• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ik vind deze echt raar, maar ik voer er wel een gesprek mee ;'D
    Vraag me af wat die aap allemaal bedoelt :W


    "Deze user is gebanned" :')

    Voor het geval dat je het nog niet zag.


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)
    Hoeveel maanden nog?

    Mag er rond mijn verjaardag af, dus nog 3/4 maandjes C;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Mag er rond mijn verjaardag af, dus nog 3/4 maandjes C;


    Oh bij mij nog, 6/7
    Denk positief je tandjes worden vast super
    als je beugel eruit is, dan vergeet je dat je beugel ooit gehaat hebt ;)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik wil dus kapot graag dat nieuwe geslachtspoppetje maar wil ik dat andere mensen het van me weten..? the struggles :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Green245 schreef:
    (...)

    Oh bij mij nog, 6/7
    Denk positief je tandjes worden vast super
    als je beugel eruit is, dan vergeet je dat je beugel ooit gehaat hebt ;)

    Inderdaad! En door mijn beugel zijn mijn tanden 10x mooier geworden. Maak echt geen grapje. Gekke overbeet die ik had hahaha


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik wil dus kapot graag dat nieuwe geslachtspoppetje maar wil ik dat andere mensen het van me weten..? the struggles :c


    Ik heb zoiets, je moet er wel echt zeker van zijn.
    Maar uiteindelijk is het ook een dubbelzinnig poppetje. Het heeft eigenlijk meerdere betekenissen. Ik voel me geen geslacht, ik voel me zowel man/vrouw, ik ben trans maar niet zeker,...

    Je moet vooral doen wat je zelf wilt.(:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 17:46 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Trikova schreef:
    (...)
    Inderdaad! En door mijn beugel zijn mijn tanden 10x mooier geworden. Maak echt geen grapje. Gekke overbeet die ik had hahaha


    Geloof ik best!
    Eerst paste mijn hele duim tussen mijn tanden, (mijn onderkaak staat wat naar achteren)
    En nu de kwart van mijn duim, dus het werkt zeker :)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Trikova schreef:
    Ik wil dus kapot graag dat nieuwe geslachtspoppetje maar wil ik dat andere mensen het van me weten..? the struggles :c


    Nu weten we het dus go ahead en neem het. Als jij je er beter bij voelt, zie ik geen reden om het niet te nemen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik heb zoiets, je moet er wel echt zeker van zijn.
    Maar uiteindelijk is het ook een dubbelzinnig poppetje. Het heeft eigenlijk meerdere betekenissen. Ik voel me geen geslacht, ik voel me zowel man/vrouw, ik ben trans maar niet zeker,...

    Je moet vooral doen wat je zelf wilt.(:

    Dat heb ik dus ook.. Ik ga er nog even over nadenken want ik weet dat de mensen hier je niet anders gaan behandelen als ze het wisten. Tenminste, de mensen die ik ken. Ik vind het sowieso heel goed van jullie dat jullie dit hebben gedaan!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Green245 schreef:
    (...)

    Geloof ik best!
    Eerst paste mijn hele duim tussen mijn tanden, (mijn onderkaak staat wat naar achteren)
    En nu de kwart van mijn duim, dus het werkt zeker :)

    oeh dat is zeker een goede vooruitgang! Bij mij staat het nu gewoon helemaal recht en ik ben zo happy!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Salam schreef:
    (...)

    Nu weten we het dus go ahead en neem het. Als jij je er beter bij voelt, zie ik geen reden om het niet te nemen!

    dat is ook weer waar!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook.. Ik ga er nog even over nadenken want ik weet dat de mensen hier je niet anders gaan behandelen als ze het wisten. Tenminste, de mensen die ik ken. Ik vind het sowieso heel goed van jullie dat jullie dit hebben gedaan!


    I have it ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schermen is best leuk, maar niet als mensen telkens je vingers raken, waardoor er 2 nu best wel pijn doen....


    Stenenlikker

    Ik zit nu bij de ortho oh god.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Trikova schreef:
    (...)
    oeh dat is zeker een goede vooruitgang! Bij mij staat het nu gewoon helemaal recht en ik ben zo happy!


    Mooi zo!!



    Als je dat poppetje wilt neem je em gewoon,
    fok wat mensen dan over je denken als ze het weten ;)


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!