• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben een fan van donker bier en Irish beer ^^ Ook ben ik gek op bockbiertjes afhankelijk van het merk natuurlijk. Met vrienden trekken wij tijdens de bockseizoenen eropuit om te proeven.
    Ik houd ook van een goed glas tullamore dew of gentleman jack.
    Mede heb ik het liefst als deze zelf gemaakt is door vrienden, zij maken die zooi niet te te zoet.

    Een van mijn goede vrienden maakt zelf koffielikeur, tongstrelend lekker ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ga vannacht goed slapen. Wat een uitvinding


    Sarah = ongewoon sexy

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik drink zo'n beetje alles behalve absinth maar mijn favoriet is mede:


    Jaa mede mede. Verder houd ik niet zo van drank, behalve zoete wijn.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah ja, eerder had ik nog wel eens een flinke slok op. Iets waar de mensen die dat gezien hebben me graag aan herinneren. Was ook wel leuk dat ik beter kon zuipen dan de kerels, hehe. Deuk in hun ego. Nu drink ik eigenlijk bijna niet meer. Enkele keer een paar wijntjes of een biertje. Dan het liefst donker bier. :Y)


    The truth is out there.

    Ik drink niet, nooit gedaan. Tijd om dit topic weer stilletjes te verlaten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ouzo is mijn leven :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bier/rosé bier, zoete witte wijn en zo nu en dan lust ik ook weleens een glas Malibu cola, of Malibu chocomelk ( ja, rare combi maar verdomd lekker.)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik drink niet. Alleen de geur al, blegh :'D

    Het is altijd wel grappig om als enige nuchter over te blijven op een feestje :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Omfg, yassss voor dit topic. Ik houd van een drankje en heb er genoeg genuttigd afgelopen week met carnaval hehe.
    Ik houd van bier, wijn en amaretto met cassis.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wiarda schreef:
    Vind het ergens wel grappig dat het topic 16+ is en niet 18+. Als Westfries voel ik dat wel. :')

    Als Belg mag je vanaf je zestiende alcohol drinken though. Dingen zoals bier, wijn en drank met lage percentages mogen gedronken worden vanaf zestien hier, dus zo vreemd is het niet hoor ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ginoza schreef:
    (...)
    Als Belg mag je vanaf je zestiende alcohol drinken though. Dingen zoals bier, wijn en drank met lage percentages mogen gedronken worden vanaf zestien hier, dus zo vreemd is het niet hoor ^^


    Was hier tot niet al te lang geleden ook. Maar sommige politici zien het als een goed ding om daar ook mee te bemoeien.

    Terwijl wij (vrienden en ik), vanaf ons 14e-15e wel gewoon uit gingen.
    Maarja toen mochten we ook nog stoer roken in de kroeg


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ben absoluut fan van Disaronno amaretto. Dat is zoooo lekker. Voor de rest drink ik amper, though. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo braaakkk. Gister had ik European Night waarbij iedereen sterke drank mee moest nemen uit verschillende landen. En geloof me, een dikke mix van limoncello, wodka, rum, amaretto en jager voel je wel hangen op een gegeven moment. :/


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind alcohol helemaal niet lekker -niet helemaal waar, sommige dingen zijn echt heel lekker!- . Zelfs al zou ik het geweldig vinden, ik mag het toch niet drinken :').

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 13:10 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik vind alcohol fantastisch. Ik kan zo een twee drie niet echt iets bedenken wat ik niet lekker vind. Ik hou eigenlijk van praktisch elke soort alcohol. Komt goed uit voor mij nu, ik heb dit weekend commissieweekend, dus met de vereniging een heel weekend moeilijk veel drinken .


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.