• The Kings of Summer.
    Based on the kings of summer.
    Uitgewerkt door mij, Avalance.
    Ik weet dat het barslecht is uitgelegd, dus als er nog vragen zijn mag je ze gerust stellen!


    Ouders die zeuren om een kledij, om je cijfers op je rapport of om iets anders, we hebben ze allemaal wel. Meestal valt het mee, en hebben ze enkel hun momenten waarop ze erg zeurderig zijn. Ook hebben we het allemaal al eens voorgegaan dat ze ons vreselijk voorschut zetten bij vrienden, of bij die ene crush.

    In deze rpg zijn de ouders van de jongeren net iets té beschermend over hen. Waar ze ook gaan of staan, ze zijn erbij. Ondraaglijk, vinden ze het.
    Tijdens hun zomervakantie besluiten ze dan ook om op hun zelf te gaan wonen. Zonder een brief of dergelijke achter te laten pakken ze de broodnodige spullen en trekken ze de wijde wereld in, zonder ouders die kunnen zeuren over het feit dat hun haar niet goed ligt, of dat hun kleren vuil zijn. In het begin gaan ze in het bos wonen, in hun zelfgemaakte ‘huis’. Maar wanneer hun ouders bezorgd worden en de politie erbij halen, is het nog maar de vraag wat ze gaan doen. Braafjes terug naar huis, of op roadtrip door Australië? Vriendschappen zullen sterker worden, terwijl andere vriendschappen verbreken. Liefde en haat zal groeien, maar ook heimwee zal misschien aanwezig zijn.







    Rollen
    Meisjes Tijdelijke stop!
    Wachtlijst: Polovina.

    Faith Lou Bush~Alex Long~Avalance ~1.1
    Sunset Dyani Wade~ Kaya Scodelario~Pans_Daughter~1.3
    Alicia Montez~Aly Michalka~tubbietoost~1.1
    Nova Lilith Rhodes~ Amanda Steele~Malec~1.2

    Jongens
    Matthew Rodriguez~Shawn Mendes ~Avalance ~Page
    Franklin "Frankie" Sebastian Callaghan~Mikkel Jensen~Jaimz~1.2
    Invullijst
    Naam
    Leeftijd
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra
    Weekendtas/overlevingskit

    Regels
    ~Dit wordt geen eendags-rpg, dus bedenk goed of je wilt meedoen of niet.
    ~De huisregels van Quizlet.nl gelden ook hier.
    ~Niemand wordt uitgesloten.
    ~Geen perfecte personages.
    ~Dit wordt geen grote rpg, ik zat te denken aan 8 of 10 personages.
    Als je dit hebt gelezen zet dan :Y) of :) in je bericht.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:27 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een meisje reserveren? Ik FC Kaya scodelario ;)

    Pans_Daughter schreef:
    Mag ik een meisje reserveren? Ik FC Kaya scodelario ;)

    Je staat erbij!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    ik wil graag meedoen als meisje ...:Y):) (ik doe ze lekker allebei)
    (zit er n minimum en maximum leeftijd aan?)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    ik wil graag meedoen als meisje ...:Y):) (ik doe ze lekker allebei)
    (zit er n minimum en maximum leeftijd aan?)

    Haha, sure. En ik denk dat het ongeveer iets van 16-18 zal zijn aangezien iemand van 28 niet erg logisch zou zijn ;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een meisje? :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Malec schreef:
    Mag ik een meisje? :Y)

    Sure!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Alicia Montez


    Leeftijd:
    16 jaar

    Innerlijk:
    x Intelligent x dromer x observerend x nieuwsgierig x vriendelijk x rustig x onervaren(in life) x onzeker x Fantasievol x Gesloten x met de stroming meegaand x

    Alicia is een rustig meisje die het liefst de kat uit de boom kijkt. Ze heeft weinig ervaring in het leven. Ze heeft nog nooit gerookt, gedronken of gefeest. Ook heeft ze nooit grote beslissingen zelf hoeven te nemen. Dit maakt haar onzeker bij mensen die wel ervaring hebben in het leven. Ze voelt zich dan dom en saai.
    Alicia droomt ervan om schrijver te worden, maar thuis kan ze dit niet uitspreken. Ze heeft een collectie schriftjes met verhalen. Ook houdt ze een dagboek bij.
    Alicia zal mensen altijd vriendelijk benaderen maar zal ze vooral observeren. Ze is niet gewend dat ze een eigen mening mag hebben en zal die dus niet snel uitspreken tegen mensen die ze niet kent. Ze moet nog leren met haar eigen mening om te gaan.

    Uiterlijk
    Faceclaim: Aly Michalka
    Gewicht x 67 kilogram.
    Grootte x 165 centimeter..
    Figuur x Slank, vrouwelijke vormen.
    Wenkbrauwen x donkerblond, smal
    Oogkleur x blauwgroen
    Tanden x Wit, recht.
    Haarkleur x lichtblond (zonder de uitgroei)
    Haartype x krullend haar
    Favoriet kledingstuk x Zwarte baggy trui en All-stars
    Piercing/tatoeages x not allowed

    Geschiedenis:
    Alicia is de enige dochter van een groot zakenman met eigen bedrijf. (Moet nog worden uitgewerkt)
    Al zolang Alicia zich kan herinneren is alles in haar leven gepland. Toen ze geboren werd was de plaats op een highschool al geregeld. Alsmede bij welke studentengroep ze zou behoren. Haar ouders bepaalde met wie ze bevriend mocht zijn en Ook staat er al vast met wie ze later in het huwelijksbootje stapt. De zoon van de medeoprichter van het bedrijf van haar pa, waardoor het een familiebedrijf wordt. Vorig jaar zomer heeft ze hem voor het eerst ontmoet en dit jaar wilde haar vader met z'n alle op vakantie. Alicia vond hem echter maar een creep en haar moeder had zich bedacht dat ze best haar maagdelijkheid kon verliezen dit jaar. De trouwerij was toch al bijna helemaal gepland en ze zijn toch niet gelovig. Alicia is zelf nog helemaal niet met mannen, relaties en seks bezig en met de gedachten dat zelfs haar seksleven gepland is besluit ze er niet meer tegen te kunnen en vertrekt.

    Extra:
    Sexualiteit x Nog onbekend. (nog nooit verliefd geweest)
    Godsdienst x Geen.
    Doelen in toekomst x Schrijfster worden
    Tics x Nagelbijten
    Grootste angst x haar leven leiden zoals het is ingevuld
    Muzieksmaak x nummers met diepgaande teksten.
    Likes x Schrijven x kampvuur x knoflook x muziek x onweer x zon x all-stars x
    Dislikes x sneeuw x regen x arrogantie x aardbeien x natte sokken x

    Dit zit er in Alicia's weekendtas gepropt
    x ondergoed x sokken x bikini x een paar broeken x T-shirts x Een vest x een trui x verhalenschriften x dagboek x portemonnee met geld leeggehaalde spaarrekening x pennen x gevulde toilettas x slippers x een boek x handdoeken x Food x


    Work In Progress

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 15:33 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    @tubbietoost; Dat van die weekendtas is wel slim van je! Is het goed als ik het bij Invullen plaats?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    @tubbietoost; Dat van die weekendtas is wel slim van je! Is het goed als ik het bij Invullen plaats?


    Zekers ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Mag ik een jongen reserveren? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Mag ik een jongen reserveren? :Y)

    Sure ;)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    @tubbietoost; als ik het goed heb is je face claim Aly Michalka, in haar jongere jaren.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Faith Lou Bush
    All of your flaws and all of my flaws, when they have been exhumed. We’ll see that we need them to be who we are, without them we’d be doomed.


    Leeftijd
    18 februari, 1998. 17 jaar oud.

    Uiterlijk
    Height: 5' 9" (175cm)
    Bust: 32" (81.28cm)
    Cup: B
    Waist: 24" (60.96cm)
    Hips: 34.5" (88cm)
    Shoes: 8.5
    Hair: Brown
    Eyes: Brown
    Dress: 2/4

    Innerlijk
          Faith is over het algemeen vrij zeker van zichzelf, maar je kan niet zeggen dat ze echt arrogant is. Nee, die eigenschap heeft ze gelukkig niet geërfd van haar ouders. Ze houdt dan ook totaal niet van mensen die denken dat ze geweldig zijn. Op school koos ze dan ook altijd zorgvuldig haar vrienden uit. Zo hield ze ervan om met de zogenaamde nerds om te gaan, maar ook de skaters of de musical mensen vond ze interessant. Volgens haar leerkrachten is ze van alle markten thuis.
          Verder haat ze het om in een hokje gestopt te worden, iets wat weleens gebeurd met haar rijke ouders.

    Tbc.

    Weekendtas/overlevingskit
    Ondergoed~ kleding~ bikini~ handdoek~ shampoo~ tandenborstel & tandpasta~ pasta~ mes~ elastiekjes.


    Geschiedenis
    Howard Jeremiah Bush~father
    Therese Noam Bush (née Blumstein)~mother
    Manley Anthony Bush~brother (deze naam vindt Faith overigens hilarisch, aangezien de eerste naam lijkt op het Engelse woord voor mannelijk, wat haar broer totaal niet is.)



    Extra
    Seksualiteit~ Heteroseksueel.
    Religie~ Is Joods opgevoed, maar gelooft er zelf niet in.
    Likes~ Pizza, muziek, feesten, voetbal, volleybal.
    Dislikes~ Arrogantie, eenzaamheid/alleen zijn.
    Muziek~ Rock, alternative.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 20:22 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    @tubbietoost; als ik het goed heb is je face claim Aly Michalka, in haar jongere jaren.


    Dankjewel, ik ga het toevoegen!! (Ik zoek altijd op kenmerken ipv mensen :))

    EDIT: Ik heb haar opgezocht... blijkbaar heb ik haar al eens eerder als fc gebruikt ... :X
    Ik voel me best wel blond zo ;)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 15:47 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Kan ik misschien op de wachtlijst voor meisjes?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina