Dan de tuin in gaan, achter de zak afval aan rennen en blij zijn dat niemand het zien, althans dat is toch te hopen.


    Hahaha dat is zo awkward. Maar voel je gerust; het kan altijd erger!

    Ik moest een keer de otto (/klieko) aan straat zetten. En aangezien het heel vroeg was, deed ik dat in mijn badjas. Nou moesten wij de otto altijd aan de overkant van onze straat zetten, zodat hij naast de sloot stond. Ik had echter niet in de gaten dat er een richel tussen het stuk gras van de sloot en de straat zat. Dus dan kun je wel raden... ik flikker met otto en al de sloot in omdat ik te hard dat ding ernaar toe trok. :'D
    Toen zag ik in de verte iemand aan komen fietsen dus ik heeeel snel proberen op te staan en de otto rechtop te zetten. Kon ik nog net optijd binnen schuilen van alle awkwardheid als die persoon me zou hebben geholpen. Helaas had mijn moeder het wel allemaal gezien en heeft ze me compleet staan uitlachen. :')

    KyloRen schreef:
    (...)
    Hahaha dat is zo awkward. Maar voel je gerust; het kan altijd erger!

    Ik moest een keer de otto (/klieko) aan straat zetten. En aangezien het heel vroeg was, deed ik dat in mijn badjas. Nou moesten wij de otto altijd aan de overkant van onze straat zetten, zodat hij naast de sloot stond. Ik had echter niet in de gaten dat er een richel tussen het stuk gras van de sloot en de straat zat. Dus dan kun je wel raden... ik flikker met otto en al de sloot in omdat ik te hard dat ding ernaar toe trok. :'D
    Toen zag ik in de verte iemand aan komen fietsen dus ik heeeel snel proberen op te staan en de otto rechtop te zetten. Kon ik nog net optijd binnen schuilen van alle awkwardheid als die persoon me zou hebben geholpen. Helaas had mijn moeder het wel allemaal gezien en heeft ze me compleet staan uitlachen. :')




    Dat is zwaar ongemakkelijk ja ;o


    26 - 02 - '16



    Ik lach hier harder om dan zou moeten, HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.


    26 - 02 - '16

    Ik voel me ineens weer zo ziek eenzaam.


    Caution first, always.

    Mijn neus jeukt nog steeds?
    what the fuck is happening ahhaha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Mijn neus jeukt nog steeds?
    what the fuck is happening ahhaha


    Uitslag op je neus? ;P


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Holy shit deze wind ._.

    Wat een drama in de klas. Blijkbaar mag je niet kritiek op iemand geven..

    Ugh nog nooit geleerd dat je zelf kan nadenken?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    NEE IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS NHEE OH DEAR GOD


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Please STOP met dat irritante geluid! Come on!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    AtIas schreef:
    NEE IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS NHEE OH DEAR GOD


    Oii, tandarts is nooit goed


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Green245 schreef:
    (...)

    Uitslag op je neus? ;P

    niet eens :c er is verder niets aan te zien ofzo maar het jeukt zo erg hahahaha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oii, tandarts is nooit goed


    Ze gaat me martelen met dat machinetje dat wind blaast en die zuiger en die injecties en dat ding dat je tand polijst NEEE


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    NEE IK WIL NIET NAAR DE TANDARTS NHEE OH DEAR GOD

    Aah arme Arlyn *hug* gelukkig krijg je een verdoving


    LaAt ZiEn WiE jE bENt