• Cover is gekozen! Bedankt voor al jullie moeite (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:58 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    De deadline was voor vandaag, maar ik zie dat er nog mensen bezig zijn. Daarom wil ik die nog één dag geven. Wat morgen voor 18:00 hier staat, doet mee. Alle covers en banners die later worden ingeleverd, doen niet meer mee.

    Ik zal er proberen aan te denken om dan ervoor in te leveren. Mijn broertje en zusje zijn er van het weekend, dus het kan dat die van mij wat later komen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hm, sorry not gonna make it. Trek mijn 'probeersel' maar in.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    Hm, sorry not gonna make it. Trek mijn 'probeersel' maar in.


    Oké, jammer, maar heel erg bedankt voor je moeite!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Zie hier, de banner!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 11:17 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    Zie hier, de banner!



    Dank je wel!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goed, ik zal jullie niet in langer in spanning houden! Ik weet dat er misschien nog mensen bezig zijn, maar ik wil dit niet voor eeuwig door laten gaan. Ten eerste wil ik iedereen hartstikke bedanken voor de moeite en zeggen dat het een hele moeilijke keuze was, want zo veel gave covers! Maar de winnaar is...

    Porch!

    Waarom? Ik vind het ontwerp ontzettend origineel én goed uitgevoerd. Het rode kruis op de achtergrond is geweldig, omdat dat zo'n grote rol in mijn verhaal speelt. Ik zal de credits zsm naar je toesturen

    Dan nog de feedback voor de rest.:

    Inktzwart: ik vind je achtergrond erg mooi, maar de hoofdpersoon is een beetje te veel vervaagd. Toch een cover van goede kwaliteit en ook de tekst is goed gevonden!

    Valkyries: ik moet toegeven dat ik deze had laten winnen, als de cover van Porch er niet geweest was. De banner en cover passen goed bij elkaar, de sfeer is heel gaaf en de hoofdpersoon komt ook goed naar voren. Ontzettend goed.

    Yubby: de letters hier zijn heel leuk gedaan, met een soort van 3D effect. Ook de achtergrond is erg mooi, maar de hoofdpersoon verdwijnt een beetje te veel in de achtergrond

    Macabre: hoewel ik niet zo'n fan ben van zwart-wit effecten, is het hier goed gedaan en ook de wolken (?) eromheen zijn heel gaaf.

    Ipseity: je cover is heel mooi, hoewel de tekst niet goed te zien is. Ik ben niet helemaal een fan van de randen om de banners though. Maar alsnog heel goed gedaan.

    Nippon: ik vind het jammer dat ik deze niet meer met tekst heb kunnen zien. Het is eenvoudige, maar mooie cover en weerspiegeld de sfeer in mijn verhaal ook erg goed.

    Standal: het crack-effect op de achtergrond is heel gaaf, maar niet helemaal waar ik naar op zoek was. Ook verdwijnt de hoofdpersoon een beetje te veel in de achtergrond

    Ik vind het jammer dat ik niet meer dan één kon kiezen, want er zit een hoop talent tussen! Als ik je niet heb gekozen, betekent dat niet dat je niet een geweldig mooie cover hebt gemaakt. Heel erg bedankt iedereen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Porch is ook erg goed! Cant blame you for choosing that cover haha c: Gefeliciteerd Porch c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd Porch! En bedankt voor de feedback, Marleen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik lief de cover van Porch ook het meest, dus je hebt gelijk dat je voor die kiest!
    En natuurlijk gefeliciteerd, Porch!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Dankjulliewel! En ik vond het erg leuk om 'm te maken :3. Veel plezier ervan!


    "I shut my eyes in order to see.'