• Hooi iedereen

    Soms zijn er zo'n momenten dat je je zo hard verveeld dat je niet weet wat te doen. Dit soort momenten bestaan ook op Quizlet.nl. Raar he? Ik wist het ook niet.

    Op dat soort momenten ga je doelloze dingen doen en mijn favoriete bezigheid op Q is dan url meldingen zoeken. Zoals deze!
    Je hebt er echt honderden, dus je kan je er echt uren mee bezighouden. Je hoeft gewoon het cijfer op het einde te veranderen.

    Wat doe jij als je je verveeld op Q?

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Diplodocus schreef:
    (...)

    Ik denk het wel Inge! Ik geloof in je!


    Aw, dank je. (bloos)



    Asuka schreef:
    Oh, dat waren series! Dat komt me vagelijk bekend voor, zo'n vier accounts terug of zo. ^_^ Toen deed ik er echt amper wat op, dus zelf heb ik het nooit gebruikt. ;D


    Ik heb het ook ooit nog gebruikt, maar dat was nog met een ander account en met een verhaal waarvan ik nu blij ben dat ik het kwijt ben, haha. (krul) Het is ook echt al heel erg lang geleden. Ik kan me Q echt niet meer voorstellen zonder stories.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn eerste verhaal was een serie. Dat waren nog eens tijden. :') Toen was ik nog zo'n kindje dat nooit op het forum kwam.

    Aww :c


    What would Emma do?

    Naz schreef:
    HAHAHA


    Die zag ik dus ook en ik vraag me eigenlijk af wanneer die ooit nodig is. Het is niet zo dat bèta's random "ik wil nu dit hoofdstuk bèta-readen!" knopjes bij alle hoofdstukken op Q hebben. We kunnen alleen aanvragen accepteren uit een lijstje en als we die stukken niet meer kunnen bèta-readen is er iets goed mis. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb het ook ooit nog gebruikt, maar dat was nog met een ander account en met een verhaal waarvan ik nu blij ben dat ik het kwijt ben, haha. (krul) Het is ook echt al heel erg lang geleden. Ik kan me Q echt niet meer voorstellen zonder stories.

    Nee, inderdaad. Daarom was ik het serieconcept ook echt helemaal vergeten. Maar goed dat je jullie hebt die de vergeetachtige persoontjes onder ons even helpen herinneren aan dat soort dingen. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Hehe x) Klinkt alsof er iemand vermoord is omdat ik er last van heb of zo.


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Hehe x) Klinkt alsof er iemand vermoord is omdat ik er last van heb of zo.

    Haha, die is goed. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Diplodocus schreef:
    Hehe x) Klinkt alsof er iemand vermoord is omdat ik er last van heb of zo.


    Dát is nou nog eens service. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Diplodocus schreef:
    Hehe x) Klinkt alsof er iemand vermoord is omdat ik er last van heb of zo.


    Je bent zelf mod, je weet toch ook wat er gebeurt als leden geblokkeerd worden?


    Queer zijn is gewoon alles

    Diplodocus schreef:
    Hehe x) Klinkt alsof er iemand vermoord is omdat ik er last van heb of zo.


    Hahahahahah :'D *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Square schreef:
    (...)

    Series waren de voorlopers van stories, in de oertijd van Q, zeg maar. Het was een verzameling quizzen, omdat alle verhalen toen nog over quizzen verdeeld stonden. ^^


    HAhahaa, en dat wist ik, met mijn één-jarig lid zijnde :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hahahahahahahahahaha ik ga hier dood van het lachen, waarom heb ik dit nooit geweten? :')


    I wanna be a wizard!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Je bent zelf mod, je weet toch ook wat er gebeurt als leden geblokkeerd worden?



    En mensen vragen zich af waarom Q 'leegloopt'. (wbw)


    What would Emma do?

    Awh wat jammer :c


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Awh wat jammer :c


    Meh!(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles