• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I'm bored. En heb nergens zin in. Terwijl ik de hele dag naar de klok heb zitten staren om maar naar huis te kunnen. What am I doing with my life. :')

    Een geschikt artikel voor een engels mondeling zoeken dat niet over politiek gaat is lastig...


    Stenenlikker

    Gedachten. STOP. NOW.

    What the hell gezondheid :'D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:19 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Mehh :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vertrouw deze kaars niet.. Stop met vaag flikkeren.. ._.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AtIas schreef:
    (...)

    can i have him from u.

    hij kwam iedere keer naast mij lopen en hield zijn paraplu vast met de hand van mijn kant. Dus als ik aan zijn rechterkant liep switchte hij zijn paraplu van z'n linker naar rechter. ;;;;--;;;;; I'm so in love i can't

    Can someone give me a hug? 3:

    Trees schreef:
    Can someone give me a hug? 3:


    Maeve—hug!


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh my goodness. Het gaat dus echt gebeuren. Mijn eerste rijles staat gepland. Emoties zijn echt overweldigend, want ik had niet gedacht dat ik ooit er aan zou beginnen.


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    Can someone give me a hug? 3:


    \(^.^)/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    Can someone give me a hug? 3:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    lolllll morgen toelating rietveld and i didn't do SHIT
    Het is alsof ik geen goede toekomst wíl hebben.


    i put the fun in funeral

    uit het niets negen berichtjes van een vriend van me waar ik nauwelijks nog mee praat die zegt "zullen we gewoon eens bij elkaar zitten en ongegeneerd over het leven praten en alle sociale barrières de deur uit en gewoon even echt praten over hoe je dingen ervaart en over dingen denkt want ik geloof dat ik hier al een hele tijd behoefte aan heb en ik moest aan jou denken"

    hij is zeventien en een baby maar dit kwam zo uit het niets en ik vind het zo lief ohmygosh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naz schreef:
    Oh my goodness. Het gaat dus echt gebeuren. Mijn eerste rijles staat gepland. Emoties zijn echt overweldigend, want ik had niet gedacht dat ik ooit er aan zou beginnen.


    Het is niet zo eng als je denkt hoor! vast leuk ;d

    Audacity schreef:
    lolllll morgen toelating rietveld and i didn't do SHIT
    Het is alsof ik geen goede toekomst wíl hebben.


    Improvisatie is ook een kunstvorm toch, het is maar hoe je het verwoord


    Sarah = ongewoon sexy