• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 3:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Ze hebben wel een punt.... Maar, nu durf ik mijn nieuwe gedicht niet meer te delen. *sigh*


    Gedicht? Jouw gedichten zijn coewll!!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Kaasschaaf, niet vingerschaaf. Auw, bloed.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pontmercy schreef:
    (...)
    Ik moest gelijk hieraan denken


    Hier heb je een virtuele knuffel :c


    Oeh, ik ga hem thuis luisteren.
    En dankjewel lieverd <3 (K)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Green245 schreef:
    (...)

    Gedicht? Jouw gedichten zijn coewll!!


    Wanheda schreef:
    (...)

    Zo erg zal het niet zijn toch? ^^

    Je hebt goede gedichten c:


    Aw, wat lief van jullie om dat te zeggen haha. Nou, ik heb de afgelopen twee maanden steeds vaker te horen gekregen dat ze het vervelend vinden dat ik mijn ehr, 'depressieve shit' hier deel, so yeah ^^ Het is niet heel erg hoor, het was gewoon even een momentje van 'oh, ik ga het op Q.... eh, laat maar oops' :')

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 14:05 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Aw, wat lief van jullie om dat te zeggen haha. Nou, ik heb de afgelopen twee maanden steeds vaker te horen gekregen dat ze het vervelend vinden dat ik mijn ehr, 'depressieve shit' hier deel, so yeah ^^ Het is niet heel erg hoor, het was gewoon even een momentje van 'oh, ik ga het op Q.... eh, laat maar oops' :')


    Wie vinden dat vervelend dan? Het is toch jouw keuze als je het plaatst? -.-
    Laat die mensen lekker zeiken. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    (...)

    Aw, wat lief van jullie om dat te zeggen haha. Nou, ik heb de afgelopen twee maanden steeds vaker te horen gekregen dat ze het vervelend vinden dat ik mijn ehr, 'depressieve shit' hier deel, so yeah ^^ Het is niet heel erg hoor, het was gewoon even een momentje van 'oh, ik ga het op Q.... eh, laat maar oops' :')


    Pardon wie is ze?
    Ze hebben geen smaak
    Jouw gedichten zijn prachtig!


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Oh shit, ik heb mezelf net slechte karma bezorgd. Maar ik had het te laat door en had geen idee wie zijn pas liet vallen.

    // de zon is heerlijk warm. Als het niet zo koud was verder ging ik even een tijdje buiten zitten

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 14:09 ]

    Er zou een topic moeten zijn over Temptation Island. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Green245 schreef:
    (...)

    Pardon wie is ze?
    Ze hebben geen smaak
    Jouw gedichten zijn prachtig!


    Wanheda schreef:
    (...)

    Wie vinden dat vervelend dan? Het is toch jouw keuze als je het plaatst? -.-
    Laat die mensen lekker zeiken. c:


    Nou, dat is op zich niet belangrijk. Het gaat er om dat als mensen er last van hebben ik het liever niet online zet :3 Oh, en ik bedenk me net dat het nog wel eens triggerend kan zijn voor mensen, nog een belangrijke reden. Ah well, toch maar eens aan de vrolijke gedichtjes dan maar? Ik vind die heerlijke zon wel een goede inspiratiebron hmmmm :3

    Ik ga naar Sziget, wooooooop. En Rock Werchter. En ik ga over twee maanden verhuizen naar een appartementje dat ik alleen hoef te delen met mijn zusje. Life is guuuuut.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."



    --

    Ik ben zo ziek moe, alleen van naar het ziekenhuis gaan en boodschappen doen. Het boodschappen doen kon ik niet eens afmaken. Gaat leuk worden volgende week.


    Caution first, always.

    Ik snap niet waarom er elke keer YouTube filmpjes worden gepost in een LJHtopic ipv het Wat Luister Je Nu of een andere muziek-topic :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waaaaarom ben ik zo ontiegelijk emotioneel aangelegd. Ik wil niet janken waar anderen bij zijn :/


    26 - 02 - '16

    Aan de ene kant wil ik weer beginnen met RPG's, maar aan de andere kant weet ik dat het me toch niet gaat lukken.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:



    --

    Ik ben zo ziek moe, alleen van naar het ziekenhuis gaan en boodschappen doen. Het boodschappen doen kon ik niet eens afmaken. Gaat leuk worden volgende week.



    Beterschap :s


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!