• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw. Wat een reactie. Schaam jezelf dat je zo iets zegt. Je bent echt niet beter dan anderen.

    // karma got me. Hand tussen de schuurdeur.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 14:56 ]

    Blurryface schreef:
    Aan de ene kant wil ik weer beginnen met RPG's, maar aan de andere kant weet ik dat het me toch niet gaat lukken.


    ^ This. Maar het is zo verslavend en meh

    // Lieve jongen die naast me zit op huiswerkbegeleiding. Wil je ALSJEBLIEFT stoppen met slurpen aan je drinken en met je mond open op een koekje kauwen? GUHHH

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:01 ]

    Nippon schreef:
    Ik snap niet waarom er elke keer YouTube filmpjes worden gepost in een LJHtopic ipv het Wat Luister Je Nu of een andere muziek-topic :'D
    `

    Mag dat niet dan?
    Hier kunnen mensen lekker erover praten en in dat andere topic kijken mensen alleen maar en verder doen ze niets.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Green245 schreef:
    (...)


    Beterschap :s

    Dankjewel! c;


    Caution first, always.

    Wanheda schreef:
    (...)`

    Mag dat niet dan?
    Hier kunnen mensen lekker erover praten en in dat andere topic kijken mensen alleen maar en verder doen ze niets.

    Dat zeg ik niet. Ik snap het gewoon niet, omdat ik dit topic niet zo beschouw als het 'drop je muziek'-topic. In de muziektopics kun je er alsnog over praten. Het is nu eenmaal dat het LJH zo 'populair' is, dat men hier vaker kijkt, dropt, whatever.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Dat zeg ik niet. Ik snap het gewoon niet, omdat ik dit topic niet zo beschouw als het 'drop je muziek'-topic. In de muziektopics kun je er alsnog over praten. Het is nu eenmaal dat het LJH zo 'populair' is, dat men hier vaker kijkt, dropt, whatever.


    Het is bij mij niet eens de intentie dat mensen reageren, maar ik heb geen zin telkens dat topic terug te zoeken. En daarbij kijken mensen zelden in die topics tegenwoordig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik één keer een muziekfilmpje postte, maar ik was er op dat moment niet eens naar aan het luisteren? Daarom postte ik het ook niet in 'wat luister je nu'. Het was gewoon dat de post me heel erg deed denken aan het liedje :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sorry hoor maar dit is een Lucht je hart topic
    dus als je muziek in je hart hebt zitten kan je het best luchten, lol :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Wanheda schreef:
    (...)

    Het is bij mij niet eens de intentie dat mensen reageren, maar ik heb geen zin telkens dat topic terug te zoeken. En daarbij kijken mensen zelden in die topics tegenwoordig.

    Dus het is een act van luiheid? Je kan het opzoeken, er zelf een topic over aanmaken of het gewoon in het topic zelf te posten, maar in plaats daarvan kies je voor het hier te droppen. Je zegt net zelf dat mensen er hier over kunnen praten, maar daarvoor is het topic niet bedoeld. Dat komt omdat het niet zo 'populair' is als dit, aangezien hier van alles in wordt gedropt (niet hatelijk bedoeld). De laatste tijd zie ik het gewoon steeds vaker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow een boel mensen voelen zich aangesproken. Ik heb daar toch verder niks over gezegd? Ik snap alleen niet waarom dat hier word gepost, terwijl er daadwerkelijk muziektopics voor zijn.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Dus het is een act van luiheid? Je kan het opzoeken, er zelf een topic over aanmaken of het gewoon in het topic zelf te posten, maar in plaats daarvan kies je voor het hier te droppen. Je zegt net zelf dat mensen er hier over kunnen praten, maar daarvoor is het topic niet bedoeld. Dat komt omdat het niet zo 'populair' is als dit, aangezien hier van alles in wordt gedropt (niet hatelijk bedoeld). De laatste tijd zie ik het gewoon steeds vaker.


    Tja luiheid for the win.
    En ik vind het gewoon leuk mijn muziek met andere mensen te delen, klaar. Het mag hier, dus doe ik het..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Tja luiheid for the win.
    En ik vind het gewoon leuk mijn muziek met andere mensen te delen, klaar. Het mag hier, dus doe ik het..

    Geen wonder dat de topics zo snel gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Geen wonder dat de topics zo snel gaan.


    Ohja, want op iedere bladzijde staat muziek en zo. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    ^ This. Maar het is zo verslavend en meh

    // Lieve jongen die naast me zit op huiswerkbegeleiding. Wil je ALSJEBLIEFT stoppen met slurpen aan je drinken en met je mond open op een koekje kauwen? GUHHH


    Och hoe erg ik eetgeluiden haat D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben het eerlijk gezegd eens met Nippon, al kwam het geloof ik wat harder over dan ze bedoelde. We hebben natuurlijk niet voor niets een muziektopic en dat is speciaal gemaakt om muziek met anderen te delen, dus waarom niet daar? Ik bedoel, je hebt natuurlijk alle vrijheid om het te doen, maar dan mag daar best wat van gezegd worden als het niet helemaal klopt, toch? Ze reageert overigens op je reactie 'luiheid voor de win', want dat doen meer mensen en daardoor gaat het hard. Niks persoonlijks dus! (:

    Don't mind me sneaking in your conversation ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 15:25 ]