• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy



    Het geeft zo'n lekker warm gevoel van binnen :9~


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik vroeg me al af waar dit topic bleef xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dit topic is echt een geschenk uit de drankhemelen! Ik drink eigenlijk vrijwel alles, behalve die zoete mix-zooi. Voorkeur gaat uit naar een biertje, wijntje, of een sappig glas bourbon. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik snap het ook niet. Ik ben serieus bang dat ik de enige regelmatige drinker ben :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Vind het ergens wel grappig dat het topic 16+ is en niet 18+. Als Westfries voel ik dat wel. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.



    Dit is de whisky van de dag voor mij trouwens. Die eerste dronk ik gisteren :Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik drink zo'n beetje alles behalve absinth maar mijn favoriet is mede:


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wiarda schreef:
    Vind het ergens wel grappig dat het topic 16+ is en niet 18+. Als Westfries voel ik dat wel. :')


    Ik dacht: seks kan 16+, dan dit ook wel.

    Laten we niet schijnheilig doen en denken dat jongeren niet drinken haha (lol)


    Sarah = ongewoon sexy

    Dit is mijn grote liefde. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kom ik aan met mijn Jilz.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik dacht: seks kan 16+, dan dit ook wel.

    Laten we niet schijnheilig doen en denken dat jongeren niet drinken haha (lol)




    Hahahaha this so much xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Malfiore schreef:
    Dit is mijn grote liefde. (cat)




    Goede whisky! Heb het ook wel eens gehad. Ik vind de scotch vaak lekker omdat het zo'n lekkere rokerige smaak heeft. Iers is toch vaak zachter en fruitiger.

    Bij mij wisselt het een beetje in periodes af :P


    Sarah = ongewoon sexy

    Organa schreef:
    Kom ik aan met mijn Jilz.


    Ook drank. Dus why not :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Hou op waarom is dit een ding


    i put the fun in funeral

    Omg ik haat drank
    Ik krijg er nachtmerries van. En ik word toch niet jolig of dronken of aangeschoten. Alleen maar slap en zwaar en alsof ik koorts heb.
    Moet ik alle plezier missen omdat ik na 1 glas wijs al in coma op de bank lig. Hahaha

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 0:25 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso