• Hooi iedereen

    Soms zijn er zo'n momenten dat je je zo hard verveeld dat je niet weet wat te doen. Dit soort momenten bestaan ook op Quizlet.nl. Raar he? Ik wist het ook niet.

    Op dat soort momenten ga je doelloze dingen doen en mijn favoriete bezigheid op Q is dan url meldingen zoeken. Zoals deze!
    Je hebt er echt honderden, dus je kan je er echt uren mee bezighouden. Je hoeft gewoon het cijfer op het einde te veranderen.

    Wat doe jij als je je verveeld op Q?

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Asuka schreef:
    Deze meldingen blijven me verwarren. Genoeg voor nu, denk ik.


    Oh, dat was een heel tijdje terug toch, dat dat kon? Nu wegens technische redenen niet meer?
    Ik las uit verveling de geschiedenis van Q. Was nog best leuk :'D

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:13 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha en ik kom gelijk uit op een topic van 2008 waarin iemand ging stoppen... vraag me af op die persoon nu nog weg is xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    hahaha dit is echt grappig. Nu weet ik wat ik ga doen als ik me verveel op q

    Wanneer veel spellingsfouten in iemands story je irriteren

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:41 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Haha, oh nee, dit is inderdaad zoiets waar je gemakkelijk een paar uur aan kunt verspillen. Wat doe je me aan, Jarne? Ik was van plan vanavond nog dingen te doen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hihihi dit is echt leuk.

    Mijn topics.


    26 - 02 - '16

    Asuka schreef:
    Deze meldingen blijven me verwarren. Genoeg voor nu, denk ik.


    Series waren de voorlopers van stories, in de oertijd van Q, zeg maar. Het was een verzameling quizzen, omdat alle verhalen toen nog over quizzen verdeeld stonden. ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Asuka schreef:
    Deze meldingen blijven me verwarren. Genoeg voor nu, denk ik.


    Haha, the good old days! :'D Dat was in de tijd dat quizzen nog gebruikt werden om in te schrijven en een serie was een opeenvolging van quizzen. Dat is nu niet meer toegestaan, omdat we stories hebben. ^^


    What would Emma do?

    God, Jarne, wil je dat nooit meer doen? Ik schrok me helemaal het leplazerus. Pffff, moet er even van bekomen hoor.


    Deep inside, I've never felt alive

    hihi

    haha


    26 - 02 - '16

    Stiekem ben ik nu alle bèta-meldingen aan het opzoeken. Ik vind dit zo spannend, mensen. Denken jullie dat ik een kans maak? :9~

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Stiekem ben ik nu alle bèta-meldingen aan het opzoeken. Ik vind dit zo spannend, mensen. Denken jullie dat ik een kans maak? :9~


    Ik denk het wel Inge! Ik geloof in je!


    What would Emma do?

    Oh, dat waren series! Dat komt me vagelijk bekend voor, zo'n vier accounts terug of zo. ^_^ Toen deed ik er echt amper wat op, dus zelf heb ik het nooit gebruikt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ah, de illusie van productiviteit. Dat voelt goed. (nerd)

    En eindelijk een manier om de hele site een kudo te geven. Yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    HAHAHA


    26 - 02 - '16