• Hooi iedereen

    Soms zijn er zo'n momenten dat je je zo hard verveeld dat je niet weet wat te doen. Dit soort momenten bestaan ook op Quizlet.nl. Raar he? Ik wist het ook niet.

    Op dat soort momenten ga je doelloze dingen doen en mijn favoriete bezigheid op Q is dan url meldingen zoeken. Zoals deze!
    Je hebt er echt honderden, dus je kan je er echt uren mee bezighouden. Je hoeft gewoon het cijfer op het einde te veranderen.

    Wat doe jij als je je verveeld op Q?

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik denk dat er toen redelijk goede aanpassingen zijn gebeurd. Dingen kunnen natuurlijk altijd mis gaan, maar ik denk dat de kans in ieder geval veel kleiner is. ^^


    What would Emma do?

    Histoire schreef:
    Kan dat ooit nog eens gebeuren die crash? Soms krijg ik weer zo'n melding van bad - gateway en dan herleef ik het hele rampscenario opnieuw...


    Crashes zijn altijd mogelijk, maar ik denk echt niet dat iets van die grootte ooit nog eens zal gebeuren. Er zijn toen behoorlijk wat maatregelen getroffen. Volgens mij is dat ook een deel van de reden dat Q er iedere nacht bijna een uur uit ligt voor back-ups. ^^

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 23:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Crashes zijn altijd mogelijk, maar ik denk echt niet dat iets van die grootte ooit nog eens zal gebeuren. Er zijn toen behoorlijk wat maatregelen getroffen. Volgens mij is dat ook een deel van de reden dat Q er iedere nacht bijna een uur uit ligt voor back-ups. ^^


    Dat klopt, s'nachts worden er back-ups genomen zodat het meeste bewaard blijft.


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    (...)

    Crashes zijn altijd mogelijk, maar ik denk echt niet dat iets van die grootte ooit nog eens zal gebeuren. Er zijn toen behoorlijk wat maatregelen getroffen. Volgens mij is dat ook een deel van de reden dat Q er iedere nacht bijna een uur uit ligt voor back-ups. ^^

    Ik heb tegenwoordig iets te vaak in de nacht zitten spoken, waardoor ik nu weet dat het ongeveer rond vijf over twee begint en vlak voor tien voor drie eindigt. :Y)

    Excuus, mijn mobiel deed niet wat ik wilde en daarom werd mijn post al gepost.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 0:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Shego schreef:
    (...)
    Ik heb tegenwoordig iets te vaak in de nacht zitten spoken, waardoor ik nu weet dat het ongeveer rond vijf over twee begint en vlak voor tien voor drie eindigt. :Y)

    Excuus, mijn mobiel deed niet wat ik wilde en daarom werd mijn post al gepost.


    2:04 tot 2:48/2:49, geloof ik. Ik ken dat probleem, haha. De back-up is eigenlijk nog te vroeg. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    2:04 tot 2:48/2:49, geloof ik. Ik ken dat probleem, haha. De back-up is eigenlijk nog te vroeg. :Y)

    Hahaha, inderdaad (;


    Deep inside, I've never felt alive

    Charbonneau schreef:
    Die link liet me schrikken. :c