• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Antiheld schreef:
    (...)

    Improvisatie is ook een kunstvorm toch, het is maar hoe je het verwoord


    Het was onzekerheid en het zat heel diep. Ik zag iedereen om me heen slagen voor een rijbewijs en ik had zelf al moeite om uit mezelf naar de supermarkt te gaan fietsen, bang voor een ongeluk idk.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Oh my goodness. Het gaat dus echt gebeuren. Mijn eerste rijles staat gepland. Emoties zijn echt overweldigend, want ik had niet gedacht dat ik ooit er aan zou beginnen.


    Oooh wat spannend! :3 Succes alvast!


    OTOFT: Pff. I want to have deep converstations with somebody. Maar ik ben nogal gespreksonderwerploos altijd. Waarschijnlijk dat daarom niet veel mensen met mij gesprekken beginnen, lol. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, geef nooit je email adres aan de kerk. Ze blijven je altijd mails sturen, zelfs als je niet reageert..

    // Ga ik mijn vriend 9gag plaatjes sturen of niet? Beter niet, hij doet toch maar alsof hij het leuk vindt..

    @ Naz,
    Het komt vast wel goed (: Ik weet precies hoe je je voelt. Hihi

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:56 ]

    Wiarda schreef:
    uit het niets negen berichtjes van een vriend van me waar ik nauwelijks nog mee praat die zegt "zullen we gewoon eens bij elkaar zitten en ongegeneerd over het leven praten en alle sociale barrières de deur uit en gewoon even echt praten over hoe je dingen ervaart en over dingen denkt want ik geloof dat ik hier al een hele tijd behoefte aan heb en ik moest aan jou denken"

    hij is zeventien en een baby maar dit kwam zo uit het niets en ik vind het zo lief ohmygosh


    Klinkt wel gigantisch klef en als een oud wijf zeg


    Sarah = ongewoon sexy

    Dankjullie (bloos)


    26 - 02 - '16

    Oke, ik heb vanavond weer de zelfzekerheid van nog minder dan een theelepel. Gaat goed... I feel bad without understanding why exactly now. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks all <3

    Antiheld schreef:
    (...)

    Klinkt wel gigantisch klef en als een oud wijf zeg

    Ik moet zeggen dat er nog wel een hoop afzwakkende woordjes tussendoor waren geplakt maar tbh verbaast het oudewijfgehalte me niet meer want 90% van de vrijeschool heeft een soort spirituele oudewijfgehalte en denkt veel te veel na over het leven omdat we het letterlijk door ons strot gedouwd krijgen

    als in

    gisteren bestond de Franse les voor 40 van de 50 minuten uit mijn docent die de zin van het leven uitlegde en een heel betoog hield over wat voor spirituele ontwikkeling je ondergaat na de dood en tien keer benadrukte dat de materialistische maatschappij waar we nu in leven toxisch kan zijn maar dat we erin moeten leven om ons bewust te worden van de geestelijke wereld en mijn god, ik ken de speech inmiddels bijna uit mijn hoofd bah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat er nog wel een hoop afzwakkende woordjes tussendoor waren geplakt maar tbh verbaast het oudewijfgehalte me niet meer want 90% van de vrijeschool heeft een soort spirituele oudewijfgehalte en denkt veel te veel na over het leven omdat we het letterlijk door ons strot gedouwd krijgen

    als in

    gisteren bestond de Franse les voor 40 van de 50 minuten uit mijn docent die de zin van het leven uitlegde en een heel betoog hield over wat voor spirituele ontwikkeling je ondergaat na de dood en tien keer benadrukte dat de materialistische maatschappij waar we nu in leven toxisch kan zijn maar dat we erin moeten leven om ons bewust te worden van de geestelijke wereld en mijn god, ik ken de speech inmiddels bijna uit mijn hoofd bah


    Haha gelukkig, dan ligt het niet aan mij :P

    Ik las het echt en dacht 17 jaar en dan praten over "ongegeneerd over het leven praten" "ik geloof dat ik er een behoefte aan heb". Het is beter dan straattaal, maar dit is wel een ander uiterste. Niets mis met: Sup? bijpraten met een drankje? doei


    Sarah = ongewoon sexy

    On top of that ben ik nog aangekomen ook. Buuuhhh I feel shit. Worthless, ugly but empty at the same time. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    hoe krijgt iemand het voor elkaar om 2 uur lang wakker te blijven na het nemen van deze slapppillen? i know i can't.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha gelukkig, dan ligt het niet aan mij :P

    Ik las het echt en dacht 17 jaar en dan praten over "ongegeneerd over het leven praten" "ik geloof dat ik er een behoefte aan heb". Het is beter dan straattaal, maar dit is wel een ander uiterste. Niets mis met: Sup? bijpraten met een drankje? doei

    Misschien is dit ook een vrijeschools ding of misschien is dit gewoon een 'hoe met Jip om te gaan' ding, maar als hij dat had gezegd was het 2,5 gezellige koetjes-kalfjespraat geweest in plaats van een heel filosofisch heart-to-heart conversatie. :'D Idk, de meeste sociale evenementen in mijn omgeving worden ook aangekondigd als "hoi jongens willen jullie allemaal een keer een avond bij mij op de bank komen hangen en junkfood vreten die jullie zelf meenemen want ik ben blut maar ik mis jullie" of "ik mis je maar ik kan ook even geen mensen uitstaan dus zullen we gewoon samen onsociaal achter onze laptops hangen en soms suffe grappen aan elkaar vertellen die we tegenkomen op het internet" of "hey ik weet dat we vandaag hadden afgesproken maar vandaag is gewoon een beetje een rotdag dus is het ok als ik wel kom en dan gewoon in een dekentje op de bank ga zitten en er niets van me wordt verwacht" zo van ik houd gewoon van zeer specifieke termen om met iemand af te spreken zodat je niet per ongeluk tegen sociale grenzen botst waar je helemaal geen zin in hebt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Misschien is dit ook een vrijeschools ding of misschien is dit gewoon een 'hoe met Jip om te gaan' ding, maar als hij dat had gezegd was het 2,5 gezellige koetjes-kalfjespraat geweest in plaats van een heel filosofisch heart-to-heart conversatie. :'D Idk, de meeste sociale evenementen in mijn omgeving worden ook aangekondigd als "hoi jongens willen jullie allemaal een keer een avond bij mij op de bank komen hangen en junkfood vreten die jullie zelf meenemen want ik ben blut maar ik mis jullie" of "ik mis je maar ik kan ook even geen mensen uitstaan dus zullen we gewoon samen onsociaal achter onze laptops hangen en soms suffe grappen aan elkaar vertellen die we tegenkomen op het internet" of "hey ik weet dat we vandaag hadden afgesproken maar vandaag is gewoon een beetje een rotdag dus is het ok als ik wel kom en dan gewoon in een dekentje op de bank ga zitten en er niets van me wordt verwacht" zo van ik houd gewoon van zeer specifieke termen om met iemand af te spreken zodat je niet per ongeluk tegen sociale grenzen botst waar je helemaal geen zin in hebt


    Helder opzich.
    Voor toekomstige referenties naar deze jongen is 'oud wijf' in ieder geval duidelijk, dat beeld krijg je er niet meer uit


    Sarah = ongewoon sexy

    I like my cover of it c:
    Click (bloos)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Drunk messages yeeaaaaa


    Neeeeee drunk actions. Hij is er ook hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.