• Hooi iedereen

    Soms zijn er zo'n momenten dat je je zo hard verveeld dat je niet weet wat te doen. Dit soort momenten bestaan ook op Quizlet.nl. Raar he? Ik wist het ook niet.

    Op dat soort momenten ga je doelloze dingen doen en mijn favoriete bezigheid op Q is dan url meldingen zoeken. Zoals deze!
    Je hebt er echt honderden, dus je kan je er echt uren mee bezighouden. Je hoeft gewoon het cijfer op het einde te veranderen.

    Wat doe jij als je je verveeld op Q?

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Charbonneau schreef:
    Oehlala

    Ligt het nou aan mij of is het behandelt ipv behandeld? Hahaha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Naz schreef:
    Awh wat jammer :c

    Hahaha die doe ik serieus altijd als ik me verveel :')
    Net zoals deze.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ligt het nou aan mij of is het behandelt ipv behandeld? Hahaha


    Ja, dat klopt, haha. :'D Er staat ook bijna overal op de site beta-reader/betareader/beta reader in plaats van bèta-reader, wat een beetje ironisch is gezien wat bèta-readers doen. Maar nou ja, dat kunnen wij zelf niet aanpassen en Rutger vragen om typfouten te verbeteren terwijl hij nog een hele lijst met suggesties heeft liggen is ook weer zoiets. Laten we het maar zien als een poging om users scherp te houden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Charbonneau schreef:
    Oehlala


    Deze is best scheef, gezien de boodschap en er een schrijffout instaat :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naz schreef:
    Deze melding haat ik zóóó erg.


    Nachtmerries.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    ARgh.


    26 - 02 - '16

    Is dat misschien een overblijfsel van de crash? Je kon toen helpen kleine verloren gelopen hoofdstukjes weer bij de juiste story te zetten.


    What would Emma do?

    Naz schreef:
    huh wat is dit? Story vrijwilliger?


    Was dat niet met de crash dat je toen kon helpen met hoofdstukken terugvinden?


    Queer zijn is gewoon alles

    Naz schreef:
    huh wat is dit? Story vrijwilliger?


    Ik dénk dat dat van de Grote Crash van een aantal jaar geleden komt. Alle hoofdstukken waren losgekoppeld van de stories en er waren toen vrijwilligers nodig die alles weer bij elkaar zochten voor mensen die dat niet zelf konden, niet online kwamen of gewoon belachelijk veel zouden moeten opzoeken.

    Niet zeker, maar ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn. Alle stories hier zijn vrijwillig, als het goed is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eikel.-,-


    Queer zijn is gewoon alles

    Klaar.


    26 - 02 - '16

    Kan dat ooit nog eens gebeuren die crash? Soms krijg ik weer zo'n melding van bad - gateway en dan beleef ik het hele rampscenario opnieuw...

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 23:40 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.