• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    he liked my picture hihi -insert whatsapp maan smiley-


    i put the fun in funeral


    Waarom ga ik hem altijd missen wanneer ik me al zo kut voel...?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voorspelbaar.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dit maakt alles zo velen malen duidelijker. Dankje dat je nog om me geeft. Wauw...! ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ga die kies eruit trekken. Stop met pijn doen, ik ga niet naar de tandarts!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    wejo mijn bloed en organen vriezen gewoon. Hou koud is het. Damnn

    @Debbaut, vorige topic

    Precies, dat is zeker de beste dag :3

    // ik heb een goed gevoel over vandaag. Ik heb echt iets nuttigs gedaan.

    Audacity schreef:
    he liked my picture hihi -insert whatsapp maan smiley-


    Dat doen er wel meer *kuch kuch*.


    Sarah = ongewoon sexy

    Constantinople schreef:
    He sneakily shared his umbrella can I cry of happiness now.


    can i have him from u.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dat doen er wel meer *kuch kuch*.


    i know thanks thommy


    i put the fun in funeral

    Haha, wat een warm welkom terug op kot: de helft vergeten. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmmm, struggles. Nieuwe usernaam, een oude weer aannemen of gewoon deze houden? Ik hou zo veel van Trees ):

    Trees schreef:
    Hmmm, struggles. Nieuwe usernaam, een oude weer aannemen of gewoon deze houden? Ik hou zo veel van Trees ):

    Houden! Deze is zo leuk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf dat ik me weer uit deze 'ik voel me zo ellendig omdat ik waarschijnlijk geen kinderen kan krijgen'-dip heb gewerkt zo snel. Al zal het niet lang duren voordat ik er weer last van heb. Vooral met mijn verhaal online...

    Woo, bovenin de top!


    Rest in Peace, Son of Gondor